Hangi klavyeyi almalıyım?

Katılım
6 Ocak 2023
Mesajlar
55
Reaksiyon skoru
6
Merhaba arkadaşlar. Şimdi geçen klavyem bozuldu bende yeni bir klavye almaya kara verdim ben bu sefer mekanik bir klavye almaya karar verdim. Şimdi bütçem 500 tl ilk başta BİM'e HP Pavilion 800 klavyesi gelecek 2-3 gün sonra oda 500 TL. dedim onu alırım zaten videolarını falan izledeim sesi beni tatmin etmedi sonra dedimki acaba bu fiyat denginde veya aşağısında daha iyi bir klavye bulamaz mıyım diye araştırdım 8-9 tane klavye buldum tabi bunların linklerini koydum aşağıya ya benim için önemli olan sesinin beni tatmin etmesi bir de fiyatı biraz daha düşürebilirsem iyi olur siz hangisini almamı tavsiye edersiniz bu arada HP 800'ün kini de koydum maksat görün oradaki fiyat 580 TL ben BİM'den alacağım 500 TL neyse şimdiden teşekkürler.









 
Merhaba arkadaşlar. Şimdi geçen klavyem bozuldu bende yeni bir klavye almaya kara verdim ben bu sefer mekanik bir klavye almaya karar verdim. Şimdi bütçem 500 TL ilk başta BİM'e HP Pavilion 800 klavyesi gelecek 2-3 gün sonra oda 500 TL. dedim onu alırım zaten videolarını falan izledeim sesi beni tatmin etmedi sonra dedimki acaba bu fiyat denginde veya aşağısında daha iyi bir klavye bulamaz mıyım diye araştırdım 8-9 tane klavye buldum tabi bunların linklerini koydum aşağıya ya benim için önemli olan sesinin beni tatmin etmesi bir de fiyatı biraz daha düşürebilirsem iyi olur siz hangisini almamı tavsiye edersiniz bu arada HP 800'ün kini de koydum maksat görün oradaki fiyat 580 TL ben BİM'den alacağım 500 TL neyse şimdiden teşekkürler.









MSI GK20 bakın hocam 590 falandı ama değer.
 
Redragon derim fakat o da mekanik degily
Maalesef orta seviye bir mekanik klavye icin butceyi bir o kadar daha arttirmaniz gerekli
 
Merhaba arkadaşlar. Şimdi geçen klavyem bozuldu bende yeni bir klavye almaya kara verdim ben bu sefer mekanik bir klavye almaya karar verdim. Şimdi bütçem 500 TL ilk başta BİM'e HP Pavilion 800 klavyesi gelecek 2-3 gün sonra oda 500 TL. dedim onu alırım zaten videolarını falan izledeim sesi beni tatmin etmedi sonra dedimki acaba bu fiyat denginde veya aşağısında daha iyi bir klavye bulamaz mıyım diye araştırdım 8-9 tane klavye buldum tabi bunların linklerini koydum aşağıya ya benim için önemli olan sesinin beni tatmin etmesi bir de fiyatı biraz daha düşürebilirsem iyi olur siz hangisini almamı tavsiye edersiniz bu arada HP 800'ün kini de koydum maksat görün oradaki fiyat 580 TL ben BİM'den alacağım 500 TL neyse şimdiden teşekkürler.









Hp Pavilion 800 klavyeyi kullanıyorum memnunum güzel bence internetten inceleme videolarını izleyin tekrardan
 
sesi nasıl yani tatmin ediyormu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sistemi yeni topladim klavyeyi de yeni kullanmaya başladım bence güzel benim beğendiğimi ama sen beğenmeyebilirsin webtekno incelemisti o videoyu izle istersen
 
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sistemi yeni topladim klavyeyi de yeni kullanmaya başladım bence güzel benim beğendiğimi ama sen beğenmeyebilirsin webtekno incelemisti o videoyu izle istersen
ya şimdi reis sesi nasıl çıkıyor onu söyle yani mekanik lavye sesi çıkartıyormu basma rahatlığı falan nasıl sen biliyorsundur
 
Ben bir klavyeye o kadar vermekten yana değilim MF product al geç
 
ya bende öyle düşünüyorum aslında hem mekanik klavye sesleri çıkartıyor
Al gitsin ben de fazla vermemek için 2. El baktım hem yakında hem fazla sorunu yok hem 150 ye blue switch yok f ve numlock tuşlarının ışığı yanmıyor Muş bu kadar bugün alcam bilek desteği de var mis
 
Al gitsin ben de fazla vermemek için 2. El baktım hem yakında hem fazla sorunu yok hem 150 ye blue switch yok f ve numlock tuşlarının ışığı yanmıyor Muş bu kadar bugün alcam bilek desteği de var mis
benim alacağı 0565 seninki hangi modeliydi
 
Açık olmam gerekirse o bütçede mekanik klavye bulmak baya baya zor bulursan da alınacak bir model olmaz 1-1.5k altı mekanik klavye alınmasını önermiyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,899
Mesajlar
11,082,331
Üyeler
198,213
Son üye
Beratcxn
Geri
Top