Hani Sweatshirt Daha Güzel?

1. Daha güzel iyi gibi geldi bana
 
Okulda falan giymek için alıcam..
 
İkiside güzel ama beden dersinde giyeceksen sıkıntı kirlenir
 
Marvellı daha iyi
 
2. olan güzelmiş.
 
2.olan daha iyi gibi ama oversize sevdiğim için ben 1.yi alırdım
 
2.si güzelmiş
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,445
Mesajlar
11,067,196
Üyeler
197,902
Son üye
RASKOLN61
Geri
Top