Neler Yeni

Elimdeki Kaynak Kodlarını Nasıl Çalıştırırım?

Katılım
5 Kasım 2023
Mesajlar
86
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Marco Estonar
Dostlar elimde Doom 3 Kaynak kodları var (githubdan aldım) bunları nasıl çalıştırırım yani direkt oynamak için
1703598907407.png
 

kupır

80+
Katılım
12 Şubat 2023
Mesajlar
408
Dahası  
Reaksiyon skoru
246
İsim
Mustafa SAĞDIÇ
Steam
mstfsgdc
Twitter
sagdic
Discord
mstfsgdc
Compiling on win32:
-------------------

A project file for Microsoft Visual Studio 2010 is provided in neo\doom3.sln
We expect the solution file is compatible with the Express releases

You will need the Microsoft DirectX SDK installed as well.
If it does not reside in "C:\Program Files (x86)\Microsoft DirectX SDK (June 2010)"
you will need to update the project files accordingly.

Visual Studio 2010 ile "neo" klasörünün içindeki "doom3.sln" dosyasıyla çıktı alabilirsiniz diyor indirdiğiniz GitHub sayfasında.
 
Katılım
5 Kasım 2023
Mesajlar
86
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Marco Estonar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Visual Studio 2010 ile "neo" klasörünün içindeki "doom3.sln" dosyasıyla çıktı alabilirsiniz diyor indirdiğiniz GitHub sayfasında.
Deneyeyim kral birazdan döneceğim sağolasın bu arada.
Visual Studio 2010 ile "neo" klasörünün içindeki "doom3.sln" dosyasıyla çıktı alabilirsiniz diyor indirdiğiniz GitHub sayfasında.
Visual Studio 2010 ile "neo" klasörünün içindeki "doom3.sln" dosyasıyla çıktı alabilirsiniz diyor indirdiğiniz GitHub sayfasında.
kral doom3.sln yok da doom.sln var olurmu?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kral galiba doom.sln olmuyor
1703599711925.png

@kupır
Mesaj otomatik birleştirildi:

BU SLN DOSYASINI NASIL CALISTIRACAGIM?
Microsoft Visual Studio 2010 için bir proje dosyası, neo\doom.sln içinde sağlanmıştır.

Ne yazık ki, Microsoft Visual Studio 2010 Express Edition (örneğin ücretsiz sürüm), 32 bit MFC'nin gerekliliği nedeniyle kaynağı başarılı bir şekilde derleyemez.

Ayrıca Microsoft DirectX SDK'nın yüklü olması gerekmektedir. Eğer bu SDK "C:\Program Files (x86)\Microsoft DirectX SDK (June 2010)" dizininde bulunmuyorsa, proje dosyalarını buna göre güncelleştirmeniz gerekecektir.
 
Son düzenleme:

kupır

80+
Katılım
12 Şubat 2023
Mesajlar
408
Dahası  
Reaksiyon skoru
246
İsim
Mustafa SAĞDIÇ
Steam
mstfsgdc
Twitter
sagdic
Discord
mstfsgdc
C# değil C++ ile compile etmeniz gerekiyor ve 11 yıllık çok eski bir repo, dökümentasyonu çok eksik ve verdiği tek bilgi o, ben de anlayamadım.
 
Katılım
5 Kasım 2023
Mesajlar
86
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Marco Estonar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
C# değil C++ ile compile etmeniz gerekiyor ve 11 yıllık çok eski bir repo, dökümentasyonu çok eksik ve verdiği tek bilgi o, ben de anlayamadım.
sağolasın kral peki nasıl çalıştıracagım çalıştırma butonu yok sağ üstte
 

kupır

80+
Katılım
12 Şubat 2023
Mesajlar
408
Dahası  
Reaksiyon skoru
246
İsim
Mustafa SAĞDIÇ
Steam
mstfsgdc
Twitter
sagdic
Discord
mstfsgdc
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
988,503
Mesajlar
8,922,505
Üyeler
156,342
Son üye
sarpi
Top Bottom