Gamegaraj Palit RTX 5070 Ti Gamerock süreç takibi

Merhaba arkadaşlar. 4 temmuz günü indirimden gamegaraj üzerinden Palit Gamerock 5070 Ti satın aldım. Ürün gelir gelmez video desteği ile ürünü detaylı bir şekilde açtım inceledim. Ürünün jelatinleri üzerinde değildi ve parmak izleriyle beraber çizikler mevcuttu. Gamegarajın maili üzerinden outlet ürünü gönderdiklerini onaylayıp geri kargolamamı istediler. İsteklerini yerine getirdim ve ürünü kargoladım. Ürün ellerine ulaştığında bana kullanılmamış 0 bir ürün göndereceklerini böyle bir şey yaşadığım için özürlerini ilettiler. Bunda bir problem yok. Asıl problem son attıkları mailde başlıyor. Mailde yeni gönderecekleri ürünün kutusunu açıp ekran kartını poşetinden çıkarıp (sarı etiketi sökmüşler) bu ürünün üzerinde jelatin mevcuttur. Tekrar aynı şeyi yaşamamanız için kontrol edilmiştir tarzı mail attılar. Şimdi gelelim bu sürece. Tüketici sizden 0 ürün alıyor pahalı bir markayı. Siz outlet gönderiyorsunuz. Tüketici size ürünü geri gönderiyor. Siz tüketiciye 0 ürün göndereceğinizi beyan edip göndereceğiniz ürünün kutusunu açıp ekran kartının jelatin fotoğrafını çekiyorsunuz. Teorik olarak ürün yine açılmış oluyor. Gerçekten diyecek herhangi bir şey bulunamıyor artık bu ülkenin satıcılarında. @Abdullah Hacıgül sizlerin tüketici yanında olduğunu bildiğim için sürece bir göz atmanızı istiyorum. Burada ilerlemeyi nasıl yapalım. Teşekkür ederim. Mail görsellerini atıyorum.
saçmalığa bak okurken ben sinir oldum. sitelerinde 14 günlük cayma hakkına dair hiçbir şeyin yazmaması ama imzalanan sözleşmede geçmesi ayrı bir komedi zaten. hiçbir kredi kartına en ufak taksit yapmamaları 2 yıl birebir değişim garantili dedikleri ürünleri kullanıcıya kırk takla attırdıktan sonra değiştirmeleri vs. vs. ekran kartını buradan almamakla çok iyi yapmışım
 
Son düzenleme:
saat olmuş 12 ben ögle arasına çıktım hesabını sen yap bu saatden sonra kartın gelicekmi gelmeyecekmi cart curtla ugraşmam iade basar geçerim bir müşteri bu kadar oyalanmaz 9 temmuz üzerinden geçmiş 3 gün 9 u dahil sayarsan birde bunun iade süreci kartın teslim alınması cartı curtu kafadan 1 hafta kartsız kalmıssın demek
Şimdi müşteri hizmetlerini arıyorum bakalım ne diyecekler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

saçmalığa bak okurken ben sinir oldum. sitelerinde 14 günlük cayma hakkına dair hiçbir şeyin yazmaması ama imzalanan sözleşmede geçmesi ayrı bir komedi zaten. hiçbir kredi kartına en ufak taksit yapmamaları 2 yıl birebir değişim garantili dedikleri ürünleri kullanıcıya kırk takla attırdıktan sonra değiştirmeleri vs. vs. ekran kartını buradan almamakla çok iyi yapmışım psu alırken bile 40 kere düşündüm
Hocam gaming gen 2 yıl birebir değişim veriyor diye biliyorum. Bu site gamegaraj.
 
