hat değerlerim iyi internetim kötü

interleaved ve fast path modunu sordum bir bilgileri yok.
Klasik TT
VDSL geçişinin 2-15 gün alabileceğinden yaşadığım sorunun bundan kaynaklanabileceğinden bahsettiler böyle bir şey var mıdır, 15 gün beklemeli miyim?
Pek yok ama beklemeye değer.
türk telekom altyapıda sıkıntı olmadığını söylüyor bu ankastreden modeme gelen kabloda bir sıkıntı olduğunu mu gösterir?
Olabilir.
 
İnterleaved mod bu. Vdsl testlerini tam bitirmemişler gibi.
Bugün evden çıkarken bu internet kutularına bakan TT ekibini yakaladım. Özellikle bu mesajınız aklıma geldi VDSL testlerinin bitip bitmediğini sordum, tüm testlerin bittiğini söylediler. Sorunumla ilgili hiç yardımcı olma tarafında değillerdi müşteri temsilcisini arayın arıza kaydı açın dediler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Normalde yeterli bir cihaz ancak neden değerleri okuyamadığını anlayamadım.
Dediğim gibi en iyisi 444 0 375'i arayarak arıza kaydı açın. Gelip baksınlar. Kopma sorunu olarak belirtin, bahaneleri olmaz.
Arıza kaydı açmıştım sonuçlarını söylemek için aramadılar bile. Bugün tekrar şikayet etmek için aradığımda müşteri temsilcisi söyledi ankastreyle (sanırım ankastreden eve gelen kablo) ilgili bir problem olduğunu belirtmişler. Daha önce de bunu söylemişlerdi eve elektrikçi getirdim 2-3 defa dışarıdan kablo bile çekmiştik o zamanki sorunum farklıydı ama hala devam etmişti. VDSL testlerini bitirmişler altyapılarına laf ettirmiyorlar hat gecikme değerim sabit bir şekilde 20.0ms olarak gözüküyor(indirme) hala ping oldukça yüksek. Hız testlerinde 29-36ms alıyorum. Napmalıyım?
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,157,598
Mesajlar
10,433,072
Üyeler
183,861
Son üye
sehzadex
Geri
Top