Merhaba arkadaşlar gaming gen tr den bir monitör satın adllım guzelce paketledim hasarsiz gondermem ragmen 9 gundur iadeyi kabul etmediler sordugumda incelem 14 gün dediler ne yapmaya çalisiyorlar anlamadim ??
Merhaba arkadaşlar gaming gen tr den bir monitör satın adllım guzelce paketledim hasarsiz gondermem ragmen 9 gundur iadeyi kabul etmediler sordugumda incelem 14 gün dediler ne yapmaya çalisiyorlar anlamadim ??
Tüketiciler, uzaktan yapılan alışverişlerde (İnternet, telefon yoluyla gibi)14 gün, kapıdan satışlarda yine 14 gün ve taksitli alışverişlerde ise 7 gün içerisinde, hiçbir gerekçe ileri sürmeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.14 günlük süre, satın alınan bir ürün ise ürünün tüketiciye teslim edildiği gün, bir hizmet ise sözleşmenin kurulduğu gün başlar. Ancak satıcı tarafından, tüketicinin cayma hakkı konusunda eksik ya da yanlış bilgilendirilmesi durumunda tüketicin cayma hakkını kullanması 14 günle sınırlı kalmayıp,1 yıla kadar uzayabilir. Yine 14 günlük cayma hakkı alışveriş tarihinden ürünün teslim tarihine kadar olan sürede de kullanılabilir. Tüketici tarafından cayma hakkının kullanıldığı, süresi içinde, yazılı olarak satıcıya bildirilmelidir. Satıcının ise tüketicinin cayma bildirisini aldığına dair teyit bildiriminde bulunma ve ürün bedelini, talep tarihinden itibaren ,14 gün içinde ,tüketicinin satın alırkenki ödeme biçimine uygun olarak ve hiçbir kesinti yapmaksızın ,tek seferde iade etme yükümlülüğü bulunur. Buradaki önemli olan husus internetten yapılan alışverişlerde tüketicinin hiçbir gerekçe göstermeksizin ya da hiçbir cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilmesidir. Uygulamada bazı satıcıların ‘‘iade yoktur”, ”sadece beden değişimi” şeklindeki yaklaşımları hukuk dışı, tüketicinin haklarını ihlal edici niteliktedir. Satıcının tüketicinin cayma hakkını kullanmasına mani olacak nitelikteki kesinti, masraf, kargo ücreti adı altında ileri sürdüğü ifadeler veya sözleşmeye koyduğu maddeler geçersizdir. Ek olarak internetten yapılan alışverişlerde de tüketicinin cayma hakkının istisnaları bulunur: Son kullanma tarihi kısa olan ve çabuk bozulan ürünler ya da ambalajı açıldıktan sonra hijyen açısından uygun olmayan ürünlerle ,tüketicinin ihtiyaç ve taleplerine göre özel olarak hazırlanmış ürünler ile ambalajı açılmış olması halinde kitap, dergi, dijital içerik ya da bilgisayar sarf malzemeleri, kopyalanma tehlikesi sebebiyle, cayma hakkı kapsamı dışında sayılan ürünlerdir. Belirli bir tarih veya dönemde kullanılması gereken konaklama, eşya taşıma, araç kiralama ya da eğlence gibi hizmetler için de tüketicinin cayma hakkı bulunmuyor. Ancak tüm bu istisnalar tüketicinin gerekçesiz cayma hakkının istisnaları olup tüketicinin ayıplı mal ve hizmetlere ilişkin hakları korunmaktadır. Tüketici cayma hakkını kullanırken, satın aldığı malı ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir; aksi takdirde tüketici cayma hakkını kullanamaz.
