Gigabyte B450m S2H o.c

Dediğim gibi stabilite sözü veremem ben. Kasa içi sirkülasyon iyi olursa sıkıntı çıkmaz ama.
 
rahat 4.0 ghz yaparsınız ama stock soğutucuyla yapmanızı tavsiye etmiyorum 12 cm fanlı güzel bir kule tipi soğutucu kullanın.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,443
Mesajlar
11,067,156
Üyeler
197,901
Son üye
berkantkz
Geri
Top