Freebuds 4i Rezaleti

ekrks

80+
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
35
Reaksiyon skoru
13
Arkadaşlar selam. Bu bir neden Freebuds 4i ALMAMALISINIZ konu başlığı.
Öncelikle kısaca olay örgüsünü anlatayım.
12 Nisan 2021'de Teknosa'dan ürünü satın aldım. Ürünü kullanmaya başladığım ilk gün de bu. Ürünü kullanmaya başladığım anda bağlantıdaki kopmalar dikkatimi çekti. Hem de fazlasıyla. Size şöyle anlatayım. Yolda yürüyorsunuz, telefon cebinizde ve müzik dinlemeye çalışıyorsunuz. Dinleyemezsiniz...
Özellikle ani hareketlerinizde (sağa sola bakmak gibi düşünün) bir anda bağlantı koşarak uzaklaşıyor. Bütün müzik zevkinizle birlikte.
Ben bu sorunu ilk yaşamaya başladığımda önce aldığım yerdeki satış temsilcisi ile görüştüm. Bana 'Bu sorun güncellemeyle çözülecektir. Güncelledikten sonra yeniden dene.' yanıtını verdi. Güncelledim. Düzelmedi
Daha sonra ilk 14 gün içinde Huawei Teknik Destek'i aradım. Onlar da bana 'Ürünün bağlantısını sıfırlayıp yeniden deneyin.' cevabını verdiler. Bu şekilde de sorun çözülmedi. Bu süreçte de ilk 14 günlük sürecim doldu.
İlk fırsatta Teknosa üzerinden KVK Teknik Servis'e gönderdim ürünü. Yalnızca 2 3 gün sonra 'Üründe sorun yok' diyip geri gönderdiler. Şok oldum resmen. Nasıl olmaz? Benim kulağım sağır herhalde yani.
Bu şekilde olmayacağını anlayınca Huawei Teknik Destek'i aradım. Bana ürünü Fixsmart'a göndermemi söylediler. Ben de gönderdim. Ürün 2 3 gün içinde yine sorun yok diyerek geri geldi. 15 dakika test edip, ya da test etmeyip geri mi yolluyorlar hiç anlamıyorum ama benim sorunumu çözmedikleri açık. Tüketici haklarına dilekçe verdim. Şikayet vara yazdım. Aklıma gelen her şeyi yaptım. Benim 15 dakika müzik dinleyemediğim kulaklıkta sorun bulamamaları beni gerçekten çileden çıkardı anlayacağınız. Siz çileden çıkmayın. Huawei'den Bluetooth kulaklık falan almayın. Dilerseniz aşağıda diğer kullanıcı yorumlarını bırakabilirim. Rezalet bir durum. Ürün gelince kırıp atacağım. Bundan sonra da Huawei'den toplu iğne almam. Bilgisayarım da Huawei. Olur da bozulursa mahalle bilgisayarcısına götürürüm. Fixsmart'la işim olmaz.
 
Tüketici haklarına dilekçe verdim demişsiniz, tüketici hakları çoğunlukla tüketicinin lehine karar alır. Sorununuzu çözebilir tüketici hakları.
 