yani suan ıade suren ıslıyo anladıgım kadarıyla 14 gune kadar buyuk ıhtımalle yollarlar paranı
Tüketiciler, uzaktan yapılan alışverişlerde (İnternet, telefon yoluyla gibi)14 gün, kapıdan satışlarda yine 14 gün ve taksitli alışverişlerde ise 7 gün içerisinde, hiçbir gerekçe ileri sürmeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.14 günlük süre, satın alınan bir ürün ise ürünün tüketiciye teslim edildiği gün, bir hizmet ise sözleşmenin kurulduğu gün başlar. Ancak satıcı tarafından, tüketicinin cayma hakkı konusunda eksik ya da yanlış bilgilendirilmesi durumunda tüketicin cayma hakkını kullanması 14 günle sınırlı kalmayıp,1 yıla kadar uzayabilir. Yine 14 günlük cayma hakkı alışveriş tarihinden ürünün teslim tarihine kadar olan sürede de kullanılabilir. Tüketici tarafından cayma hakkının kullanıldığı, süresi içinde, yazılı olarak satıcıya bildirilmelidir. Satıcının ise tüketicinin cayma bildirisini aldığına dair teyit bildiriminde bulunma ve ürün bedelini, talep tarihinden itibaren ,14 gün içinde ,tüketicinin satın alırkenki ödeme biçimine uygun olarak ve hiçbir kesinti yapmaksızın ,tek seferde iade etme yükümlülüğü bulunur. Buradaki önemli olan husus internetten yapılan alışverişlerde tüketicinin hiçbir gerekçe göstermeksizin ya da hiçbir cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilmesidir. Uygulamada bazı satıcıların ‘‘iade yoktur”, ”sadece beden değişimi” şeklindeki yaklaşımları hukuk dışı, tüketicinin haklarını ihlal edici niteliktedir. Satıcının tüketicinin cayma hakkını kullanmasına mani olacak nitelikteki kesinti, masraf, kargo ücreti adı altında ileri sürdüğü ifadeler veya sözleşmeye koyduğu maddeler geçersizdir. Ek olarak internetten yapılan alışverişlerde de tüketicinin cayma hakkının istisnaları bulunur: Son kullanma tarihi kısa olan ve çabuk bozulan ürünler ya da ambalajı açıldıktan sonra hijyen açısından uygun olmayan ürünlerle ,tüketicinin ihtiyaç ve taleplerine göre özel olarak hazırlanmış ürünler ile ambalajı açılmış olması halinde kitap, dergi, dijital içerik ya da bilgisayar sarf malzemeleri, kopyalanma tehlikesi sebebiyle, cayma hakkı kapsamı dışında sayılan ürünlerdir. Belirli bir tarih veya dönemde kullanılması gereken konaklama, eşya taşıma, araç kiralama ya da eğlence gibi hizmetler için de tüketicinin cayma hakkı bulunmuyor. Ancak tüm bu istisnalar tüketicinin gerekçesiz cayma hakkının istisnaları olup tüketicinin ayıplı mal ve hizmetlere ilişkin hakları korunmaktadır. Tüketici cayma hakkını kullanırken, satın aldığı malı ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir; aksi takdirde tüketici cayma hakkını kullanamaz.
