Hangi RTX 3070 Modelini almalıyım

SalimBdk

80+ Silver
Katılım
3 Mayıs 2020
Mesajlar
2,904
Reaksiyon skoru
1,145
Arkadaşlar hangi 3070 modelini almalıyım aklımda iki dev Model var MSİ SUPRİM ve ASUS ROG STRİX
 
Ucuz olanı al bence. Fakat suprim daha iyi.
 
Rog Strix daha iyi diye biliyorum. F/P olarak GameRock öneririm.
 
Ucuz olanı al bence, ama Suprim X daha iyi.
 
Bana niye güldün olum :D Rog strix daha iyi dedim bir konuda linçlediydiler beni :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Gamerock stokta yok. Aşırı aşırı aşırı güzel bir kart ama maalesef...
Rog Strix daha iyi işte
 
Eğer sistemi yeni toplayacaksanız orta sınıf soğutmalı bir ekran kartı yeterli olacaktır. Eğer sistem varsa ikisi arasında bence ROG.
Sistemimi güncelliyorum yüksek model almak istiyorum soğutma olarak serin çalıştırsın benim için önemli olan etken bu ilk ikincisi görünüş tabi
 
Sistemimi güncelliyorum yüksek model almak istiyorum soğutma olarak serin çalıştırsın benim için önemli olan etken bu ilk ikincisi görünüş tabi
Hangisini uygun bulursanız onu alın. Çok uçurum yok zaten aralarında.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,757
Mesajlar
11,080,804
Üyeler
198,190
Son üye
IBRAMADEx
Geri
Top