Dying light hikâye modu nasıldır?

Heroia

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,298
Reaksiyon skoru
386
Online modu daha çok oynanıyor bildiğim kadarıyla. Oynayan varsa hikaye modu güzel mi oynanır mı solo?
 
Online modu daha çok oynanıyor bildiğim kadarıyla. Oynayan varsa hikaye modu güzel mi oynanır mı solo?
İlk oyunu hiç oynamadım arkadaşlarım çok övdü ama oynanır bence.

İkinci oyununu oynadım ama acayip beğendim onu
 
Online modu daha çok oynanıyor bildiğim kadarıyla. Oynayan varsa hikaye modu güzel mi oynanır mı solo?
İkisi aynı hocam. Birinde tek oynuyorsun birinde arkadaşlarınla. Efsanedir. Gece dışarı çıkmanın gerçekten yürek istediği az oyundan biri bence.
 
Online modu daha çok oynanıyor bildiğim kadarıyla. Oynayan varsa hikaye modu güzel mi oynanır mı solo?
ben sevememiştimn oynadım biraz sarmadı ama 2.oyun yokmu 2.oyun inanılmazdır mütişdir zevkle bayıla bayıla oynarsın
 
Online modu daha çok oynanıyor bildiğim kadarıyla. Oynayan varsa hikaye modu güzel mi oynanır mı solo?
online modu hikaye modu bir zaten istersen beraber oynuyon istersen tek oynuyon. Ben normalde online fps oyuncusuydum hikayeli oyun falan sarmıyodu beni bu oyuna başladım tek başıma bitirdim çokda sardı ama 1 i bitirmeden 2 yi oynama bence ilk onu bitir sonra 2 yi oyna. Hikayesi falan akıyo alt yazıları kesinlikle oku yoksa boşa oynarsın hikayesi çok iyi bence. Ama biraz üzücü spolier vermiyim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,589
Mesajlar
11,068,714
Üyeler
197,937
Son üye
Yousuwf
Geri
Top