Güzel kardeşim boşuna vakit kaybediyorsun haberin olsun8 Eylül 2021den beri destek ekipleri ile uğraşıyorum monitör aldım monitörün kutusunda, kutu ile kendisi arasına konulan beyaz köpükte veya kendi kozmetiğinde herhangi bir hasar yoktu, montajını yaptım çalıştırdım ve iç panelin bozuk olduğunu gördüm, siteye bildirdim değişim veya para iadesi istiyorum diye, geri yollayın bakalım değiştirelim dediler,kutu, fatura tam şekilde yolladım, ellerine geçti ben irtibata geçene kadar ne aradılar ne de mail attılar, daha sonra destek ekiplerine bilgi için yazdım pazartesi günü değişim sağlanacak dediler ve tabi pazartesi günü geldi geçti herhangi bir değişim sağlanmadı, salı günü ürünü kargoya verdiniz mi kargo numarası yollamadınız dedim, talebinizi ilgili birime yönlendireceğiz dediler ,biraz zaman geçti ürününüzü stoklarımıza çekeceğiz dediler bundan pek bişi anlayamadım çünkü halen çeşitli sitelerde satıyorlar aynı ürünü neyse en son olarak değişim sağlanacaksa değişim, sağlanamazsa para iadesi talep ediyorum dedim tekrar talebinizi iletiyorum dedi. Her şeyin ss video mail olarak kaydını aldım bekliyorum, şuan 15 Eylül Çarşamba halen düzgün bir iletişim kurup sonuç almaya çalışıyorum pek yakında sitelerde konularım dolaşmaya başlar diğer mağdur olan arkadaşlar gibi.
Bulabildiğim bütün konularınızı okudum, ben fazla ses çıkarmadan değişim veya iade olur diye bekliyordum ama yanlış yapmışım maalesef, para iadesi için çabalayıp alacağım ürünü mağazadan alacağım. Bu kadar paralar verip ürün satın alıyoruz sorunlu geliyor yanlarına kar kalacağını sanıp mağdur ediyorlar 1 haftamı yediler.Güzel kardeşim boşuna vakit kaybediyorsun haberin olsun
Şikayetvar ilk önceliğin olsun.
Sonra forumlara falan yaz.
Detaylara kadar her şeyiyle açıkla.
Yoksa bunların söyledikleri yalanları sana anlatsam deliye dönersin.
Konularımda birazı mevcuttu zaten.
Ben çok şey yaşadım bu firmadan dolayı.
Kanıtlarıyla forumda konum mevcut.
Direkt paranı almanı öneririm.
Bunlardan ürün almanı tavsiye etmem.
geçmiş olsun kannkaBulabildiğim bütün konularınızı okudum, ben fazla ses çıkarmadan değişim veya iade olur diye bekliyordum ama yanlış yapmışım maalesef, para iadesi için çabalayıp alacağım ürünü mağazadan alacağım. Bu kadar paralar verip ürün satın alıyoruz sorunlu geliyor yanlarına kar kalacağını sanıp mağdur ediyorlar 1 haftamı yediler.
Yakınsanız tabii ki var ggtr ile oluşan şikayetlerin büyük çoğunluğu şehir dışı olduğundan kargo ile alakalı konular satın alırken depodan teslimi seçerseniz montaj işlemi sonrası onlar sizi arar ve rahatlıkla alırsınız. Keşke bende ulaşabilecek kadar yakın olsam ve kafamda bu kadar soru işareti olmazsaöyle bir seçenek var mı?
hocam sağolun benim yolumda 1.5 - 2 saat ama sorunlu gelmesinden iyidir.Yakınsanız tabii ki var ggtr ile oluşan şikayetlerin büyük çoğunluğu şehir dışı olduğundan kargo ile alakalı konular satın alırken depodan teslimi seçerseniz montaj işlemi sonrası onlar sizi arar ve rahatlıkla alırsınız. Keşke bende ulaşabilecek kadar yakın olsam ve kafamda bu kadar soru işareti olmazsa![]()
Ne Yaptın Aldınmı SistemSatılan 100 sistemden 3.5 inde sıkıntı çıkması muhtemeldir zaten. Baktiginda hangi (PC parcasi satan) e ticaret sitesiyle sorun yaşamamış. Hepsinden şikayet var. Sistemi alıp sağlam gelmesi için dua ediceksin![]()