Yardım Ea play steam&origin

Bettha

80+
Katılım
4 Şubat 2021
Mesajlar
53
Reaksiyon skoru
16
Bundan aylar aylar önce ea playin ilk çıktığı zamanlar abone olmuştum ve bf 4 dü de böylelikle oynayabiliyordum ayrıca originde de gözüküyordu ea play sayesinde aylar sonra tekrar canım çekti dün aldım geri yükeldim origin ve bf 4 dü steam üzerinden fakat şimdi oyunu açamıyorum originde gözüküyor fakat play tuşuna basamıyorum yardım edin !
 

Ekler

  • bf 4 1.PNG
    bf 4 1.PNG
    1.4 MB · Hit: 85
Hocam acaba EA Play'ı Steam'den mi aldınız?
 
Steamden açmayı denediniz mi oyunu? Originde yüklü gözükmesi gerekmiyordur belki steam üzerinden açınca.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,352
Mesajlar
11,065,688
Üyeler
197,875
Son üye
Furkannn.
Geri
Top