Neler Yeni

Yardım Gaming.gen İade saçmalığı

Swers08

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
398
Dahası  
Reaksiyon skoru
180
İsim
Orhan Yılmaz
Gaming gen den m3 tuf 3 ürünü ve tuf k3 mekanik klavyeyi indirimden satın aldım mouse elime ulaştı açtım kutuyu ürün büyük geldi bana elim 16 cm beğenmedim ve iade etmek isteğimi canlı bağlantıdaki arkadaşa yazdım yok efendim siz kutuyu açtınızmı ona göre bilgilendirme yapalım size denildi açtım kullanmadım kapattım dedim ki öylede oldu açtım baktım kapadım geri toplam hepsi 2 saat sürmezdi bana söylenen şey hijyen ürünü ambalajı açıldı satılabilirliği bozulduğu için bozuk değilse iade alamıyoruz yahu iyide ekran kartı alıyoruz dokunmuyormuyuz yada monitör nedir bu iç çamaşırımı afedersiniz ne alaka arkadaş ya o zaman iade yapmıyoruz kardeşim biz perekende amotör satıcıyız Diye not düşeceksin ürünlere rezalet arkadaşlar almayın aldırmayın gidin ne bileyim satıcısı hepsi burada olan amazon olan iadede temsilci desteğinde sorun yaşamayacağınız sitelere yönelin klavye daha elime ulaşmadı bu ürünü 600 tl ye aldım ben elime geçti ve beğenmedim iade edemiyorum niye hijyen ürünü geç bu ayakları aynı ay içinde mediamarktan ürün aldım klavye açtım 1 hafta sonra alışamadım iade ettim aynı gün yattı param inventus dan bir ürün iade ettim aynı şekilde bunlar hikaye anlatıyor .Dikkat edin klavyeyi elime almadan direk iade edeceğim ilk ve son alışverişimdi bu saçma siteden .
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,252
En İyi Cevap
1
satıcısı hepsi burada olan amazon olan iadede temsilci desteğinde sorun yaşamayacağınız sitelere yönelin
Bu kısım beni güldürdü. Amazon harici her site bunu bahane ediyor. O çok bilinen hepsiburada ve diğerleri yakın zamanda amazon tarafından kaybolup gidecek. THH başvurarak iade edebilirsin. Çünkü almak zorundalar. Bu senin yasal hakkın.
 

F1nerF1rst

80+ Silver
Katılım
3 Nisan 2021
Mesajlar
3,438
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,361
Konum
Aydın
İsim
Hasancan Bekdemir
İlgilendiği Kategoriler
Toplama Bilgisayar Oyunlar Driver Problemleri
Gaming gen den m3 tuf 3 ürünü ve tuf k3 mekanik klavyeyi indirimden satın aldım mouse elime ulaştı açtım kutuyu ürün büyük geldi bana elim 16 cm beğenmedim ve iade etmek isteğimi canlı bağlantıdaki arkadaşa yazdım yok efendim siz kutuyu açtınızmı ona göre bilgilendirme yapalım size denildi açtım kullanmadım kapattım dedim ki öylede oldu açtım baktım kapadım geri toplam hepsi 2 saat sürmezdi bana söylenen şey hijyen ürünü ambalajı açıldı satılabilirliği bozulduğu için bozuk değilse iade alamıyoruz yahu iyide ekran kartı alıyoruz dokunmuyormuyuz yada monitör nedir bu iç çamaşırımı afedersiniz ne alaka arkadaş ya o zaman iade yapmıyoruz kardeşim biz perekende amotör satıcıyız Diye not düşeceksin ürünlere rezalet arkadaşlar almayın aldırmayın gidin ne bileyim satıcısı hepsi burada olan amazon olan iadede temsilci desteğinde sorun yaşamayacağınız sitelere yönelin klavye daha elime ulaşmadı bu ürünü 600 TL ye aldım ben elime geçti ve beğenmedim iade edemiyorum niye hijyen ürünü geç bu ayakları aynı ay içinde mediamarktan ürün aldım klavye açtım 1 hafta sonra alışamadım iade ettim aynı gün yattı param inventus dan bir ürün iade ettim aynı şekilde bunlar hikaye anlatıyor .Dikkat edin klavyeyi elime almadan direk iade edeceğim ilk ve son alışverişimdi bu saçma siteden .
bende konu açmıştım çok fazla firmada sorun yaşandı herkes indirim yaptılar fırsat şu bu saçmalığını atıp sıkıyor ceplerine girenin derdindeler kendi ürünlerinde sorun çıksa ortalığı yakacaklar bize laf ediyorlar
 

