Neler Yeni

Çözüldü✓ Gaming gen tr servis rezaleti

Trekker

80+
Katılım
18 Haziran 2022
Mesajlar
96
Ben gaming gen tr den yaklaşık 3 ay önce pc almıştım ama ancak 1,5 ay kullanabildim çünkü nedenini bilmediğim şekilde bilgisayarım çalışmamaya başladı ve bu bir kaç günlük bir yere gitmem gereken zamandan sonra eve döndüğümde yaşandı ve o zamanda statik elektrikten dolayı hasar görmemesi için psu şalterini kapatıp bütün fişleri vs, çekmiştim ve pc yi öyle bırakmıştım ama geldiğimde her şeyi geri takıp şalteri açtığımda anakartıma elektrik gelmiyordu ve bende fazla ellemeden gaming gen tr ye bu bilgisayarı götürdüm götürmeden önce de ekran kartını söktüm götürdükten sonra da biz sizin bu sorununuzla ilgileneceğiz dediler ve bizde tamam dedik ve süreci takip etmeye başladık ancak 2 hafta bize hep aynı şeyi zırvalayıp durdular sonra da asus a yollandığını öğrendik ve beklemeye başladık yine 2 hafta daha oyalanma sürecinin ardından artık beklemeye tahammülüm kalmadı ve anakartımın garanti kağıdında yazan yerin sitesinden yani penta teknoloji sitesinden wp destek hattına ulaştım ve son durum hakkıda bilgi almak istedim ancak onlar bana asusun numarasını verdiler sonra bende asusu aradım ve anakartta sözde bir komponent hasarı olduğunu ve onarım ücretinin 300₺ olduğunu söylediler bende gaming gen tr yi aradım ve bu bilgi size ulaştı mı diye sorduğumda hayır dediler ama oysaki asusla konuşurken bu bilginin gaming gen tr ye gönderildiğini ve bana bu konunun bildirilmiş olması gerektiğinden bahsetmişlerdi, bunu söyledikten sonra da eğer hasarı biz verdiysek biz kendimizden yeni bir anakart karşılarız ya da asus tan değişimi talep ederiz dediler ve kapattılar ondan sonraki gün tekrar gaming gen tr yi aradık ve bu önceki konudan tekrar bahsettik ancak onlara bir bilgi gelmediğini ve bu bilgiyi ancak servispoint ten alabileceğimizi söylediler sonra şaşkınlık içerisinde servis pointi aradık ve durumu anlattık onlarda bizi asus a yönlendirdi ve sonrasında da twkrardan aynı şeyleri söylediler ve kapattık ondan sonraki günde gaming gen tr yi ve asus u aradık ve ücret kararının çıktığını bize söylediler işe bak sen dedik ve maile baktık sonra da gönderdikleri fotoğrafa baktık ve ondan sonra da iyi bilen bir kaç kişiye bu sorunun neden olabileceğini sorduk sorduğum kişilerin çoğu fabrikasyon hata olabileceğini söyledi sonra da ücret istenen maile bakıp anladık ki bunlar en ufak bir masrafın altına bile girmiyorlar ve fabrikasyon bir hatayı kullanıcı hatası diyip kullanıcıya yıkmaya çalışıyorlar o yüzden de yasal yollara başvuracağımı buradan beyan etmek isterim

Ayrıca benim için artık gaming gen tr bitmiştir almayın aldırmayın mağdur olmayın benden tavsiye.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Devamını atıyorum:
 

Ekler

  • Screenshot_20220901-165619_Chrome.png
    Screenshot_20220901-165619_Chrome.png
    259.2 KB · Hit: 198
  • 20220901_182018.jpg
    20220901_182018.jpg
    2.6 MB · Hit: 191
  • 20220805_141750.jpg
    20220805_141750.jpg
    1.2 MB · Hit: 218
  • Screenshot_20220903-040255_WhatsApp.png
    Screenshot_20220903-040255_WhatsApp.png
    1,021 KB · Hit: 212
  • Screenshot_20220903-040428_Chrome.jpg
    Screenshot_20220903-040428_Chrome.jpg
    1.3 MB · Hit: 218

