GTX 1060 Performans Ve Darboğaz

Koray59

80+
Katılım
4 Nisan 2021
Mesajlar
32
Reaksiyon skoru
0
Merhaba arkadaşlar
Sistemim
Ryzen 3 3100
Corsair 16 GB 3200 MHZ Ram
240 Ve 480 GB 2 adet SSD
Ve RX 560 4 GB kullanıyordum,
Dün bir tanıdığımdan GTX 1060 6 GB aldım,şöyle bir sorum olacak bu sistemde Darboğaz olurmu ve Görev Yöneticisinden baktığım zaman GTX 1060 Pc boştayken herhangi bir işlem yapmıyoken 45-50 derecede çalışıyo bu normal mi ?
Ve 1060 eski ekran kartımdan daha iyi fakat aynı performansı ve sanki bi tık altını veriyo gibi geliyor bana bunun sebebi nedir ?
 
Merhaba arkadaşlar
Sistemim
Ryzen 3 3100
Corsair 16 GB 3200 MHZ Ram
240 Ve 480 GB 2 adet SSD
Ve RX 560 4 GB kullanıyordum,
Dün bir tanıdığımdan GTX 1060 6 GB aldım,şöyle bir sorum olacak bu sistemde Darboğaz olurmu ve Görev Yöneticisinden baktığım zaman GTX 1060 Pc boştayken herhangi bir işlem yapmıyoken 45-50 derecede çalışıyo bu normal mi ?
Ve 1060 eski ekran kartımdan daha iyi fakat aynı performansı ve sanki bi tık altını veriyo gibi geliyor bana bunun sebebi nedir ?
darboğaz olmaz kullanabilirsin.
 
Boşta 50 derece olmasının sebebi fanların 55 dereceden sonra dönmesinden kaynaklı yani bir sorun yok ortada sıcaklık konusunda.
 
Darboğaz olmaz, sıcaklıklar normal.
Eski ekran kartın nedir?
 
bi temizlersen daha iyi olur 50 biraz fazla ama sorun yaratmaz
oyun oynarken ne kadar artıyor?

eski kartın ne?
RX 560 4GB
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Darboğaz olmaz, sıcaklıklar normal.
Eski ekran kartın nedir?
RX 560 4 GB
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Boşta 50 derece olmasının sebebi fanların 55 dereceden sonra dönmesinden kaynaklı yani bir sorun yok ortada sıcaklık konusunda.
Anladım hocam teşekkür ederim
 
Darboğaz olmaz.
 
Darboğaz olmaz, sıcaklıklar normal.
Eski ekran kartın nedir?
Hocam az önce FurMark testi yaptım 1280x720 test yaptım 25 Dakikalık 131 FPS - %50 Fan oranında en düşük 55 Derece en yüksek 70 Dereceyi gördü değerler nasıl sizce
 
Darboğaz olmaz güzel çalışır o işlemci ile.
 
Hocam az önce FurMark testi yaptım 1280x720 test yaptım 25 Dakikalık 131 FPS - %50 Fan oranında en düşük 55 Derece en yüksek 70 Dereceyi gördü değerler nasıl sizce
1080p mssa 0x test eder misiniz. 5 dakika.
Sonra SS koyabilir misiniz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Oynayıp da FPS farkı olmayan, oyunlar nedir?
 
1080p mssa 0x test eder misiniz. 5 dakika.
Sonra SS koyabilir misiniz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Oynayıp da FPS farkı olmayan, oyunlar nedir?
buyrun hocam
 

Ekler

  • furmark_000000.jpg
    furmark_000000.jpg
    310.6 KB · Hit: 74
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,646
Mesajlar
11,069,217
Üyeler
197,951
Son üye
Fatih11
Geri
Top