elden ring hakkinda sorum var

Adam oyuna sanki İtem gelmiş gibi değerlendirmiş harbi, 30 dolarlık DLC geliyor.
Oyunu 250 saat ücretsiz oynamama rağmen 53 dolar verip DLC için aldım. Parasına her türlü değeceğini düşünüyorum. Yılın oyunundan sonra yılın DLCsi çıkıyor adam gelmiş daha çıkmadan değmez diyor.
 
Başka bir dlc çıkmayacak her fromsoftware oyunu gibi bunu da dlc almakla en iyisini yapmışsın , indirime girince ben de alacağım
 
Başka bir dlc çıkmayacak her fromsoftware oyunu gibi bunu da dlc almakla en iyisini yapmışsın , indirime girince ben de alacağım
İndirime kısa süre içinde çok zor girer çünkü baya bir hypelı. 3 4 ay sonra yüzde 10, anca 1sene sonra 30 40 indirime girer.
 
İndirime kısa süre içinde çok zor girer çünkü baya bir hypelı. 3 4 ay sonra yüzde 10 anca 1sene sonra 30 40 indirime girer.
dsler bile 3 yıldır indirime girmiyodu yeni girdi , elden ring de aslında dlc çıkmasa 24 dolara düşüyordu ama şu an dlc hype ı varken dediğiniz gibi uzun bir süre indirime girmez o arada ds 2 3 ü bitiririm :D
 
dsler bile 3 yıldır indirime girmiyodu yeni girdi , elden ring de aslında dlc çıkmasa 24 dolara düşüyordu ama şu an dlc hype ı varken dediğiniz gibi uzun bir süre indirime girmez o arada ds 2 3 ü bitiririm :D
Birtek 2 yi oynamadım onun haricinde güzeldi bütün oyunlar oynayamaya değer. Ds3 ana oyun ve DLClerini karşılaştırarak yorum yaptım zaten Elden Ring'e. Ds2 için çok kanser diyorlar 1-2 saat oynayabildim ölünce can barın azalıyor çok zor gözüküyor. Onu da ilk fırsatta oynucam.
 
Birtek 2 yi oynamadım onun haricinde güzeldi bütün oyunlar oynayamaya değer. Ds3 ana oyun ve DLClerini karşılaştırarak yorum yaptım zaten Elden Ring'e. Ds2 için çok kanser diyorlar 1-2 saat oynayabildim ölünce can barın azalıyor çok zor gözüküyor. Onu da ilk fırsatta oynucam.
ds2 nin normali berbattı 10dk dayanamadım , sotf edition fena değil gibi klavye port olayını çözersem oynayacağım
 
ds2 nin normali berbattı 10dk dayanamadım , sotf edition fena değil gibi klavye port olayını çözersem oynayacağım
Ha evet o olaydan dolayı bırakmıştım ben de şimdi hatırladım. Klavyeye tuşları bir şekilde atıyorsun fakat şöyle bir sorun var kendi istedigin tuşları atamak yerine sana sunduğu şeyleri kullanmak zorundasın. Öyle olunca da mesela atak tuşunu mouse1 atadın, mouse1 çift click de olduğu için tuş atamalarında delayli veriyor oyuna. Yani 2. Clicki basıcak mısın diye bekletiyor kısa bir süre. Kanser olmak istemiyorsan kol ile oyna.
 
Ha evet o olaydan dolayı bırakmıştım ben de şimdi hatırladım. Klavyeye tuşları bir şekilde atıyorsun fakat şöyle bir sorun var kendi istedigin tuşları atamak yerine sana sunduğu şeyleri kullanmak zorundasın. Öyle olunca da mesela atak tuşunu mouse1 atadın, mouse1 çift click de olduğu için tuş atamalarında delayli veriyor oyuna. Yani 2. Clicki basıcak mısın diye bekletiyor kısa bir süre. Kanser olmak istemiyorsan kol ile oyna.
kol hiç beceremiyorum dediğin gibi kapıyı açmak için 20dk uğraşıp estusları bitirdim sonra da sildim , remasteredı 2. kere bitiriyorum :D
 
kol hiç beceremiyorum dediğin gibi kapıyı açmak için 20dk uğraşıp estusları bitirdim sonra da sildim , remasteredı 2. kere bitiriyorum :D
Şansın varsa 3 oyna onun yerine 1den sonra çok gelişmiş gelir. Bilgin vardır belki 1 ve 3 ün hikayesi de aynı birebir.
 
Şansın varsa 3 oyna onun yerine 1den sonra çok gelişmiş gelir. Bilgin vardır belki 1 ve 3 ün hikayesi de aynı birebir.
3 de 10 saate yakın oynadım o da klavyesiz oynanmaz aslında ama idare ediyorum , 1 e ek olarak mana sistemi eklenmiş ve 3 e yakın farklı vuruş kombosu var o açıdan sıkıntı oluyor ama çok çok daha gelişmiş hali o bariz
 
Geri
Top