uğraşmayın paranızı yatırsınlar, bu tür durumlarda da yetkililerin sesi çıkmaz onlar ancak indiirmli ürün reklamı yapar onu paylaştıgı içinde para alırlar firmalarda sorun yaşayan bir müşteri oluncada onla ilgili kör sağır dilsiz olurlar herkes menfeatçi, memlekette bu gibi sorunlar için hızlı çözüm bulunan bir sistem olsa bu firmalar böyle istedigi gibi at koşturamaz da işte
 
saçmalığa bak okurken ben sinir oldum. sitelerinde 14 günlük cayma hakkına dair hiçbir şeyin yazmaması ama imzalanan sözleşmede geçmesi ayrı bir komedi zaten. hiçbir kredi kartına en ufak taksit yapmamaları 2 yıl birebir değişim garantili dedikleri ürünleri kullanıcıya kırk takla attırdıktan sonra değiştirmeleri vs. vs. ekran kartını buradan almamakla çok iyi yapmışım psu alırken bile 40 kere düşündüm
uğraşmayın paranızı yatırsınlar, bu tür durumlarda da yetkililerin sesi çıkmaz onlar ancak indiirmli ürün reklamı yapar onu paylaştıgı içinde para alırlar firmalarda sorun yaşayan bir müşteri oluncada onla ilgili kör sağır dilsiz olurlar herkes menfeatçi, memlekette bu gibi sorunlar için hızlı çözüm bulunan bir sistem olsa bu firmalar böyle istedigi gibi at koşturamaz da işte
@asko56 , Az önce Gamegarajın üst yetkilisi ile konuştum , KVKK gereği ismini veremeyeceğim. Durumu buradaki gibi anlattım , bana bu tarz durumlar tekrar mağduriyet yaşanmaması adına güven kırılmaması açısından süreç içerisinde müşterinin içi rahatlasın diye böyle işlemleri yaptıklarını belirttiler. Bende bu yapılan işlemin müşterinin içini rahatlatmadığını tamamen yanlış olduğunu aksine midesini daha çok bulandırdığını söyledim. 2 mizde uzun bir süre düşüncelerimizi değiştirmedik. Ben aynı şeyi savunuyorum , ürününüze güvenmiyor musunuz neden açıp kontrol edip bana atma gereği duyuyorsunuz diyince ; "Bizim politikamız gereği süreç içerisinde müşterinin içinin rahat etmesi için böyle durumlarda bu gibi yöntemler uyguluyoruz" tarzı bir şey söyledi. Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemem kime sorsam böyle bir şey yaşamadığını belirtiyor. Yani uzun uzun konuşmalar sonucu fikirler değişmedi. Yeni gelecek ürünün 0 olduğu garantisi kendisi üzerinden verildi. Fatura ismine varana kadar aldı. Böyle bir mağduriyet birdaha yaşanmayacağının garantisini verdi. Gelince ürünü detaylıca inceleyip kendinizde bakıp kararı verebilirsiniz , içinize sinmez ise bana ulaşıp iade bile edebilirsiniz tarzında orta yol için konuştu. Sonuç olarak ürünü bugün içerisinde verecekelr ve ürün yüksek ihtimalle pazartesi elimde olacak. Ürünün kargodan alınmasıyla beraber açılımını video ile yapıp heryerini detaylı çekecem kanıt için. Bakalım sonuç ne olacak. Aklımda iade etmek vardı ama yaptıkları ne kadar saçma olsada bu konuyu dikkate atıp üst kademeyle konuşturup orta yolu bulmaya çalışmaları bir nebze insanı yumuşatıyor. Ama tekrar dediğim gibi , ürün geldiği gibi deaylı kontrollerini yapacağım , eğer bana tekrardan takılmış/kulanılmış 1 dakika bile test edilmiş bir ürün dahi olsa direkt iade edip tüketici hakem heyetine gerekli başvuruları yapacağım.
 
