Hangi Sistem Daha iyi

teşekkürler hocam wattman hatalarından cok cekiniyorum bu seride var mı fazla
Hocam kendim rx 6600 kullanıyorum ve şu ana kadar 1.5 yıldır wattman almadım. 6000 serisinde önceki nesillere göre daha az wattman hatası çıkıyor şansınıza bağlı bir şey ayrıca wattman tamamen ekran kartında oluşan bir sorun değil. Ama keşke zamanında 2 k fazla verip 3060 alsaydım diyorum çünkü Nvidia cidden daha kaliteli ve daha güzel ama işte arada fiyat farkı çok olunca insan bir tereddüt ediyor. Bu AMD sorun yaşama olayı tamamen şans hani dediğim gibi Nvidia alsaydım diyorum keşke ama bu AMD alınmaz demek değil ben her zaman derim bütçe varsa Nvidia yoksa AMD.
 
Hocam kendim rx 6600 kullanıyorum ve şu ana kadar 1.5 yıldır wattman almadım. 6000 serisinde önceki nesillere göre daha az wattman hatası çıkıyor şansınıza bağlı bir şey ayrıca wattman tamamen ekran kartında oluşan bir sorun değil. Ama keşke zamanında 2 k fazla verip 3060 alsaydım diyorum çünkü Nvidia cidden daha kaliteli ve daha güzel ama işte arada fiyat farkı çok olunca insan bir tereddüt ediyor. Bu AMD sorun yaşama olayı tamamen şans hani dediğim gibi Nvidia alsaydım diyorum keşke ama bu AMD alınmaz demek değil ben her zaman derim bütçe varsa Nvidia yoksa AMD.
rtx 3060 düsünüyordum hocam ama cok pahalı olmuşlar 20k felan olmus rtx 3060 daha kötü bi kart rx6650 kıyasla rx 6650 ona ragmen daha ucuz amd f/p ürünler cıkartıyor ama bi o kadar hata oluyor genede teşekkürler hocam yardımlarınız icin
 
Geri
Top