HEPSIBURADA IADEM SORUN VE SORU

Katılım
25 Şubat 2023
Mesajlar
264
Reaksiyon skoru
53
Geçen haftalarda bir tablet almıştım samsung galaxy tab s10+ satıcı hepsiburadaydi ürünü ilk ben açtım sorun yok ancak ekranda bazı yerleri kalem algilamiyordu ürün kusurluydu geri gondermeye karar verdim ve iade süreci başlattım gelirken 1 günde gelen ürün bizden çarşamba günü alındı diye hatırlıyorum ya çarşamba ya da perşembe uygulamasında yazan şey en geç cumartesi günü satıcıya ulaşacağı ve inceleme sonrasında onay/red ile sonuclanacagiydi ben iade değil yenisinin gönderilmesini istedim çünkü yks çalışma amacıyla aldim az önce kontrol ettiğimde iadenin hala satıcıya ulaşamadığını ve cumartesi günü ulaşacağı yazıyor bugün pazar olmasına rağmen anadolu mega bilmem neyde takılı kalmış gözüküyor bu daha önce başına gelen varmi? Hepsiburadanin böyle Bi sorunu var mıdır yaşayanlar yardımcı olursa çok sevinirim yarın arayacağım ama bilgisi olan varsa aktarirsa çok sevinirim
 
Geçen haftalarda bir tablet almıştım samsung galaxy tab s10+ satıcı hepsiburadaydi ürünü ilk ben açtım sorun yok ancak ekranda bazı yerleri kalem algilamiyordu ürün kusurluydu geri gondermeye karar verdim ve iade süreci başlattım gelirken 1 günde gelen ürün bizden çarşamba günü alındı diye hatırlıyorum ya çarşamba ya da perşembe uygulamasında yazan şey en geç cumartesi günü satıcıya ulaşacağı ve inceleme sonrasında onay/red ile sonuclanacagiydi ben iade değil yenisinin gönderilmesini istedim çünkü yks çalışma amacıyla aldim az önce kontrol ettiğimde iadenin hala satıcıya ulaşamadığını ve cumartesi günü ulaşacağı yazıyor bugün pazar olmasına rağmen anadolu mega bilmem neyde takılı kalmış gözüküyor bu daha önce başına gelen varmi? Hepsiburadanin böyle Bi sorunu var mıdır yaşayanlar yardımcı olursa çok sevinirim yarın arayacağım ama bilgisi olan varsa aktarirsa çok sevinirim
Yarın gün içinde ulaşır büyük ihtimalle, sorun çıkacağını sanmam.
 
İade onlara gittikten sonra kabul edeceklerini sanmam.Samsung ile görüşün derler muhtemelen
Tamam da satici direkt hepsiburadaydi zaten ve ürün bana yeni gelmiş hani bu ayıplı ürün kategorisine girmiyor mu daha 1 hafta olmamıştı sanırım
 
Ürün arızalı ise servis raporu kararına göre hareket ederler. Büyük ihtimalle para iadesine zorlarlar.
 
Hocam yenisini asla vereceklerini sanmam.Sizi büyük ihtimal uğraştıracaklar thh ile.Bence direk söasungun servisine gidin çok hızlı işliyor işlemler bir kaç saate verdikleri bile oluyor.
 
Hocam yenisini asla vereceklerini sanmam.Sizi büyük ihtimal uğraştıracaklar thh ile.Bence direk söasungun servisine gidin çok hızlı işliyor işlemler bir kaç saate verdikleri bile oluyor.
Ya yaşadıgim yere inanılmaz uzak kalıyor hani farklı şehirler direkt o seçenek biraz sorun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ürün arızalı ise servis raporu kararına göre hareket ederler. Büyük ihtimalle para iadesine zorlarlar.
Neden para iadesine zorlasinlar ki? Bunu yapmaları yasal hak değil mi arıza ürün göndermişler en nihayetinde
 
Ya yaşadıgim yere inanılmaz uzak kalıyor hani farklı şehirler direkt o seçenek biraz sorun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Neden para iadesine zorlasinlar ki? Bunu yapmaları yasal hak değil mi arıza ürün göndermişler en nihayetinde
Hocam uğraştırıyorlar işte Türkiye burası.Thh ye zorlarlar
 
Geri
Top