Garanti 20 iş gününü geçti

Katılım
12 Temmuz 2024
Mesajlar
155
Reaksiyon skoru
27
Arkadaşlar merhaba bundan 6 ay önce hp victus 16 bir laptop satın aldım 4060 ryzenli modelli bilgisayar garantiye göndermemden önce ısındığı gibi uyku moduna girip çıkıyordu uzaktan hp yetkilisi sağolsun beyefendi baya ilgilendi ancak sorun çözülmedi garantiye gönderin dedi. 10 şubat 2025 tarihinde teknosa aracılığı ile garantiye gönderdim. 13. İş gününde lise son sınıf öğrencisi olduğumu belirttim, ürünün acelesi olduğunu söyledim yurtdışından tedarik bekliyoruz dendi(Ürün kusurlu bulunmuş.) Bugün 5 mart teknosayı aradığımda hala tedarik bekleniyor diye girildiğini, ürünü göndereli 21 iş günü olduğunu söyledi. Bende sözleşmede 20 iş günü yazan tamir süresini geçtiğini söylediğimde hanımefendi bana ürünün aynısıyla değişimini veya para iadesi olabileceğini söyledi değişim istedim. Aciliyet belirttim size döneceğiz dendi. Merak ettiğim eğer ürün stoklarda yoksa değişim isteğim nasıl gerçekleştirelecek ? Çünkü iade alırsam 35 bine alınan bilgisayar şuan muadili markalarda ortalama 40 bin tl civarı ben zararlı çıkıyorum. Ayrıca stok varsa ne zaman dönerler? Uzun oldu kusura bakmayın bir de ben lise son sınıf öğrencisiyim bana laptop lazım geçici bir ürün alma hakkım varsa teknosadan mı talep etmeliyim hp servisinden mi? Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Thh a başvur bi tanıdığım 2 yıl önce iphone X ini bozulduğu için garantiye gönderdi belirtilen sürede gelmediği için telefonun aynısını vermek zorunda kalmışlardı sende dene bi
 
Thh a başvur bi tanıdığım 2 yıl önce iphone X ini bozulduğu için garantiye gönderdi belirtilen sürede gelmediği için telefonun aynısını vermek zorunda kalmışlardı sende dene bi
Hocam thh başvurursam iş aylarca uzayacak benim aciliyetim var maalesef. Zaten şuan zorluk yapmadılar değişim ve iade hakkımın olduğunu söyledi temsilci değişim istedim bakalım 2 güne falan dönmezlerse gidip konuşurum yoksa dediğiniz gibi yol thh
 
ürünün stoklarda olmaması ürünü üreten fabrikanın uzaya fırlatıldığı anlamına gelmiyor. üretici firmadan aynı modeli talep ederler sonra da sana yenisini gönderirler. yenisini vereceğiz dedilerse yaslan arkana bekle.
 
ürünün stoklarda olmaması ürünü üreten fabrikanın uzaya fırlatıldığı anlamına gelmiyor. üretici firmadan aynı modeli talep ederler sonra da sana yenisini gönderirler. yenisini vereceğiz dedilerse yaslan arkana bekle.
Hocam peki bu iş bana yine 1 aya çıkar mı acaba bilginiz varsa süresi hakkında
 
Hocam peki bu iş bana yine 1 aya çıkar mı acaba bilginiz varsa süresi hakkında
emin olun ne kadar sürede çözüleceğini firmaların çalışanları bile tam bilemez. teknosa hp ile iletişime geçecek, hp ürünü gönderecek, teknosa ürünü teslim alacak sonra sana haber verecek falan filan. ürünü taşıyan kargo aracı yoldayken trafik yoğun olur, kaza vs olduğundan yol kapanır geç kalır gibi bir sürü parametre var. o yüzden net bir şey demek çok zor.
 
emin olun ne kadar sürede çözüleceğini firmaların çalışanları bile tam bilemez. teknosa hp ile iletişime geçecek, hp ürünü gönderecek, teknosa ürünü teslim alacak sonra sana haber verecek falan filan. ürünü taşıyan kargo aracı yoldayken trafik yoğun olur, kaza vs olduğundan yol kapanır geç kalır gibi bir sürü parametre var. o yüzden net bir şey demek çok zor.
Eyvallah hocam sağolun
 
emin olun ne kadar sürede çözüleceğini firmaların çalışanları bile tam bilemez. teknosa hp ile iletişime geçecek, hp ürünü gönderecek, teknosa ürünü teslim alacak sonra sana haber verecek falan filan. ürünü taşıyan kargo aracı yoldayken trafik yoğun olur, kaza vs olduğundan yol kapanır geç kalır gibi bir sürü parametre var. o yüzden net bir şey demek çok zor.
Hocam peki durumum giderilene kadar muadil cihaz teknosadan talep edebiliyor muyuz yoksa hp ile mi görüşmek lazım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,652
Mesajlar
10,479,285
Üyeler
184,660
Son üye
Laz.
Geri
Top