NespaY

80+ Silver
Katılım
7 Ağustos 2020
Mesajlar
4,949
Ben gaming gen tr den yaklaşık 3 ay önce pc almıştım ama ancak 1,5 ay kullanabildim çünkü nedenini bilmediğim şekilde bilgisayarım çalışmamaya başladı ve bu bir kaç günlük bir yere gitmem gereken zamandan sonra eve döndüğümde yaşandı ve o zamanda statik elektrikten dolayı hasar görmemesi için psu şalterini kapatıp bütün fişleri vs, çekmiştim ve pc yi öyle bırakmıştım ama geldiğimde her şeyi geri takıp şalteri açtığımda anakartıma elektrik gelmiyordu ve bende fazla ellemeden gaming gen tr ye bu bilgisayarı götürdüm götürmeden önce de ekran kartını söktüm götürdükten sonra da biz sizin bu sorununuzla ilgileneceğiz dediler ve bizde tamam dedik ve süreci takip etmeye başladık ancak 2 hafta bize hep aynı şeyi zırvalayıp durdular sonra da asus a yollandığını öğrendik ve beklemeye başladık yine 2 hafta daha oyalanma sürecinin ardından artık beklemeye tahammülüm kalmadı ve anakartımın garanti kağıdında yazan yerin sitesinden yani penta teknoloji sitesinden wp destek hattına ulaştım ve son durum hakkıda bilgi almak istedim ancak onlar bana asusun numarasını verdiler sonra bende asusu aradım ve anakartta sözde bir komponent hasarı olduğunu ve onarım ücretinin 300₺ olduğunu söylediler bende gaming gen tr yi aradım ve bu bilgi size ulaştı mı diye sorduğumda hayır dediler ama oysaki asusla konuşurken bu bilginin gaming gen tr ye gönderildiğini ve bana bu konunun bildirilmiş olması gerektiğinden bahsetmişlerdi, bunu söyledikten sonra da eğer hasarı biz verdiysek biz kendimizden yeni bir anakart karşılarız ya da asus tan değişimi talep ederiz dediler ve kapattılar ondan sonraki gün tekrar gaming gen tr yi aradık ve bu önceki konudan tekrar bahsettik ancak onlara bir bilgi gelmediğini ve bu bilgiyi ancak servispoint ten alabileceğimizi söylediler sonra şaşkınlık içerisinde servis pointi aradık ve durumu anlattık onlarda bizi asus a yönlendirdi ve sonrasında da twkrardan aynı şeyleri söylediler ve kapattık ondan sonraki günde gaming gen tr yi ve asus u aradık ve ücret kararının çıktığını bize söylediler işe bak sen dedik ve maile baktık sonra da gönderdikleri fotoğrafa baktık ve ondan sonra da iyi bilen bir kaç kişiye bu sorunun neden olabileceğini sorduk sorduğum kişilerin çoğu fabrikasyon hata olabileceğini söyledi sonra da ücret istenen maile bakıp anladık ki bunlar en ufak bir masrafın altına bile girmiyorlar ve fabrikasyon bir hatayı kullanıcı hatası diyip kullanıcıya yıkmaya çalışıyorlar o yüzden de yasal yollara başvuracağımı buradan beyan etmek isterim

Ayrıca benim için artık gaming gen tr bitmiştir almayın aldırmayın mağdur olmayın benden tavsiye.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Devamını atıyorum:
Firmanın ismi bu aralar çok karalandı şaşırdım, böyle olayların olmaması için PC inceleyen ve toplayan kanalların bu firma hakkında uyarı videosu atması gerektiğini düşünüyorum.
 

Trekker

80+
Katılım
18 Haziran 2022
Mesajlar
96
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Firmanın ismi bu aralar çok karalandı şaşırdım, böyle olayların olmaması için PC inceleyen ve toplayan kanalların bu firma hakkında uyarı videosu atması gerektiğini düşünüyorum.
Abi o kadar çok övdüler ki anlatamam zar zor biriktirdiğim para ve birazda aile desteği ile ucu ucuna alabildiğim pc yi 1,5 ay kullanamadım ya ya 1,5 ay hem öyle şey de değil kötü bir pc de değil üst düzey donanımlar var kendi eklediğim donanımları da sayarsak baya bi para ediyor
 

NespaY

80+ Silver
Katılım
7 Ağustos 2020
Mesajlar
4,949
Abi o kadar çok övdüler ki anlatamam zar zor biriktirdiğim para ve birazda aile desteği ile ucu ucuna alabildiğim pc yi 1,5 ay kullanamadım ya ya 1,5 ay hem öyle şey de değil kötü bir pc de değil üst düzey donanımlar var kendi eklediğim donanımları da sayarsak baya bi para ediyor
Evet övenler arasında @Abdullah Hacıgül de vardı ama ne olduysa bir anda şikayetler yağmaya başladı firmayla ilgili.
 

