Gamegaraj Palit RTX 5070 Ti Gamerock süreç takibi

Merhaba arkadaşlar. 4 temmuz günü indirimden gamegaraj üzerinden Palit Gamerock 5070 Ti satın aldım. Ürün gelir gelmez video desteği ile ürünü detaylı bir şekilde açtım inceledim. Ürünün jelatinleri üzerinde değildi ve parmak izleriyle beraber çizikler mevcuttu. Gamegarajın maili üzerinden outlet ürünü gönderdiklerini onaylayıp geri kargolamamı istediler. İsteklerini yerine getirdim ve ürünü kargoladım. Ürün ellerine ulaştığında bana kullanılmamış 0 bir ürün göndereceklerini böyle bir şey yaşadığım için özürlerini ilettiler. Bunda bir problem yok. Asıl problem son attıkları mailde başlıyor. Mailde yeni gönderecekleri ürünün kutusunu açıp ekran kartını poşetinden çıkarıp (sarı etiketi sökmüşler) bu ürünün üzerinde jelatin mevcuttur. Tekrar aynı şeyi yaşamamanız için kontrol edilmiştir tarzı mail attılar. Şimdi gelelim bu sürece. Tüketici sizden 0 ürün alıyor pahalı bir markayı. Siz outlet gönderiyorsunuz. Tüketici size ürünü geri gönderiyor. Siz tüketiciye 0 ürün göndereceğinizi beyan edip göndereceğiniz ürünün kutusunu açıp ekran kartının jelatin fotoğrafını çekiyorsunuz. Teorik olarak ürün yine açılmış oluyor. Gerçekten diyecek herhangi bir şey bulunamıyor artık bu ülkenin satıcılarında. @Abdullah Hacıgül sizlerin tüketici yanında olduğunu bildiğim için sürece bir göz atmanızı istiyorum. Burada ilerlemeyi nasıl yapalım. Teşekkür ederim. Mail görsellerini atıyorum.
@asko56 gamegarajdan almamak için bir sebep daha. Daha önce hiç böyle bir şey duymamıştım
 
Açılmış ürün veya ürünler varken sıfır ürünü neden açsınlar, sizin gönderdiğiniz ürünü bile tekrar size gönderebilirler. Seri numarasını almışmıydınız?
İlk gönderdiklerinde onu düşünmüştüm açıkçası. Dedim aynı ürünü jelatinleyip bana mı gönderiyorlar. Fakat attıkları kartla kendi fotoğrafını çektiğim kartları fotoğraftan karşılaştırdım , vida yönleri falan farklıydı. Ya da fotoğrafta öyle görünüyor. Geldiğinde anlarız bunu. Ama bu kadar titizlikle kontrol edip mail atıp problem çıkaran bir müşteriye tekrar aynı ürünü yollayacak kadar ahmak olduklarını düşünmüyorum açıkçası. Yaptıkları amatörlükten başka bir şey değil. Ben kendi yorumumu yapıyorum hocam ; Bunlar hangi ürün outlet hangi ürün 0 bilmiyorlar. Gidiyorlar bana göndermeden tekrar aynı problemi yaşamamak için kapalı kutuyu açıp kontrol ediyorlar. Sonra bunu tekrar kapatamayacakları için mail olarak bunu bana bildiriyorlar. O kadar amatörce bir davranış ki. Biz ürünler 0 diye fazladan 6-7 bin lira veriyoruz. Böyle amatörlerde aldığımız ürünlerde mide bulantısı oluşturuyor. Bunun hakkında dönüş yaptım zaten bugün, 0 bir ürünü neden açtınız ürününüze mi güvenmiyorsunuz diye. Cevap bekliyorum bakalım ne olacak.
 
Hocam ne öneriyorsunuz.
hocam hazır sistemde tek firma idi f/p olarak gamegaraj ama size yapılan ve forumda che arkadaşımızın uyarısı ile bir kaç arakdaşda problem yaşaması ile 2.sinerji vakası gibi artık kendin toplamak daha avantajlı kalıyor
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
hocam hazır sistemde tek firma idi f/p olarak gamegaraj ama size yapılan ve forumda che arkadaşımızın uyarısı ile bir kaç arakdaşda problem yaşaması ile 2.sinerji vakası gibi artık kendin toplamak daha avantajlı kalıyor
Gerçekten güvenecek kurum kalmadı. Amazon prime biraz yelpazeyi genişletse kafamız rahat olsa. Ama yok çeşit az stok az onlardada. Şu an ne önerirsiniz. Ben mail attık tekrardan uzunca , size özet geçecek olursam gönderdiğiniz ürüne güvenmeyip neden açıyorsunuz dedim. Ayrıca 2 gündür kargoyada vermiyorlar. Gerçekten komedi gibi bir şirket.
 
Gerçekten güvenecek kurum kalmadı. Amazon prime biraz yelpazeyi genişletse kafamız rahat olsa. Ama yok çeşit az stok az onlardada. Şu an ne önerirsiniz. Ben mail attık tekrardan uzunca , size özet geçecek olursam gönderdiğiniz ürüne güvenmeyip neden açıyorsunuz dedim. Ayrıca 2 gündür kargoyada vermiyorlar. Gerçekten komedi gibi bir şirket.
hocam şuan para iadesi isteyip ayıplı üründen para iadesi alıp 9070xt alın çok daha ucuz ve daha iyi incehesap gaming gecesinden çekersiniz olur biter nvdia alınmaz
 
hocam hazır sistemde tek firma idi f/p olarak gamegaraj ama size yapılan ve forumda che arkadaşımızın uyarısı ile bir kaç arakdaşda problem yaşaması ile 2.sinerji vakası gibi artık kendin toplamak daha avantajlı kalıyor
Sinerji olayı ne
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Benim konuda yavaş yavaş şuna gidiyor artık. Dün atılan maile cevap yok. 3. Gün oldu kargoya verilen ürün yok
siz artık iade isteyin hocam yokuşa sürüyorlar işi paranızı kurtarın bari
 
siz artık iade isteyin hocam yokuşa sürüyorlar işi paranızı kurtarın bari
9 temmuzda bugün en geç yarın kargoya verilecek iyen admalar 11 temmuz öğlen saati olmuş kargo şirketinden bana 1 tane mesaj yok. Dün attığım mailede cevap yok. Bugün belli bir saate kadar bekler gerekli talebi oluştururum. İşin sıkıntı tarafı şu. İNternet siteleri üzerinden ilk gönderdikleri ürün teslim edilmiş görünüyor.
 
9 temmuzda bugün en geç yarın kargoya verilecek iyen admalar 11 temmuz öğlen saati olmuş kargo şirketinden bana 1 tane mesaj yok. Dün attığım mailede cevap yok. Bugün belli bir saate kadar bekler gerekli talebi oluştururum. İşin sıkıntı tarafı şu. İNternet siteleri üzerinden ilk gönderdikleri ürün teslim edilmiş görünüyor.
saat olmuş 12 ben ögle arasına çıktım hesabını sen yap bu saatden sonra kartın gelicekmi gelmeyecekmi cart curtla ugraşmam iade basar geçerim bir müşteri bu kadar oyalanmaz 9 temmuz üzerinden geçmiş 3 gün 9 u dahil sayarsan birde bunun iade süreci kartın teslim alınması cartı curtu kafadan 1 hafta kartsız kalmıssın demek
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,152,233
Mesajlar
10,383,556
Üyeler
183,248
Son üye
selim141
Geri
Top