@asko56 , Az önce Gamegarajın üst yetkilisi ile konuştum , KVKK gereği ismini veremeyeceğim. Durumu buradaki gibi anlattım , bana bu tarz durumlar tekrar mağduriyet yaşanmaması adına güven kırılmaması açısından süreç içerisinde müşterinin içi rahatlasın diye böyle işlemleri yaptıklarını belirttiler. Bende bu yapılan işlemin müşterinin içini rahatlatmadığını tamamen yanlış olduğunu aksine midesini daha çok bulandırdığını söyledim. 2 mizde uzun bir süre düşüncelerimizi değiştirmedik. Ben aynı şeyi savunuyorum , ürününüze güvenmiyor musunuz neden açıp kontrol edip bana atma gereği duyuyorsunuz diyince ; "Bizim politikamız gereği süreç içerisinde müşterinin içinin rahat etmesi için böyle durumlarda bu gibi yöntemler uyguluyoruz" tarzı bir şey söyledi. Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemem kime sorsam böyle bir şey yaşamadığını belirtiyor. Yani uzun uzun konuşmalar sonucu fikirler değişmedi. Yeni gelecek ürünün 0 olduğu garantisi kendisi üzerinden verildi. Fatura ismine varana kadar aldı. Böyle bir mağduriyet birdaha yaşanmayacağının garantisini verdi. Gelince ürünü detaylıca inceleyip kendinizde bakıp kararı verebilirsiniz , içinize sinmez ise bana ulaşıp iade bile edebilirsiniz tarzında orta yol için konuştu. Sonuç olarak ürünü bugün içerisinde verecekelr ve ürün yüksek ihtimalle pazartesi elimde olacak. Ürünün kargodan alınmasıyla beraber açılımını video ile yapıp heryerini detaylı çekecem kanıt için. Bakalım sonuç ne olacak. Aklımda iade etmek vardı ama yaptıkları ne kadar saçma olsada bu konuyu dikkate atıp üst kademeyle konuşturup orta yolu bulmaya çalışmaları bir nebze insanı yumuşatıyor. Ama tekrar dediğim gibi , ürün geldiği gibi deaylı kontrollerini yapacağım , eğer bana tekrardan takılmış/kulanılmış 1 dakika bile test edilmiş bir ürün dahi olsa direkt iade edip tüketici hakem heyetine gerekli başvuruları yapacağım.
Bakalım hakkınızda hayırlısı 40 bin tl üstü para verip böyle sorunlar yaşamak direk mide bulandırıcı dedigim gibi ben olsam iade ederdim ama bakalım dediklerinde duracaklarmı
 
Bakalım hakkınızda hayırlısı 40 bin tl üstü para verip böyle sorunlar yaşamak direk mide bulandırıcı dedigim gibi ben olsam iade ederdim ama bakalım dediklerinde duracaklarmı
Güvencem mailller açıkçası. Normalde satıcı firmalar orta yolu bulmaya çalışmaz genelde işleri yokuşa sürüp süreci uzatmaya çalışırlar. Fakat bugün görüştüğüm yetkili isim bazı şeylerin güvencesini ve garantisini vermeye çalıştı. Artık bu saatten sonra umarım gün içerisinde ürünü kargoya verirlerse elime ulaştığında gerekli incemeleri yapıp söylediklerinin arkasında mı değiller mi öğrenecez. O kadar dil döktü neticesinde altının boş olacağını zannetmiyorum. Umarım düşündüğün gibi olur. Ayrıca şuna değinmek istiyorum. Şirketleri bu hale sokan şirketlerin kendileri değil Hukukumuzdur. Bu olaylara anında reaksiyon alacak bir kurum olmadığı için , en kısa süren işlem 3-6 ay arasında olduğundan buna güvenip böyle yapıyorlar.
 