keremast

80+ Bronze
Katılım
25 Şubat 2021
Mesajlar
1,400
Dahası  
Reaksiyon skoru
746
Yaş
26
İsim
okr
Ben gaming gen tr den yaklaşık 3 ay önce pc almıştım ama ancak 1,5 ay kullanabildim çünkü nedenini bilmediğim şekilde bilgisayarım çalışmamaya başladı ve bu bir kaç günlük bir yere gitmem gereken zamandan sonra eve döndüğümde yaşandı ve o zamanda statik elektrikten dolayı hasar görmemesi için psu şalterini kapatıp bütün fişleri vs, çekmiştim ve pc yi öyle bırakmıştım ama geldiğimde her şeyi geri takıp şalteri açtığımda anakartıma elektrik gelmiyordu ve bende fazla ellemeden gaming gen tr ye bu bilgisayarı götürdüm götürmeden önce de ekran kartını söktüm götürdükten sonra da biz sizin bu sorununuzla ilgileneceğiz dediler ve bizde tamam dedik ve süreci takip etmeye başladık ancak 2 hafta bize hep aynı şeyi zırvalayıp durdular sonra da asus a yollandığını öğrendik ve beklemeye başladık yine 2 hafta daha oyalanma sürecinin ardından artık beklemeye tahammülüm kalmadı ve anakartımın garanti kağıdında yazan yerin sitesinden yani penta teknoloji sitesinden wp destek hattına ulaştım ve son durum hakkıda bilgi almak istedim ancak onlar bana asusun numarasını verdiler sonra bende asusu aradım ve anakartta sözde bir komponent hasarı olduğunu ve onarım ücretinin 300₺ olduğunu söylediler bende gaming gen tr yi aradım ve bu bilgi size ulaştı mı diye sorduğumda hayır dediler ama oysaki asusla konuşurken bu bilginin gaming gen tr ye gönderildiğini ve bana bu konunun bildirilmiş olması gerektiğinden bahsetmişlerdi, bunu söyledikten sonra da eğer hasarı biz verdiysek biz kendimizden yeni bir anakart karşılarız ya da asus tan değişimi talep ederiz dediler ve kapattılar ondan sonraki gün tekrar gaming gen tr yi aradık ve bu önceki konudan tekrar bahsettik ancak onlara bir bilgi gelmediğini ve bu bilgiyi ancak servispoint ten alabileceğimizi söylediler sonra şaşkınlık içerisinde servis pointi aradık ve durumu anlattık onlarda bizi asus a yönlendirdi ve sonrasında da twkrardan aynı şeyleri söylediler ve kapattık ondan sonraki günde gaming gen tr yi ve asus u aradık ve ücret kararının çıktığını bize söylediler işe bak sen dedik ve maile baktık sonra da gönderdikleri fotoğrafa baktık ve ondan sonra da iyi bilen bir kaç kişiye bu sorunun neden olabileceğini sorduk sorduğum kişilerin çoğu fabrikasyon hata olabileceğini söyledi sonra da ücret istenen maile bakıp anladık ki bunlar en ufak bir masrafın altına bile girmiyorlar ve fabrikasyon bir hatayı kullanıcı hatası diyip kullanıcıya yıkmaya çalışıyorlar o yüzden de yasal yollara başvuracağımı buradan beyan etmek isterim

Ayrıca benim için artık gaming gen tr bitmiştir almayın aldırmayın mağdur olmayın benden tavsiye.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Devamını atıyorum:
markayı kötülemek istemem ama oradan Corsair CV650W 80+ Psu almıştım sıfır olmasına rağmen coil whine çıkmıştı ve ürünümü geri almamışlardı. elimde bir süre kaldı sonra sattım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Abi o kadar çok övdüler ki anlatamam zar zor biriktirdiğim para ve birazda aile desteği ile ucu ucuna alabildiğim pc yi 1,5 ay kullanamadım ya ya 1,5 ay hem öyle şey de değil kötü bir pc de değil üst düzey donanımlar var kendi eklediğim donanımları da sayarsak baya bi para ediyor
oradan psu alırken 10 defa araştırdım ama nafile .d amazondan tek tek parçaları alıp sistemi topladım.
 

axion55

80+ Bronze
Katılım
5 Eylül 2020
Mesajlar
1,585
Dahası  
Reaksiyon skoru
627
İsim
Oguzhan yılmaz
Geçmiş olsun hacı son zamanlarda o siteden acayip şikayet var kendini bitiriyor firma
 

NespaY

80+ Silver
Katılım
7 Ağustos 2020
Mesajlar
4,949
markayı kötülemek istemem ama oradan Corsair CV650W 80+ Psu almıştım sıfır olmasına rağmen coil whine çıkmıştı ve ürünümü geri almamışlardı. elimde bir süre kaldı sonra sattım.
Mesaj otomatik birleştirildi:


oradan psu alırken 10 defa araştırdım ama nafile .d amazondan tek tek parçaları alıp sistemi topladım.
Coil Whine sorun olarak sayılmadığı için geri almamaları normal bir olay bu arada.
 

keremast

80+ Bronze
Katılım
25 Şubat 2021
Mesajlar
1,400
Dahası  
Reaksiyon skoru
746
Yaş
26
İsim
okr
Coil Whine sorun olarak sayılmadığı için geri almamaları normal bir olay bu arada.
sadece coil whine yoktu sistemde 5600xt ve 5600x olmasına rağmen yüke girdiği zaman kapanıyordu. R5 5600x ve 5600xt sisteme 500w bile yeter. ve coil whine çok rahatsız edecek seviyede vardı. forza giriyorum pc kapanıyordu. başka psu takıyorum 550w o çalıştırıyor.
 

NespaY

80+ Silver
Katılım
7 Ağustos 2020
Mesajlar
4,949
sadece coil whine yoktu sistemde 5600xt ve 5600x olmasına rağmen yüke girdiği zaman kapanıyordu. R5 5600x ve 5600xt sisteme 500w bile yeter. ve coil whine çok rahatsız edecek seviyede vardı. forza giriyorum pc kapanıyordu. başka psu takıyorum 550w o çalıştırıyor.
Dostum o zaman elindeki psu dandikmiş ve 500W veremediği için kapanmalar olmuş.
 
Top Bottom