grande_kerem
80+
- Katılım
- 8 Kasım 2020
- Mesajlar
- 6
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1
- İsim
- Kerem Korkmaz
Selamlar dostlar,
Yaklaşık 2 hafta önce buradaki ve çeşitli yerlerden aldığım tavsiyelerle bu monitörü satın aldım fakat ölü piksel mevcuttu. Haliyle servise değişim için gönderdim. Bugün tarafıma dönüş yaptılar. 3 adet ölü piksel bulunduğunu söylediler. '' En az 5 renkli 3 renksiz ölü piksel olmalı '' ( tam hatırlayamadım ama bu tarz bir şey söylendi) denilerek değişim veya iade yapamadıklarını, Gigabyte yetkili servisinden öğrendim. Ben de '' Bu bir kusur, kusurlu ürünü değiştirmeyeceğinizi mi söylüyorsunuz '' deyince onlar da '' dilerseniz gerekli yerlere iadeniz için başvurabilirsiniz'' deyip Tüketici Hakem Heyetine üstü kapalı bir şekilde yönlendirdiler resmen. Elbette ki ürün kusurlu olduğu için haklı çıkacağımı biliyorum ama bir kaç sorum olacak deneyimi ve bilgisi olan arkadaşlara;
1- Şikayet ettiğim takdirde ortalama kaç günde sonuçlanır?
2- 3 adet piksel sorun yaratır mı? ( ben gönderdiğimde 1 ölü piksel vardı bana 3 diye dönüş yaptılar, bu zamanla artan bir şey mi yoksa ben gözden kaçırmış olabilir miyim? )
3- Hemen mi başvurmalıyım? Tüketici hakem heyetine yoksa ne zaman başvurduğumun bir önemi var mı?
İyi forumlar.
Yaklaşık 2 hafta önce buradaki ve çeşitli yerlerden aldığım tavsiyelerle bu monitörü satın aldım fakat ölü piksel mevcuttu. Haliyle servise değişim için gönderdim. Bugün tarafıma dönüş yaptılar. 3 adet ölü piksel bulunduğunu söylediler. '' En az 5 renkli 3 renksiz ölü piksel olmalı '' ( tam hatırlayamadım ama bu tarz bir şey söylendi) denilerek değişim veya iade yapamadıklarını, Gigabyte yetkili servisinden öğrendim. Ben de '' Bu bir kusur, kusurlu ürünü değiştirmeyeceğinizi mi söylüyorsunuz '' deyince onlar da '' dilerseniz gerekli yerlere iadeniz için başvurabilirsiniz'' deyip Tüketici Hakem Heyetine üstü kapalı bir şekilde yönlendirdiler resmen. Elbette ki ürün kusurlu olduğu için haklı çıkacağımı biliyorum ama bir kaç sorum olacak deneyimi ve bilgisi olan arkadaşlara;
1- Şikayet ettiğim takdirde ortalama kaç günde sonuçlanır?
2- 3 adet piksel sorun yaratır mı? ( ben gönderdiğimde 1 ölü piksel vardı bana 3 diye dönüş yaptılar, bu zamanla artan bir şey mi yoksa ben gözden kaçırmış olabilir miyim? )
3- Hemen mi başvurmalıyım? Tüketici hakem heyetine yoksa ne zaman başvurduğumun bir önemi var mı?
İyi forumlar.