9 temmuzda bugün en geç yarın kargoya verilecek iyen admalar 11 temmuz öğlen saati olmuş kargo şirketinden bana 1 tane mesaj yok. Dün attığım mailede cevap yok. Bugün belli bir saate kadar bekler gerekli talebi oluştururum. İşin sıkıntı tarafı şu. İNternet siteleri üzerinden ilk gönderdikleri ürün teslim edilmiş görünüyor.
Henüz kargoya vermediler çünkü gönderdiğiniz kartın ellerine geçmesini bekliyorlar. Kart gelince aynı kartı tekrar size kargo yapacaklar.
 
Henüz kargoya vermediler çünkü gönderdiğiniz kartın ellerine geçmesini bekliyorlar. Kart gelince aynı kartı tekrar size kargo yapacaklar.
Kartı gönderdim ellerine geçeli 3 gün oldu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

uğraşmayın paranızı yatırsınlar, bu tür durumlarda da yetkililerin sesi çıkmaz onlar ancak indiirmli ürün reklamı yapar onu paylaştıgı içinde para alırlar firmalarda sorun yaşayan bir müşteri oluncada onla ilgili kör sağır dilsiz olurlar herkes menfeatçi, memlekette bu gibi sorunlar için hızlı çözüm bulunan bir sistem olsa bu firmalar böyle istedigi gibi at koşturamaz da işte
Bakalım hakkınızda hayırlısı 40 bin tl üstü para verip böyle sorunlar yaşamak direk mide bulandırıcı dedigim gibi ben olsam iade ederdim ama bakalım dediklerinde duracaklarmı
Evet arkadaşlar güncelleme paylaşıyorum. Bir başka kurumun amatörlüğü ve ahmaklığı daha. Kargo şirketini 3 gündür arıyorum bu sabahta dahil bana dedikleri şey adınıza kargo yok. Az önce birdaha aradım , evet adınıza kargo var dün sabah teslim edilmiş şu an bölgenize transfer sürecinde dediler. Gerçekten hayretler içerisinde izliyorum. Böyle bir saçmalık olamaz. Ülkenin tüm kurumları çürümüş vaziyette hiçbir kurum işini yapmıyor. Ne şirkete ne de benim tarafıma hiçbir bildiri yapılmamış. Olay gittikçe ilginçleşiyor. Problem üzerine problem
 
Kartı gönderdim ellerine geçeli 3 gün oldu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Evet arkadaşlar güncelleme paylaşıyorum. Bir başka kurumun amatörlüğü ve ahmaklığı daha. Kargo şirketini 3 gündür arıyorum bu sabahta dahil bana dedikleri şey adınıza kargo yok. Az önce birdaha aradım , evet adınıza kargo var dün sabah teslim edilmiş şu an bölgenize transfer sürecinde dediler. Gerçekten hayretler içerisinde izliyorum. Böyle bir saçmalık olamaz. Ülkenin tüm kurumları çürümüş vaziyette hiçbir kurum işini yapmıyor. Ne şirkete ne de benim tarafıma hiçbir bildiri yapılmamış. Olay gittikçe ilginçleşiyor. Problem üzerine problem
Bu iyi. Gelecek ürünün durumuna göre iadeyi düşünün bence. Açılmamış olmalı.
 
Kartı gönderdim ellerine geçeli 3 gün oldu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Evet arkadaşlar güncelleme paylaşıyorum. Bir başka kurumun amatörlüğü ve ahmaklığı daha. Kargo şirketini 3 gündür arıyorum bu sabahta dahil bana dedikleri şey adınıza kargo yok. Az önce birdaha aradım , evet adınıza kargo var dün sabah teslim edilmiş şu an bölgenize transfer sürecinde dediler. Gerçekten hayretler içerisinde izliyorum. Böyle bir saçmalık olamaz. Ülkenin tüm kurumları çürümüş vaziyette hiçbir kurum işini yapmıyor. Ne şirkete ne de benim tarafıma hiçbir bildiri yapılmamış. Olay gittikçe ilginçleşiyor. Problem üzerine problem
kartını kargocular arak yapabilir haberiniz olsun dikkatli olun
 
Geri
Top