Gamepower Fujin alınır mı?

Scheriff

80+
Katılım
19 Aralık 2022
Mesajlar
180
Reaksiyon skoru
61
Sorum başlıktaki gibi alınır mı? Kullananlar memnun mu?.
 
Sorum başlıktaki gibi alınır mı? Kullananlar memnun mu?.
bana kalırsa bu markaya pek yaklaşmamak gerekiyor.
gamepower medusa kullandım yaklaşık 1-1.5 sene civarı ilk başlarda memnundum ama sonradan aşırı derecede sıkmaya ve ağır gelmeye başladı.
ondan sonra corsair kulaklığa geçtim dedim ki dünya varmış hem hafif hem terletmiyor hem de başımı ağrıtmıyor.
bu bi tecrübemdi.
tabi alıp almamak sana kalmış
 
5 aydır kullanıyorum. Mikrofonu vs gayet güzel fakat ben 600 tl ye aldım. An itibariyle incehesapta güncel piyasasından 100 tl daha uyguna satılıyor. 700 tl ye alabilirsin. Stok sayısı çok az ama çabuk olman lazım.

 
5. ayımdayım şuan bir sıkıntısı yok. Ses kalitesi iyi, zaten bir çok kulaklığın artık güzel seviyede. Ben sesten ziyade mikrofonu için almıştım. Akşamları özel canlı ders veriyorum, sesim öğrencilerime gayet anlaşılır ve temiz gidiyor.
Özetle memnunum.
 
Geri
Top