Smtcee

80+ Bronze
Katılım
23 Ocak 2022
Mesajlar
1,640
Dahası  
Reaksiyon skoru
822
Konum
Kalbimin Kırıldığı Yer
İsim
Samet
Hocam klavye hakkında yaptığın yorum tatsız olaydan oluşan ön yargı yüzünden çok mantıksız geliyor. Ben de klavyeyi satın aldım ve dün testini gerçekleştirdim, memnunum. Belki sen de klavyeden memnun kalacaksın ne bu ön yargı? Tamam mouse için tatsız bir olay yaşamışsın ama klavye gayet güzel ve fiyatını da hakediyor. Tercih yine senin tercihin.
 

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
21,072
Dahası  
Reaksiyon skoru
13,500
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
Gaming gen den m3 tuf 3 ürünü ve tuf k3 mekanik klavyeyi indirimden satın aldım mouse elime ulaştı açtım kutuyu ürün büyük geldi bana elim 16 cm beğenmedim ve iade etmek isteğimi canlı bağlantıdaki arkadaşa yazdım yok efendim siz kutuyu açtınızmı ona göre bilgilendirme yapalım size denildi açtım kullanmadım kapattım dedim ki öylede oldu açtım baktım kapadım geri toplam hepsi 2 saat sürmezdi bana söylenen şey hijyen ürünü ambalajı açıldı satılabilirliği bozulduğu için bozuk değilse iade alamıyoruz yahu iyide ekran kartı alıyoruz dokunmuyormuyuz yada monitör nedir bu iç çamaşırımı afedersiniz ne alaka arkadaş ya o zaman iade yapmıyoruz kardeşim biz perekende amotör satıcıyız Diye not düşeceksin ürünlere rezalet arkadaşlar almayın aldırmayın gidin ne bileyim satıcısı hepsi burada olan amazon olan iadede temsilci desteğinde sorun yaşamayacağınız sitelere yönelin klavye daha elime ulaşmadı bu ürünü 600 TL ye aldım ben elime geçti ve beğenmedim iade edemiyorum niye hijyen ürünü geç bu ayakları aynı ay içinde mediamarktan ürün aldım klavye açtım 1 hafta sonra alışamadım iade ettim aynı gün yattı param inventus dan bir ürün iade ettim aynı şekilde bunlar hikaye anlatıyor .Dikkat edin klavyeyi elime almadan direk iade edeceğim ilk ve son alışverişimdi bu saçma siteden .
Amazon hariç zaten çoğu firma kutusu açılmış ürünü iade almıyor.
8 senedir internetten alışveriş yapıyorum.
Her zaman durum böyleydi.
Anormal bir durum yok.
Evet bencede yapılan yanlış ama durum bu.
 

Yasin / EsquaReD

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,282
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,015
İsim
Yasin
Hijyen olayını anlayamadım ancak uzaktan mesafeli satış sözleşmesine göre zaten gereken maddeleri kabul ederek siparişi onayliyorsun. Yani aldığın ürün elektronik bir ürün. Dolayısıyla sen ürünün kutusundaki bantı söktüğün anda direkt ürün 2.el statüsüne geçiyor ve iadesi kabul edilmiyor. Senin aldığın ürün pantalon değil hani deneyeyim olmadı iade edeyim gibisinden. Ürünü illa iade edicem diyosan servisiyle iletişim kurup iade raporu alabilirsin ki o raporuda servis kolayca vermez. Ya gaming.gen iadesinde destek olacak ya da soğuk bir bardak su içip ürünü kullanmaya devam etcen 😂😂
 

Swers08

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
398
Dahası  
Reaksiyon skoru
180
İsim
Orhan Yılmaz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Amazon hariç zaten çoğu firma kutusu açılmış ürünü iade almıyor.
8 senedir internetten alışveriş yapıyorum.
Her zaman durum böyleydi.
Anormal bir durum yok.
Evet bencede yapılan yanlış ama durum bu.
Valla hocam sizi bilmem bende aynı alışverişi yapıyorum ürün pis değilse veya bir sorunu yoksa hep iade ettim beğenmediysem ve sorun yaşamadım şimdiye kadar iade edemeyeceğim yerdende almadım bu firmadan direk böyle bir söylemde bulundular .
 

