Esc tuşu hakkında yardım

Bay Yaman

80+
Katılım
14 Temmuz 2023
Mesajlar
209
Reaksiyon skoru
79
Arkadaşlar merhaba
Mizar mz 60 klavyem var %60 boyutunda

Esc tuşuna bastığımda ^^ işareti çıkıyor fn ile aynı anda basınca esc çalışıyor bunu fn basmadan makro atamak gibi bir yolu var mı ?
Bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
 

Ekler

  • image.jpg
    image.jpg
    2.2 MB · Hit: 57
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,226
Mesajlar
11,085,537
Üyeler
198,273
Son üye
Pickle01
   
Geri
Top