Xxkuferdexx
80+
- Katılım
- 27 Kasım 2020
- Mesajlar
- 446
- Reaksiyon skoru
- 126
Merhabalar arkadaslar fifa 23 ea play uzerinden oynuyorum
Fifa 22 sorunsuz bi sekilde x360 ile oyniyabiliyodum fakat 23 isler oyle olmadi
Tuslar olarak l2 ve r2 algilamiyo ve butun tuslar yonu ters
R2 basamadim icin fifadanda ayarliyamiyorum
Beynim yandi yardimizi bekliyorum
Fifa 22 sorunsuz bi sekilde x360 ile oyniyabiliyodum fakat 23 isler oyle olmadi
Tuslar olarak l2 ve r2 algilamiyo ve butun tuslar yonu ters
R2 basamadim icin fifadanda ayarliyamiyorum
Beynim yandi yardimizi bekliyorum