EkranKartı34
80+
- Katılım
- 20 Ocak 2024
- Mesajlar
- 47
Yok hocam ama ben onu demek istemedim. Ben alacağım şeyi eğer sorunu yoksa iade etmem, 30 gün de sorunu var mı, yok mu anlamak için fazlasıyla yeterli bir süre. Benim sorduğum mesela 40bine bir ekran kartı aldık diyelim ve 2 yıl garantisi var. Garantinin bitimine 3 ay kala bozulursa mesela, satıcı bizzat Amazonun kendisi ise asla bir sorunla karşılaşmayız galiba doğru mu?karşılaşırsın ben kendim karşılaştım. aradım amazonu, ilk 30 gün iade alırız sonrasında bizi ilgilendirmez dedi. adama yasayı anlatmaya çalıştım ama anlamadı. sonra distribütör ile işimi çözmeye çalıştım
Mesela ben bir monitor ile ilgileniyorum. Bunda 1 tane ölü piksel çıksa ülkedeki bu tanıdığımız bilinen yerler 1 ölü piksel için iade veya değişim yapmaz galiba emin değilim ama. Amazon ise 30 gün de hemen alır galiba doğru mu?