Trekker
80+
- Katılım
- 18 Haziran 2022
- Mesajlar
- 96
Ben gaming gen tr den yaklaşık 3 ay önce pc almıştım ama ancak 1,5 ay kullanabildim çünkü nedenini bilmediğim şekilde bilgisayarım çalışmamaya başladı ve bu bir kaç günlük bir yere gitmem gereken zamandan sonra eve döndüğümde yaşandı ve o zamanda statik elektrikten dolayı hasar görmemesi için psu şalterini kapatıp bütün fişleri vs, çekmiştim ve pc yi öyle bırakmıştım ama geldiğimde her şeyi geri takıp şalteri açtığımda anakartıma elektrik gelmiyordu ve bende fazla ellemeden gaming gen tr ye bu bilgisayarı götürdüm götürmeden önce de ekran kartını söktüm götürdükten sonra da biz sizin bu sorununuzla ilgileneceğiz dediler ve bizde tamam dedik ve süreci takip etmeye başladık ancak 2 hafta bize hep aynı şeyi zırvalayıp durdular sonra da asus a yollandığını öğrendik ve beklemeye başladık yine 2 hafta daha oyalanma sürecinin ardından artık beklemeye tahammülüm kalmadı ve anakartımın garanti kağıdında yazan yerin sitesinden yani penta teknoloji sitesinden wp destek hattına ulaştım ve son durum hakkıda bilgi almak istedim ancak onlar bana asusun numarasını verdiler sonra bende asusu aradım ve anakartta sözde bir komponent hasarı olduğunu ve onarım ücretinin 300₺ olduğunu söylediler bende gaming gen tr yi aradım ve bu bilgi size ulaştı mı diye sorduğumda hayır dediler ama oysaki asusla konuşurken bu bilginin gaming gen tr ye gönderildiğini ve bana bu konunun bildirilmiş olması gerektiğinden bahsetmişlerdi, bunu söyledikten sonra da eğer hasarı biz verdiysek biz kendimizden yeni bir anakart karşılarız ya da asus tan değişimi talep ederiz dediler ve kapattılar ondan sonraki gün tekrar gaming gen tr yi aradık ve bu önceki konudan tekrar bahsettik ancak onlara bir bilgi gelmediğini ve bu bilgiyi ancak servispoint ten alabileceğimizi söylediler sonra şaşkınlık içerisinde servis pointi aradık ve durumu anlattık onlarda bizi asus a yönlendirdi ve sonrasında da twkrardan aynı şeyleri söylediler ve kapattık ondan sonraki günde gaming gen tr yi ve asus u aradık ve ücret kararının çıktığını bize söylediler işe bak sen dedik ve maile baktık sonra da gönderdikleri fotoğrafa baktık ve ondan sonra da iyi bilen bir kaç kişiye bu sorunun neden olabileceğini sorduk sorduğum kişilerin çoğu fabrikasyon hata olabileceğini söyledi sonra da ücret istenen maile bakıp anladık ki bunlar en ufak bir masrafın altına bile girmiyorlar ve fabrikasyon bir hatayı kullanıcı hatası diyip kullanıcıya yıkmaya çalışıyorlar o yüzden de yasal yollara başvuracağımı buradan beyan etmek isterim
Ayrıca benim için artık gaming gen tr bitmiştir almayın aldırmayın mağdur olmayın benden tavsiye.
Devamını atıyorum:
Ayrıca benim için artık gaming gen tr bitmiştir almayın aldırmayın mağdur olmayın benden tavsiye.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Devamını atıyorum: