Neler Yeni

Yardım Gaming.Gen.Tr İade Değişim Hakkında (Acil)

kaan.sri

80+
Katılım
12 Haziran 2022
Mesajlar
381
Dahası  
Reaksiyon skoru
134
Konum
İstanbul
İsim
Kaan Sarı
Merhabalar Razer Barracuda X Mercury White Kablosuz Oyuncu Kulaklığını aldım ve kulaklığın mikrofonu bozuldu garantiye gönderdim iade/değişim hakkı çıktı ben gaming.gen.tr ye yazdığımda ise ellerinde o ürünün stokta olmadığını Ürün tedariği ile ilgili gerekli birime bilgi verildiğini bana söylediler bende iade istemiyorum ama siteye baktığımda aynı ürün aynı modelin farklı yani Quartz renginin olduğunu görüyorum ve fiyatı benim aldığım fiyattan daha pahalı satılıyor eğer ben Quartz renginin bana gönderilmesini istersem gönderirler mi ? yada aynı fiyatta aynı özellikli olan başka bir Bluetooth/Wireless olan bir oyuncu kulaklığını gönderebilirler mi ? şimdiden teşekkür ediyorum iyi günler diliyorum.
 

onurkaplan

80+ Bronze
Katılım
18 Şubat 2022
Mesajlar
1,485
Dahası  
Reaksiyon skoru
542
İsim
Onur
aynı ürünü veremiyorsalar bir üst modelini göndermek zorundalar.
Yok derseler türketici hakem heyetine gidebilirsiniz
 

kaan.sri

80+
Katılım
12 Haziran 2022
Mesajlar
381
Dahası  
Reaksiyon skoru
134
Konum
İstanbul
İsim
Kaan Sarı
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
aynı ürünü veremiyorsalar bir üst modelini göndermek zorundalar.
Yok derseler türketici hakem heyetine gidebilirsiniz
Hocam mail olarak yazdım cevap bekliyorum ürünü tedarik edebilirlerse göndericeklermiş ama tedarik edemezlerse iadesini göndeririz dediler ve ben asla ücret iadesini kabul etmiceğim çünkü benim aldığım fiyat şuanki fiyata göre çok düşük bir üst modelini isteme hakkına sahip miyim ?
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,167
En İyi Cevap
2
Merhabalar Razer Barracuda X Mercury White Kablosuz Oyuncu Kulaklığını aldım ve kulaklığın mikrofonu bozuldu garantiye gönderdim iade/değişim hakkı çıktı ben gaming.gen.tr ye yazdığımda ise ellerinde o ürünün stokta olmadığını Ürün tedariği ile ilgili gerekli birime bilgi verildiğini bana söylediler bende iade istemiyorum ama siteye baktığımda aynı ürün aynı modelin farklı yani Quartz renginin olduğunu görüyorum ve fiyatı benim aldığım fiyattan daha pahalı satılıyor eğer ben Quartz renginin bana gönderilmesini istersem gönderirler mi ? yada aynı fiyatta aynı özellikli olan başka bir Bluetooth/Wireless olan bir oyuncu kulaklığını gönderebilirler mi ? şimdiden teşekkür ediyorum iyi günler diliyorum.

Farklı renkteki var ise kesin olarak onu göndermeleri gerekiyor 1. öncelik aynı ürün ile değişimidir, 2. olarak oda olmaz ise dengi bir ürün vermek zorundalar (ekstra para istemeden). En kötü THH ile uğraşırsınız.
 

