Ekran kartı devri kapanır mı?

NasdaQ

80+
Katılım
16 Haziran 2022
Mesajlar
371
Reaksiyon skoru
99
Ekran Resmi 2022-09-14 12.02.17.png

Yeni gelecek olan 7000 serisinden güçlü bir apu işlemci ile ddr5 le çok yüksek frekanslara çıkartabilirsek rtx 3080 lere yakın bir performans çıkarabileceğini düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?
 
Alıntıyı görüntüle
Yeni gelecek olan 7000 serisinden güçlü bir apu işlemci ile ddr5 le çok yüksek frekanslara çıkartabilirsek rtx 3080 lere yakın bir performans çıkarabileceğini düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?
yüksek performans verebilir ama 3080 veremez. gpu nun yakın tarihte biteceği bir teklonoji şuan için yok kral. oyunlarda gpu gücüne göre grafik güncelliyor yüksek donanım istiyor. hep sabit kalsalar dediğin olur.
 
hocam bende m2 işlemci var lol cs falan oynuyorum üzmüyor. diğer oyunlara destek yok tabi olsa denicem. ben bu devrin kapanacağını hatta ilk adımı m işlemciden ilham alarak ryzenın yapacağını düşünüyorum. Ekran kartları gittikçe büyümeye başladı ilk bilgisayarlar gibi bence küçültülmeli
 
Kapansa iyi olur ya. Yakında kasa kadar ekran kartları görmeye başlarız. Ekran kartında işler tersine gidiyor :D
 
Alıntıyı görüntüle
Yeni gelecek olan 7000 serisinden güçlü bir apu işlemci ile ddr5 le çok yüksek frekanslara çıkartabilirsek rtx 3080 lere yakın bir performans çıkarabileceğini düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Hocam 5. Nesilde gtx 750 ti dan fazla perf veriyor. sdece 1 nesil farkla rtx 3080 farkı olmaz ama gtx 1050 ti performansı verirse herkes sonunda rahatça oyun oynayabilir.
 
Hocam 5. Nesilde gtx 750 ti dan fazla perf veriyor. sdece 1 nesil farkla rtx 3080 farkı olmaz ama gtx 1050 ti performansı verirse herkes sonunda rahatça oyun oynayabilir.
hocam 1 nesil gelmedi ddr5 geldi onu es geçmeyelim.
 
Adamlar Hbm bellekle yeni çağı başlattığını duyurmuştular. Ne oldu? corrrttttt oldu tabi ki.

Ürün iyi olabilir ama maliyeti ve satış konusunda iyi değil.

Yine fiyasko haber bana göre.

Eğerki güçlü gpu'su olacaksa ekran kartlarının soğutma sistemi gibi sistem gerekli. Su soğutmasında en az 240mm radyatör soğutabilir işlemciyi. Tam yükte 75 dereceyi zor tutturur. ortalama85 derece çalışır.

Hem işlemci ısısı hemde Gpu ısısı bir-birini yakıp kavurur.
 
hocam 1 nesil gelmedi ddr5 geldi onu es geçmeyelim.
Hocam oda en fazla GTX 1650 performansı hatta abartıp GTX 1660 diyelim rtx 3080 asla olmaz. Emin olun rtx 3080 gücünde olacağı dönemde rtx 6000 7000 serisi falan olur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,180
Mesajlar
11,085,078
Üyeler
198,258
Son üye
agci
   
Geri
Top