emülator de sıkınıt yaşıyorum

Katılım
8 Temmuz 2023
Mesajlar
62
Reaksiyon skoru
9
merhaba ben bu gün rpcs3 indirip gad of war hd pkg dosyasını attım ancak bildiğiniz gibi rap dosyasız çalışmıyor oyunun rap dosyasını atabilecek varmı şimdiden teşekürler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,639
Mesajlar
11,079,309
Üyeler
198,169
Son üye
masti
Geri
Top