kaan.sri

80+
Katılım
12 Haziran 2022
Mesajlar
381
Dahası  
Reaksiyon skoru
134
Konum
İstanbul
İsim
Kaan Sarı
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Farklı renkteki var ise kesin olarak onu göndermeleri gerekiyor 1. öncelik aynı ürün ile değişimidir, 2. olarak oda olmaz ise dengi bir ürün vermek zorundalar (ekstra para istemeden). En kötü THH ile uğraşırsınız.
Hocam Sitesinde baktığımda Quarzt (pembe) renginin stokta olduğu gözüküyor eğer White (beyaz) rengini tedarik edemezlerse Quarzt rengini istiyeceğim
Mesaj otomatik birleştirildi:

alalı ne kadar süre oldu
45 gün falan oldu ama ben zaten garantiye gönderdiğim için 15 20 gündür garantide kaldı zaten sıfır sayılır yani
 

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
2,978
Merhabalar Razer Barracuda X Mercury White Kablosuz Oyuncu Kulaklığını aldım ve kulaklığın mikrofonu bozuldu garantiye gönderdim iade/değişim hakkı çıktı ben gaming.gen.tr ye yazdığımda ise ellerinde o ürünün stokta olmadığını Ürün tedariği ile ilgili gerekli birime bilgi verildiğini bana söylediler bende iade istemiyorum ama siteye baktığımda aynı ürün aynı modelin farklı yani Quartz renginin olduğunu görüyorum ve fiyatı benim aldığım fiyattan daha pahalı satılıyor eğer ben Quartz renginin bana gönderilmesini istersem gönderirler mi ? yada aynı fiyatta aynı özellikli olan başka bir Bluetooth/Wireless olan bir oyuncu kulaklığını gönderebilirler mi ? şimdiden teşekkür ediyorum iyi günler diliyorum.
Normalde bir üst model gönderilir ama böyle firmalarda genelde alt modeli göndermeyi teklif ediyorlar. Sinerji de böyle bir durum olmuştu.
 

onurkaplan

80+ Bronze
Katılım
18 Şubat 2022
Mesajlar
1,485
Dahası  
Reaksiyon skoru
542
İsim
Onur
Farklı renkteki var ise kesin olarak onu göndermeleri gerekiyor 1. öncelik aynı ürün ile değişimidir, 2. olarak oda olmaz ise dengi bir ürün vermek zorundalar (ekstra para istemeden). En kötü THH ile uğraşırsınız.
evet dediğim gibi aynısını göndermek zorundalar yada bir üst modeli
bizimde aynı durum oldu

Haklarınızı bilin

Bizde şöyle oldu bulaşık makinamız arza yaptı garantiside bitmişti bu arada parçası olmadığını söylediler türketici hakem heyetine şıkayet ettik kazandık üst modelini gelip kurdular sıfır olarak
 

cancan1135

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
563
Dahası  
Reaksiyon skoru
275
İsim
can
onlar size para iadesi yapmak için olta atıyor, yurt dışından bekleme falan filan :D , ellerinde olan diğer rengi yada üst modeli ile değişim talep edin kabul etmezlerse thh başvurun orada çözerler işinizi biraz beklemiş olursun sadece
 

kaan.sri

80+
Katılım
12 Haziran 2022
Mesajlar
381
Dahası  
Reaksiyon skoru
134
Konum
İstanbul
İsim
Kaan Sarı
Normalde bir üst model gönderilir ama böyle firmalarda genelde alt modeli göndermeyi teklif ediyorlar. Sinerji de böyle bir durum olmuştu.
evet dediğim gibi aynısını göndermek zorundalar yada bir üst modeli
bizimde aynı durum oldu

Haklarınızı bilin

Bizde şöyle oldu bulaşık makinamız arza yaptı garantiside bitmişti bu arada parçası olmadığını söylediler türketici hakem heyetine şıkayet ettik kazandık üst modelini gelip kurdular sıfır olarak
onlar size para iadesi yapmak için olta atıyor, yurt dışından bekleme falan filan :D , ellerinde olan diğer rengi yada üst modeli ile değişim talep edin kabul etmezlerse thh başvurun orada çözerler işinizi biraz beklemiş olursun sadece
Sağolun hocam teşekkür ederim vaktinizi ayırdığınız için dahada bilgilenmiş oldum
 
Top Bottom