yani suan ıade suren ıslıyo anladıgım kadarıyla 14 gune kadar buyuk ıhtımalle yollarlar paranı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
hocam zaten urunde aldıktan sonra bır sorun cıkarmadıysan kabul etmek zorundallar aksı takdırde basvuru yaparsınız
Tüketiciler, uzaktan yapılan alışverişlerde (İnternet, telefon yoluyla gibi)14 gün, kapıdan satışlarda yine 14 gün ve taksitli alışverişlerde ise 7 gün içerisinde, hiçbir gerekçe ileri sürmeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.14 günlük süre, satın alınan bir ürün ise ürünün tüketiciye teslim edildiği gün, bir hizmet ise sözleşmenin kurulduğu gün başlar. Ancak satıcı tarafından, tüketicinin cayma hakkı konusunda eksik ya da yanlış bilgilendirilmesi durumunda tüketicin cayma hakkını kullanması 14 günle sınırlı kalmayıp,1 yıla kadar uzayabilir. Yine 14 günlük cayma hakkı alışveriş tarihinden ürünün teslim tarihine kadar olan sürede de kullanılabilir. Tüketici tarafından cayma hakkının kullanıldığı, süresi içinde, yazılı olarak satıcıya bildirilmelidir. Satıcının ise tüketicinin cayma bildirisini aldığına dair teyit bildiriminde bulunma ve ürün bedelini, talep tarihinden itibaren ,14 gün içinde ,tüketicinin satın alırkenki ödeme biçimine uygun olarak ve hiçbir kesinti yapmaksızın ,tek seferde iade etme yükümlülüğü bulunur. Buradaki önemli olan husus internetten yapılan alışverişlerde tüketicinin hiçbir gerekçe göstermeksizin ya da hiçbir cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilmesidir. Uygulamada bazı satıcıların ‘‘iade yoktur”, ”sadece beden değişimi” şeklindeki yaklaşımları hukuk dışı, tüketicinin haklarını ihlal edici niteliktedir. Satıcının tüketicinin cayma hakkını kullanmasına mani olacak nitelikteki kesinti, masraf, kargo ücreti adı altında ileri sürdüğü ifadeler veya sözleşmeye koyduğu maddeler geçersizdir. Ek olarak internetten yapılan alışverişlerde de tüketicinin cayma hakkının istisnaları bulunur: Son kullanma tarihi kısa olan ve çabuk bozulan ürünler ya da ambalajı açıldıktan sonra hijyen açısından uygun olmayan ürünlerle ,tüketicinin ihtiyaç ve taleplerine göre özel olarak hazırlanmış ürünler ile ambalajı açılmış olması halinde kitap, dergi, dijital içerik ya da bilgisayar sarf malzemeleri, kopyalanma tehlikesi sebebiyle, cayma hakkı kapsamı dışında sayılan ürünlerdir. Belirli bir tarih veya dönemde kullanılması gereken konaklama, eşya taşıma, araç kiralama ya da eğlence gibi hizmetler için de tüketicinin cayma hakkı bulunmuyor. Ancak tüm bu istisnalar tüketicinin gerekçesiz cayma hakkının istisnaları olup tüketicinin ayıplı mal ve hizmetlere ilişkin hakları korunmaktadır. Tüketici cayma hakkını kullanırken, satın aldığı malı ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir; aksi takdirde tüketici cayma hakkını kullanamaz.
yani suan ıade suren ıslıyo anladıgım kadarıyla 14 gune kadar buyuk ıhtımalle yollarlar paranı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
hocam zaten urunde aldıktan sonra bır sorun cıkarmadıysan kabul etmek zorundallar aksı takdırde basvuru yaparsınız
12 ağustosta lenovo 24 ramlik laptop aldım oğluma d.günü hediyesi 13ünde geldi sevindim, derken yazılım yükleyince bir baktık 24 değil 12 gb ramlik yanlış model gelmiş hemen iletişim kurup söyledikleri gibi yolladık. Tam 1 haftadır söyledikleri sadece şu"" inceleme aşamasında size bilgi verecekler"" .ama ne arayan ne soran var her arayışımızda aynı şeyi söylüyorlar papağan gibi. Hem paramı kullanıyorlar aldığımdan beri hem ürüne el koydular mağdur ettiler. Tüketici Haklarına başvuracağım yarın tek çare bu kaldı. Adamlar yeni ürünü inceliyormuşşş, sanki arızalı eski ürünmüş gibi. Velhasılı asla tavsiye etmiyorum kardeşim kimseye, bildiğimiz yerlerden alın bu işi gerçekten yapanlardan 2000 lira daha uygun diye burdan aldım pişmanım asla ve asla tekrarı olmaz bu firmayla
Merhaba arkadaşlar gaming gen tr den bir monitör satın adllım guzelce paketledim hasarsiz gondermem ragmen 9 gundur iadeyi kabul etmediler sordugumda incelem 14 gün dediler ne yapmaya çalisiyorlar anlamadim ??