Hangi manitör almalıyım?

dün 9850 aldım vg259qm kötü mü?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

daha gelmedi kargo vatan.com
Hayır kötü değil, hatta bazı özellikleri ROG un da önünde. Aslında bazı kişiler bu rog monitörü ROG dan bile saymıyor. Ben ikisi arasından ROG olanı tercih ederdim. İkisi arasından olmayacak olursa tercihim bu olurdu.
 
dün 9850 aldım vg259qm kötü mü?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

daha gelmedi kargo vatan.com
Ips ekran iyidir almışsınız zaten fazla sorgulamaya gerek yok artık bu dediğiniz 2. Ekran olarak mı alacaksınız zaten vg259qm mi aldınız onun yerine
 
Ips ekran iyidir almışsınız zaten fazla sorgulamaya gerek yok artık bu dediğiniz 2. Ekran olarak mı alacaksınız zaten vg259qm mi aldınız onun yerine
vg259qm anaekran artık 60hz den geçtim ona ama arkadaşım benimle dalga geçiyor resmen rog daha iyi şöyle iyi diyor
 
vg259qm anaekran artık 60hz den geçtim ona ama arkadaşım benimle dalga geçiyor resmen rog daha iyi şöyle iyi diyor
Aralarında fazla bir fark yok arkadaşın rog fanboyu olan bir çocuk galiba
 
vg259qm anaekran artık 60hz den geçtim ona ama arkadaşım benimle dalga geçiyor resmen rog daha iyi şöyle iyi diyor
Arkadaşın ROG olmasına aldanmış olabilir. Bana kalırsa sadece fazla vermişsin.
 
Ben olsam Asus XG249CM Modelini seçerim Rog kalitesi kendisi gayet belli ediyor
 
Geri
Top