BéTo
80+
- Katılım
- 20 Ekim 2022
- Mesajlar
- 42
- Reaksiyon skoru
- 8
Bugün bir işsizlik yaptım ve Fifa 15, 18 ve 24'ü üst üste oynadım. Açık ara en iyileri 15'di. Keşke grafik,forma,yüz ve transfer/güç yamaları olsaydı.
9 sene önce çıkmış oyun nasıl daha gerçekçi olabilir oynanış açısından?
16'yı da denemek isterdim ama dünya üzerinden kalkmış
9 sene önce çıkmış oyun nasıl daha gerçekçi olabilir oynanış açısından?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
16'yı da denemek isterdim ama dünya üzerinden kalkmış
Son düzenleme: