Arkadaşlar selam. Bu bir neden Freebuds 4i ALMAMALISINIZ konu başlığı.
Öncelikle kısaca olay örgüsünü anlatayım.
12 Nisan 2021'de Teknosa'dan ürünü satın aldım. Ürünü kullanmaya başladığım ilk gün de bu. Ürünü kullanmaya başladığım anda bağlantıdaki kopmalar dikkatimi çekti. Hem de fazlasıyla. Size şöyle anlatayım. Yolda yürüyorsunuz, telefon cebinizde ve müzik dinlemeye çalışıyorsunuz. Dinleyemezsiniz...
Özellikle ani hareketlerinizde (sağa sola bakmak gibi düşünün) bir anda bağlantı koşarak uzaklaşıyor. Bütün müzik zevkinizle birlikte.
Ben bu sorunu ilk yaşamaya başladığımda önce aldığım yerdeki satış temsilcisi ile görüştüm. Bana 'Bu sorun güncellemeyle çözülecektir. Güncelledikten sonra yeniden dene.' yanıtını verdi. Güncelledim. Düzelmedi
Daha sonra ilk 14 gün içinde Huawei Teknik Destek'i aradım. Onlar da bana 'Ürünün bağlantısını sıfırlayıp yeniden deneyin.' cevabını verdiler. Bu şekilde de sorun çözülmedi. Bu süreçte de ilk 14 günlük sürecim doldu.
İlk fırsatta Teknosa üzerinden KVK Teknik Servis'e gönderdim ürünü. Yalnızca 2 3 gün sonra 'Üründe sorun yok' diyip geri gönderdiler. Şok oldum resmen. Nasıl olmaz? Benim kulağım sağır herhalde yani.
Bu şekilde olmayacağını anlayınca Huawei Teknik Destek'i aradım. Bana ürünü Fixsmart'a göndermemi söylediler. Ben de gönderdim. Ürün 2 3 gün içinde yine sorun yok diyerek geri geldi. 15 dakika test edip, ya da test etmeyip geri mi yolluyorlar hiç anlamıyorum ama benim sorunumu çözmedikleri açık. Tüketici haklarına dilekçe verdim. Şikayet vara yazdım. Aklıma gelen her şeyi yaptım. Benim 15 dakika müzik dinleyemediğim kulaklıkta sorun bulamamaları beni gerçekten çileden çıkardı anlayacağınız. Siz çileden çıkmayın. Huawei'den Bluetooth kulaklık falan almayın. Dilerseniz aşağıda diğer kullanıcı yorumlarını bırakabilirim. Rezalet bir durum. Ürün gelince kırıp atacağım. Bundan sonra da Huawei'den toplu iğne almam. Bilgisayarım da Huawei. Olur da bozulursa mahalle bilgisayarcısına götürürüm. Fixsmart'la işim olmaz.
Öncelikle kısaca olay örgüsünü anlatayım.
12 Nisan 2021'de Teknosa'dan ürünü satın aldım. Ürünü kullanmaya başladığım ilk gün de bu. Ürünü kullanmaya başladığım anda bağlantıdaki kopmalar dikkatimi çekti. Hem de fazlasıyla. Size şöyle anlatayım. Yolda yürüyorsunuz, telefon cebinizde ve müzik dinlemeye çalışıyorsunuz. Dinleyemezsiniz...
Özellikle ani hareketlerinizde (sağa sola bakmak gibi düşünün) bir anda bağlantı koşarak uzaklaşıyor. Bütün müzik zevkinizle birlikte.
Ben bu sorunu ilk yaşamaya başladığımda önce aldığım yerdeki satış temsilcisi ile görüştüm. Bana 'Bu sorun güncellemeyle çözülecektir. Güncelledikten sonra yeniden dene.' yanıtını verdi. Güncelledim. Düzelmedi
Daha sonra ilk 14 gün içinde Huawei Teknik Destek'i aradım. Onlar da bana 'Ürünün bağlantısını sıfırlayıp yeniden deneyin.' cevabını verdiler. Bu şekilde de sorun çözülmedi. Bu süreçte de ilk 14 günlük sürecim doldu.
İlk fırsatta Teknosa üzerinden KVK Teknik Servis'e gönderdim ürünü. Yalnızca 2 3 gün sonra 'Üründe sorun yok' diyip geri gönderdiler. Şok oldum resmen. Nasıl olmaz? Benim kulağım sağır herhalde yani.
Bu şekilde olmayacağını anlayınca Huawei Teknik Destek'i aradım. Bana ürünü Fixsmart'a göndermemi söylediler. Ben de gönderdim. Ürün 2 3 gün içinde yine sorun yok diyerek geri geldi. 15 dakika test edip, ya da test etmeyip geri mi yolluyorlar hiç anlamıyorum ama benim sorunumu çözmedikleri açık. Tüketici haklarına dilekçe verdim. Şikayet vara yazdım. Aklıma gelen her şeyi yaptım. Benim 15 dakika müzik dinleyemediğim kulaklıkta sorun bulamamaları beni gerçekten çileden çıkardı anlayacağınız. Siz çileden çıkmayın. Huawei'den Bluetooth kulaklık falan almayın. Dilerseniz aşağıda diğer kullanıcı yorumlarını bırakabilirim. Rezalet bir durum. Ürün gelince kırıp atacağım. Bundan sonra da Huawei'den toplu iğne almam. Bilgisayarım da Huawei. Olur da bozulursa mahalle bilgisayarcısına götürürüm. Fixsmart'la işim olmaz.