Yardım Gaminggen Ayıplı Kulaklık İademi Almıyor.

Canxz

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2022
Mesajlar
1,129
Reaksiyon skoru
193
gaminggen üzerinden mchose v9 pro kulaklığını satın aldım fakat kulaklık geldiğinde , üzerinde bulunan iki tuştan biri (üstteki aç kapa tuşu) diğerine göre daha içe göçük haldeydi tıkladığımda hissiyatı farklıydı daha zor basılıyordu tuşa, aynı kulaklığı satın alan arkadaşıma sorduğumda onda böyle bir hata yoktu iki tuş da aynı hizadaydı, bu yüzden bende kulaklığı değişim veya iade için gaminggene yollamaya karar verdim fakat paket açılımı yaparken kutu içersindeki kartonu ve kulaklık poşetini yırtarak açtığımdan sorun olup olmayacağı aklıma takıldı, yine de yolladım. 10 gündür bekleme sonuncunda, bana atılan mail ile gaminggen kulaklıkta bir sorun yok diyerek bu yüzden ayıplı olmadığını. içeriğindeki karton vb. yırtık olduğu için de iade değişim almadıklarını geri yollayacaklarını belirttiler, hani aynı model ile karşılaştırmasam sorun yok diyeceğim fakat bu şekilde 10 gün bekletilip mağdur edilmek gerçekten kötü hissettiriyor. sizce ne yapmalıyım?
(ilk 2 fotoğraf bendeki kulaklık sondaki ise arkadaşımdaki)
5CCD416B-08B6-4692-BFB4-F0B8D60FF616.webp
IMG_0737.webp


BU DA ARKADAŞIMDAKİ KULAKLIK;
IMG_0738.webp
 
Öncelikle geçmiş olsun kutusunu kartonunu yırttığın için geri almazlar. Eğer kulaklıkta ses problemi veyahut mikrofonu varsa mikrofonunda bir sorun yoksa bu kadar takılacak bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Yırtmamış olsaydın kesinlikle geri gönder derdim fakat yırtmışsın. Tekrardan geçmiş olsun.
 
gaminggen üzerinden mchose v9 pro kulaklığını satın aldım fakat kulaklık geldiğinde , üzerinde bulunan iki tuştan biri (üstteki aç kapa tuşu) diğerine göre daha içe göçük haldeydi tıkladığımda hissiyatı farklıydı daha zor basılıyordu tuşa, aynı kulaklığı satın alan arkadaşıma sorduğumda onda böyle bir hata yoktu iki tuş da aynı hizadaydı, bu yüzden bende kulaklığı değişim veya iade için gaminggene yollamaya karar verdim fakat paket açılımı yaparken kutu içersindeki kartonu ve kulaklık poşetini yırtarak açtığımdan sorun olup olmayacağı aklıma takıldı, yine de yolladım. 10 gündür bekleme sonuncunda, bana atılan mail ile gaminggen kulaklıkta bir sorun yok diyerek bu yüzden ayıplı olmadığını. içeriğindeki karton vb. yırtık olduğu için de iade değişim almadıklarını geri yollayacaklarını belirttiler, hani aynı model ile karşılaştırmasam sorun yok diyeceğim fakat bu şekilde 10 gün bekletilip mağdur edilmek gerçekten kötü hissettiriyor. sizce ne yapmalıyım?
(ilk 2 fotoğraf bendeki kulaklık sondaki ise arkadaşımdaki)Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle

BU DA ARKADAŞIMDAKİ KULAKLIK;
Alıntıyı görüntüle
Kulaklıgı test edebilme imkanınız oldumu
Mikrofon ses fln nasıl
 
Öncelikle geçmiş olsun kutusunu kartonunu yırttığın için geri almazlar. Eğer kulaklıkta ses problemi veyahut mikrofonu varsa mikrofonunda bir sorun yoksa bu kadar takılacak bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Yırtmamış olsaydın kesinlikle geri gönder derdim fakat yırtmışsın. Tekrardan geçmiş olsun.
aslında calısmasına engel değil , gönderme diyen çok arkadasım oldu ama, işte almışken sorunsuz almak için uğraşmışdım, sağlık olsun
 
aslında calısmasına engel değil , gönderme diyen çok arkadasım oldu ama, işte almışken sorunsuz almak için uğraşmışdım, sağlık olsun
Malzeme kalitesi, ses ve mikrofon açısından biraz yorumlar mısınız hocam? Çok merak eden var ama doğru düzgün incelemesi yok.
 
kullanma imkanım olmadı maalesef, geldiğinde incelemesini belirtirim
 
Geri
Top