mrreese

80+
Katılım
20 Mart 2022
Mesajlar
282
Dahası  
Reaksiyon skoru
148
İsim
Fahri
Valla hocam sizi bilmem bende aynı alışverişi yapıyorum ürün pis değilse veya bir sorunu yoksa hep iade ettim beğenmediysem ve sorun yaşamadım şimdiye kadar iade edemeyeceğim yerdende almadım bu firmadan direk böyle bir söylemde bulundular .
Vatan pc de boyleydi mesela, acilan urunu iade almiyorlar. Cogu firma iadeyi sadece kapali kutu olarak aliyor.
 

Swers08

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
398
Dahası  
Reaksiyon skoru
180
İsim
Orhan Yılmaz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Hocam klavye hakkında yaptığın yorum tatsız olaydan oluşan ön yargı yüzünden çok mantıksız geliyor. Ben de klavyeyi satın aldım ve dün testini gerçekleştirdim, memnunum. Belki sen de klavyeden memnun kalacaksın ne bu ön yargı? Tamam mouse için tatsız bir olay yaşamışsın ama klavye gayet güzel ve fiyatını da hakediyor. Tercih yine senin tercihin.
Ön yargı mı hocam aldım ürünü beğenmedim diyelim kullanamadım ne yapacağım ? Nasıl olacak iadede almıyorlar istemediğim ürünü kullanmaya zorla devam edeyim ? 2. Bir mağduriyet yaşayamam gider başka ürünün indirimini kovalarım daha iyi .
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu kısım beni güldürdü. Amazon harici her site bunu bahane ediyor. O çok bilinen hepsiburada ve diğerleri yakın zamanda amazon tarafından kaybolup gidecek. THH başvurarak iade edebilirsin. Çünkü almak zorundalar. Bu senin yasal hakkın.
😅 şaka daha yeni iki ürün iade ettim ve problem yaşamadım peki bunu ne yapacağız ? Yahu çok ilginç bir şey yazıyoruz yani neredeyse firmaları savunacaksınız saçma sapan eylemlerini
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hijyen olayını anlayamadım ancak uzaktan mesafeli satış sözleşmesine göre zaten gereken maddeleri kabul ederek siparişi onayliyorsun. Yani aldığın ürün elektronik bir ürün. Dolayısıyla sen ürünün kutusundaki bantı söktüğün anda direkt ürün 2.el statüsüne geçiyor ve iadesi kabul edilmiyor. Senin aldığın ürün pantalon değil hani deneyeyim olmadı iade edeyim gibisinden. Ürünü illa iade edicem diyosan servisiyle iletişim kurup iade raporu alabilirsin ki o raporuda servis kolayca vermez. Ya gaming.gen iadesinde destek olacak ya da soğuk bir bardak su içip ürünü kullanmaya devam etcen 😂😂
Peki bunda komik olan ne ben göremedimde beraberce eğlenebiliriz açıklarsan ?200 lira ürün benim bunu iade etmeden ürün almam mümkün sadece neden böyle bir şey yaşayayım fazla ürün kalsın elimde servisle falan alakası yok ürünü direk almaları gerek geriye iade hakkım var benim bu ürünü.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Vatan pc de boyleydi mesela, acilan urunu iade almiyorlar. Cogu firma iadeyi sadece kapali kutu olarak aliyor.
Anlamsız ben kutusuna bakıpmı geri vereceğim ürünü o zaman bana denetecek ürünü kargoyla aldığıma göre böyle bir şansıda yok bence anlamsız hocam tamamen mantıklı açıklaması yok .
 
Son düzenleme:

Yasin / EsquaReD

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,282
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,015
İsim
Yasin
Ön yargı mı hocam aldım ürünü beğenmedim diyelim kullanamadım ne yapacağım ? Nasıl olacak iadede almıyorlar istemediğim ürünü kullanmaya zorla devam edeyim ? 2. Bir mağduriyet yaşayamam gider başka ürünün indirimini kovalarım daha iyi .
Mesaj otomatik birleştirildi:


😅 şaka daha yeni iki ürün iade ettim ve problem yaşamadım peki bunu ne yapacağız ? Yahu çok ilginç bir şey yazıyoruz yani neredeyse firmaları savunacaksınız saçma sapan eylemlerini
Mesaj otomatik birleştirildi:


