Öneri ⚠️⚠️⚠️ EXVEGA KOLTUK REZALETİ ⚠️⚠️⚠️

uomerlutfi

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,829
Reaksiyon skoru
1,253
Yaklasık 4 ay once arkadasım exvega andromeda koltuk satın aldı. koltugun mekanızması sorunlu geldı ve degısıme gönderdi. firma deiğişim için kabul etti hatta ücreti karşılıgında çift mekanızmaya geçirme teklifimizi de kabul ettiler. neredeyse 3 ay olucak koltuk fırmaya gıdelı halen daha bugun gonderıcez dıyıp kapatıyorlar. allah boylelerıne bulastırmasın paranızla rezıl edıyorlar sizleri . rezalet bir firma .
KENDİ SİTELERİ ÜZERİNDEN SATIN ALIM YAPILDI

THH BASVURUSU YAPILDI SIZLERI DE BİLGİLENDİRMEK AMACI İLE BU KONUCU AÇTIM
 
Son düzenleme:
Yaklasık 4 ay once arkadasım exvega andromeda koltuk satın aldı. koltugun mekanızması sorunlu geldı ve degısıme gönderdi. firma deiğişim için kabul etti hatta ücreti karşılıgında çift mekanızmaya geçirme teklifimizi de kabul ettiler. neredeyse 3 ay olucak koltuk fırmaya gıdelı halen daha bugun gonderıcez dıyıp kapatıyorlar. allah boylelerıne bulastırmasın paranızla rezıl edıyorlar sizleri . rezalet fübir firma
3 ay boyunca böyle forumlarda sitem ederek paranızı geri alamazsınız bu zamana kadar thh başvurusu yapsaydınız paranızı alırdınız
 
Yaklasık 4 ay once arkadasım exvega andromeda koltuk satın aldı. koltugun mekanızması sorunlu geldı ve degısıme gönderdi. firma deiğişim için kabul etti hatta ücreti karşılıgında çift mekanızmaya geçirme teklifimizi de kabul ettiler. neredeyse 3 ay olucak koltuk fırmaya gıdelı halen daha bugun gonderıcez dıyıp kapatıyorlar. allah boylelerıne bulastırmasın paranızla rezıl edıyorlar sizleri . rezalet fübir firma
Bir aracı firimadan aldıysanız şikayet edin, üzerine düşük te puan verirseniz maksimum zararı vermiş olursunuz. Eğer daha da büyütmek istiyorsanız tüketici haklarına şikayet edip paranızı da geri alabilirsiniz. Şu anki yönetimde şirketin yöneticisinin amacasının karısının oğlu falan bizim malum PARTY de tanıdığı falan var ise o iş zor ama.
 
Böyle firmalardan alışveriş yapmamanız gerektiğini söylemekten dilimizde tüy bitti. Kendilerinin koltuklarının sünger kalitesi vesaire de rezalet. Elinizden koltuğu iade etme hakkını da almışlar. Kanıtlarınız varsa Tüketici Hakem Heyetine başvurup direkt koltuğu iade etmeyi deneyin.
 
3 ay boyunca böyle forumlarda sitem ederek paranızı geri alamazsınız bu zamana kadar thh başvurusu yapsaydınız paranızı alırdınız
basvuru vs yapıldı dostum ben buradakı arkadaslara da bılgılendırme amacı ıle bu paylasımı yapıyorum zaten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Böyle firmalardan alışveriş yapmamanız gerektiğini söylemekten dilimizde tüy bitti. Kendilerinin koltuklarının sünger kalitesi vesaire de rezalet. Elinizden koltuğu iade etme hakkını da almışlar. Kanıtlarınız varsa Tüketici Hakem Heyetine başvurup direkt koltuğu iade etmeyi deneyin.
thh basvuru yapıldı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,706
Mesajlar
11,069,908
Üyeler
197,966
Son üye
alittleren
Geri
Top