𝙅𝙤𝙣 𝙎𝙣𝙤𝙬
80+ Platinum
- Katılım
- 3 Aralık 2020
- Mesajlar
- 10,945
- Reaksiyon skoru
- 6,562
Dostlar 12 Temmuz'da Apartman'daki bütün dairelerin kapısına kadar fiber kablo çekildi Kabloyu çeken Turktelekom Çalışanı sürecin hızlanmasını istiyorsan su kişiye ulaş dedi fakat ulaşamadım
Twitter Adresi var fakat hesabı takipçilere özel yapmış istek gönderdim ama herhangi bir kabul durumu vs olmadı sonrasında kaymakamlık ve belediyeyi aradım süreç için birisi muhtarlığa yönlendirdi diğeri Turktelekom müdürlüğüne (Muhtarlık ne alaka diye sorguladım
) Sonrasında son şansımı Muhtarla denedim oda bana bizler Turktelekom'un müdürlerinin ve yetkililerin olduğu bir WhatsApp grubuna üyeyiz sizler isim soyisim adres iletişim numarası ve Şikayet Konusunu yazın bizler iletiriz cevap gelirse döneriz sizlere dedi bende chatgpt resmi bir şikayet konusu yaptırdım muhtara WhatsApp'tan gönderdim oda ilgili gruba gönderdi sonrasında hızlı şekilde cevap geldi muhtar'dan bilin bakalım kim cevap vermiş
ulaşmaya çalıştığım kişi okadar çok mutlu oldum ki anlatamam
muhtar kvkk vs gereği iletişim bilgisini vermedi canı sağolsun en azından problemleri dile getiriyor gelen cevabı bize iletiyor
Kısacası demem o ki herhangi bir internetsel probleminiz varsa direkt muhtarla iletişime geçin üst yetkililer grupta olduğu için çok daha hızlı çözüm sağlanır.
Benim bir önceki konumda emin olmadığım 1000 Mbps alacağımı söylüyor ekteki görselde

Kısacası demem o ki herhangi bir internetsel probleminiz varsa direkt muhtarla iletişime geçin üst yetkililer grupta olduğu için çok daha hızlı çözüm sağlanır.
Benim bir önceki konumda emin olmadığım 1000 Mbps alacağımı söylüyor ekteki görselde
Son düzenleme: