Gigabyte B450m S2H o.c

Dediğim gibi stabilite sözü veremem ben. Kasa içi sirkülasyon iyi olursa sıkıntı çıkmaz ama.
 
rahat 4.0 ghz yaparsınız ama stock soğutucuyla yapmanızı tavsiye etmiyorum 12 cm fanlı güzel bir kule tipi soğutucu kullanın.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,894
Mesajlar
11,071,416
Üyeler
198,002
Son üye
Power59
Geri
Top