Arkadaşlar selam. Bu bir neden Freebuds 4i ALMAMALISINIZ konu başlığı.
Öncelikle kısaca olay örgüsünü anlatayım.
12 Nisan 2021'de Teknosa'dan ürünü satın aldım. Ürünü kullanmaya başladığım ilk gün de bu. Ürünü kullanmaya başladığım anda bağlantıdaki kopmalar dikkatimi çekti. Hem de fazlasıyla. Size şöyle anlatayım. Yolda yürüyorsunuz, telefon cebinizde ve müzik dinlemeye çalışıyorsunuz. Dinleyemezsiniz...
Özellikle ani hareketlerinizde (sağa sola bakmak gibi düşünün) bir anda bağlantı koşarak uzaklaşıyor. Bütün müzik zevkinizle birlikte.
Ben bu sorunu ilk yaşamaya başladığımda önce aldığım yerdeki satış temsilcisi ile görüştüm. Bana 'Bu sorun güncellemeyle çözülecektir. Güncelledikten sonra yeniden dene.' yanıtını verdi. Güncelledim. Düzelmedi
Daha sonra ilk 14 gün içinde Huawei Teknik Destek'i aradım. Onlar da bana 'Ürünün bağlantısını sıfırlayıp yeniden deneyin.' cevabını verdiler. Bu şekilde de sorun çözülmedi. Bu süreçte de ilk 14 günlük sürecim doldu.
İlk fırsatta Teknosa üzerinden KVK Teknik Servis'e gönderdim ürünü. Yalnızca 2 3 gün sonra 'Üründe sorun yok' diyip geri gönderdiler. Şok oldum resmen. Nasıl olmaz? Benim kulağım sağır herhalde yani.
Bu şekilde olmayacağını anlayınca Huawei Teknik Destek'i aradım. Bana ürünü Fixsmart'a göndermemi söylediler. Ben de gönderdim. Ürün 2 3 gün içinde yine sorun yok diyerek geri geldi. 15 dakika test edip, ya da test etmeyip geri mi yolluyorlar hiç anlamıyorum ama benim sorunumu çözmedikleri açık. Tüketici haklarına dilekçe verdim. Şikayet vara yazdım. Aklıma gelen her şeyi yaptım. Benim 15 dakika müzik dinleyemediğim kulaklıkta sorun bulamamaları beni gerçekten çileden çıkardı anlayacağınız. Siz çileden çıkmayın. Huawei'den Bluetooth kulaklık falan almayın. Dilerseniz aşağıda diğer kullanıcı yorumlarını bırakabilirim. Rezalet bir durum. Ürün gelince kırıp atacağım. Bundan sonra da Huawei'den toplu iğne almam. Bilgisayarım da Huawei. Olur da bozulursa mahalle bilgisayarcısına götürürüm. Fixsmart'la işim olmaz.
Geçmiş olsun. Marka diye güvenip alıyor insanlar sonra uğraş dur.
Kulaklığı hangi cihazlara bağladınız acaba? Sanmıyorum ama bir ihtimal telefonunuzla alakalı olabilir bu kopma sorunu.
Servis gerçekten işini dürüst yapıyorsa, kendi ellerindeki telefona bağlayınca sorunsuz çalışıyorsa bu önermem geçerli.
 
Ben Xiaomi redmi airdots tws ürününü kullanıyorum, çok memnunum açıkcası. Hem sağlamlığı, hem teknolojisi olsun. 5. katta oturuyorum penceredeyken aklımdan çıktı kulağımda oldukları(müzik dinlemiyordum o sırada) kafamı salladım 1 tanesi 5. kattan aşağı düştü, gittim gece gece aradım, aradım en sonunda buldum. Çok hafif bi çizik dışında hiçbir şey olmamıştı. Ayrıca yıllar önce de Teknosa'dan kulaklık almıştım, deneyeyim dedim tek tarafı çalışmıyordu. Teknosa sanki bozuk ürünleri yenileyip ya da geri gönderilen arızalı ürünleri tekrar satıyor gibi bir algı oluşturdu bende. O günden beri en ufak ürün almadım Teknosa'dan, şu ana kadar da bozuk çıkan ürün ulaşmadı bana diğer teknoloji siteleri ve mağazalarından aldığım ürünlerde. Belki aldığınız yerden kaynaklıdır, bilemiyorum.
 
Tüketici haklarına dilekçe verdim demişsiniz, tüketici hakları çoğunlukla tüketicinin lehine karar alır. Sorununuzu çözebilir tüketici hakları.
Süreç oldukça uzayacak. Kim bilir kaç ayda geri dönüş sağlarlar?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Geçmiş olsun. Marka diye güvenip alıyor insanlar sonra uğraş dur.
Kulaklığı hangi cihazlara bağladınız acaba? Sanmıyorum ama bir ihtimal telefonunuzla alakalı olabilir bu kopma sorunu.
Servis gerçekten işini dürüst yapıyorsa, kendi ellerindeki telefona bağlayınca sorunsuz çalışıyorsa bu önermem geçerl""

Geçmiş olsun. Marka diye güvenip alıyor insanlar sonra uğraş dur.
Kulaklığı hangi cihazlara bağladınız acaba? Sanmıyorum ama bir ihtimal telefonunuzla alakalı olabilir bu kopma sorunu.
Servis gerçekten işini dürüst yapıyorsa, kendi ellerindeki telefona bağlayınca sorunsuz çalışıyorsa bu önermem geçerli.
Kardeşim Xiaomi Mi10T Pro kullanıyorum. Telefonda başka bluetooth cihazlarda sıkıntı yaşamıyorum. Ayrıca hepsiburada trendyol gibi yerlerdeki yorumlar da beni destekliyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,565
Mesajlar
10,432,774
Üyeler
183,855
Son üye
CrawS
Geri
Top