Peki bunda komik olan ne ben göremedimde beraberce eğlenebiliriz açıklarsan ?200 lira ürün benim bunu iade etmeden ürün almam mümkün sadece neden böyle bir şey yaşayayım fazla ürün kalsın elimde servisle falan alakası yok ürünü direk almaları gerek geriye iade hakkım var benim bu ürünü.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Anlamsız ben kutusuna bakıpmı geri vereceğim ürünü o zaman bana denetecek ürünü kargoyla aldığıma göre böyle bir şansıda yok bence anlamsız hocam tamamen mantıklı açıklaması yok .
Uzaktan mesafeli satış sözleşmesini okuyup ne dediğimi anlayacaksın zaten. Komik olan durum ise insanlar elektronik ürünlerde alırım denerim beğenmezsem iade ederim mantıgıyla hareket ediyorlar ancak böyle bir işlem yok. Ne bu gömlek mi deneyip geri iade edeceksin. Satıcı her sattıgı elektronik ürünü geri iade alırsa ne olacak o satıcının kar marjı o konudan da bakman lazım. İstediğin yere başvur sipariş onaylanma ekranında o madeleri kabul ederek sipariş veriyorsun hiç bir davadan kazanma şansın yok iadesi için bilgin olsun.
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Kulaklık gibi ürünlerde hijyenden dolayı yapılmasını anlıyorum. Ancak bunlar kalvye mouse için neden geçerli anlayamadım. Geçmiş olsun hocam.
 

Swers08

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
398
Dahası  
Reaksiyon skoru
180
İsim
Orhan Yılmaz
Kulaklık gibi ürünlerde hijyenden dolayı yapılmasını anlıyorum. Ancak bunlar kalvye mouse için neden geçerli anlayamadım. Geçmiş olsun hocam.
Bugün müşteri hizmetlerinden aradılar ve yoğunluktan dolayı karışıklık olduğunu iade alabileceklerini 14 gün süresi olduğunu beyan ettiler özür dileyerek doğrududa buydu biraz tepki göstermiştim işe yaramış olsa gerek boş yapan arkadaşlar okusunlar sanki ortada mağduriyet yokmuşçasına bir tutumla taraf alır gibi yorumlamak bilemiyorum ne kadar doğru .
Mesaj otomatik birleştirildi:

Uzaktan mesafeli satış sözleşmesini okuyup ne dediğimi anlayacaksın zaten. Komik olan durum ise insanlar elektronik ürünlerde alırım denerim beğenmezsem iade ederim mantıgıyla hareket ediyorlar ancak böyle bir işlem yok. Ne bu gömlek mi deneyip geri iade edeceksin. Satıcı her sattıgı elektronik ürünü geri iade alırsa ne olacak o satıcının kar marjı o konudan da bakman lazım. İstediğin yere başvur sipariş onaylanma ekranında o madeleri kabul
E
Uzaktan mesafeli satış sözleşmesini okuyup ne dediğimi anlayacaksın zaten. Komik olan durum ise insanlar elektronik ürünlerde alırım denerim beğenmezsem iade ederim mantıgıyla hareket ediyorlar ancak böyle bir işlem yok. Ne bu gömlek mi deneyip geri iade edeceksin. Satıcı her sattıgı elektronik ürünü geri iade alırsa ne olacak o satıcının kar marjı o konudan da bakman lazım. İstediğin yere başvur sipariş onaylanma ekranında o madeleri kabul ederek sipariş veriyorsun hiç bir davadan kazanma şansın yok iadesi için bilgin olsun.
Evet okudum ve iade sağlayacaklarını ve bunu distiribitöre geri yollayabildiklerinden detaylıca bahsetti müşteri hizmetleri .
 

🃏JOKER🃏

80+ Platinum
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
14,012
Dahası  
Reaksiyon skoru
35,034
Konum
Realhas hoca için adalet istiyoruz
İsim
Mert Can Ergün
Amazon hariç zaten çoğu firma kutusu açılmış ürünü iade almıyor.
8 senedir internetten alışveriş yapıyorum.
Her zaman durum böyleydi.
Anormal bir durum yok.
Evet bencede yapılan yanlış ama durum bu.
en iyisi amazon valla asus x570 anakart almıştım kutusunu açtım kasaya taktım anakartta sorun çıkınca geri iade ettim kutunun kenarında ufak bir yırtılma vardı ona rağmen iade edip parayı geri yatırdılar
 
Top Bottom