GoktugGecer
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 536
Dahası
Öncelikle konuşmaya başlamadan önce başlığınızın ne denli saçma, gereksiz ve insanların ön yargı ile yaklaşabileceği konuyu farklı yerlere çekebilecek bir tavırda yazılıp sergilendiğini görmek aynı zamanda belirtmek isterim.Öncelikle merhabalar, donanım arşivinin ayın 19'unda videosunu yapmış olduğu sistemi aynı gün hatta videodan 10 dakika sonra arkadaşıma aldırmış bulunmaktayım. Kendisine donanım arşivine kefil olduğumu söyleyip aldırmış olduğum bu sistemin beni nasıl insanlara mahcup ettirdiğinden bahsedicem.
10 Gün önce(19.02.2010) incehesap üzerinden sipariş ettiğimiz kasa 7 gün önce eline ulaştı. İlk bakışta kasaya direkt baktıkları an işlemci fanın üstündeki ambalaj bile sökülmeden takıldığı görüyorlar. Sonra bilgisayarın açılmadığını görünce incehesab'ı arıyorlar. Pekii onlar ne diyor? Sanki çok normalmiş gibi fanın montajı veya ağırlığı yüzünden işlemcinin pinlerinin ve anakartın soketinin zarar görebileceğini söylüyorlar. Aynı gün geri kargo şirketi kasayı falan alıp gidiyor. İlk gün sizin önceliğiniz var ve 1 iş günü içinde işiniz hallolur diyip gönderiyorlar. Üzerinden tam tamına 6 gün geçiyor ve halen sürecin uzayacağını ve ne zaman çözüleceğini bilmediklerini söylüyorlar. Benim kefil olup aldırdığım ürünün düştüğü hale bak. Borca girip bana güvenerek aldıkları ürünün bizi düşürdüğü duruma bakın. Bu konu hakkında kimse bir şey yapmayacak mı? Bize yardımcı olacak bir yetkili rica ediyorum. Bu beni onların yüzüne bile bakamayacak hale getiren olayının içinden çıkmama yardım edin.
Sırf donanım arşivi olduğu için başka hiç bir yere sorun bildirmedim ama eğer yardımcı olunmayacaksa gruplara ve şikayet vara yazmak zorundayım.
Donanım Arsivi Flexy Silver sistem veya X bir yayıncının yapmış oldu X bir sistem, bu sistemleri montaj ve servis ekibindeki aynı insanlar toplayıp test edip gönderimini sağlıyor. Muhatap olduğunuz insanlarda İnceHesap çalışanları ve hizmet verende İnceHesap firmasıdır.
Burada düzgün bir sekilde InceHesap Flexy Silver mağduriyetimiz tarzında bir konu açsaydın bizzat kendim Donanım Arsivi discord adresimize çekerek bizzat Abdullah Hacıgül abimi arar İnceHesap'tan üst bir yetkiliyle konuşma sağlayarak mağduriyetinizi çözmeye çalışırdık. Fakat bu denli bir başlık ve şikayetvara yazıcam sırf Donanım Arsivi ismi olduğu için yazmak istemiyorum tarzında bir konuşma, olayı çarpıtarak Donanım Arsivi'nin üstüne yıkma hiç hoş değil.
Umarım İnceHesap ile olan bu mağduriyetini tatlıya bağlayabilirsin, ama konunu ve düşünceni yanlış bulduğumu söylemek isterim.