Hangi RAM daha iyi ?

Glitchy

80+ Silver
Katılım
18 Nisan 2021
Mesajlar
3,842
Reaksiyon skoru
2,708
Merhabalar bir RAM almak istiyorum özellikler :
DDR 3
1333 MHz
4 GB


En uygun ram hangisi öneride bulunur musunuz ?
(Bütçem yok ram ne kadarsa okadar para biriktiricem)
Bu kilisre markası iyi mi? ? 4gb DDR3 1333 MHZ olanını almayı düşünüyorum.
 
Dostum neden aliexpress aynı fiyata kingston 4 gb ram alabilirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Biliyorum zaten reklama gerek yok bu arada reklam komik olmuş :D kingston bazı ürünleri bu üründen daha pahalı oyüzden bunu bulabildim ama teşekkürler buda güzelmiş.
 
Biliyorum zaten reklama gerek yok bu arada reklam komik olmuş :D kingston bazı ürünleri bu üründen daha pahalı oyüzden bunu bulabildim ama teşekkürler buda güzelmiş.
2. elden çok daha ucuza bulabilirsin
 
ddr3 ramler daha üretilmiyor
2. el al
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ondan dolayı fiyatları pahallı
çoğu firma üretimi durdurdu
Anakart ddr3 destekliyor yani ben ddr4 alsam olmaz demi ? anakartlar pahalı değilse onlardan değişmeyi düşünüyorum zaten.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,510
Mesajlar
11,077,935
Üyeler
198,145
Son üye
Garox
Geri
Top