Neler Yeni

Hepsiburada Laptop Alışverişi Mağduriyeti

Bulut3507

80+
Katılım
5 Ekim 2024
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Bulut Dikici
Tüketiciyi rezil etmeye odaklı bir firmadır Hepsiburada. Hepsiburada aracılığıyla Techburada satıcısından 02.09.2024 tarihinde 4574722951 sipariş numaralı ve 52.393,90 TL tutarında MSI Katana 17 B13VGK-1030XTR Model laptop satın aldım. Techburada bana ekranında 3 adet ölü pikseli olan ayıplı mal statüsünde ürün gönderdi. Bende 14 günlük iade süreci içerisinde ürünü değişiminin yapılmasını talep ettim. Hepsiburada üzerinden direkt olarak değişim seçeneği olmadığından değişim talebim mecburen iade başvurusu altında yapıldı. Ürünün fiyatının ben satın aldıktan sonra fahiş şekilde yükselmesinden dolayı ürünü asla iade etmek istemediğimi eğer değişim yerinde iade gibi bir aksiyon alınacaksa da mutlaka aranmam gerektiğini Hepsiburada müşteri hizmetleri yetkililerine birden fazla olacak şekilde not aldırarak ilettim. Hepsiburada müşteri hizmetlerinin birden fazla çalışanı bu konuda asla endişelenmemem gerektiğini ürünün değişim olacağını eğer iade kararı alınırsa bu karar işleme alınmadan mutlaka haber verileceğini bu sayede eğer istersem ürünün iade kaydı yapılmadan tarafıma tekrar gönderileceğini söyledi. Ürünün kusurlu olduğu MSI yetkili servisi tarafından tespit edildi ve değişim raporu düzenlendi. Bu rapor doğrultusunda satıcı firma ürünün değişimini yapmak için eyleme geçmek üzereyken Hepsiburada onca yapılan telefon görüşmelerini ve verilen sözleri hiçe sayarak ürünün iadesini gerçekleştirdi. Ürünü tekrar satın almak için 10.000 TL vermek zorunda bırakılmam bir yana taksitli alışveriş yaptığımdan dolayı hesabımın aydan aya taksit tutarında blokesi kalkacak. Bütün bu mağduriyetimin tek sebebi aranarak bilgi verme zahmetinde bulunmamaları. Bu mağduriyetimi Hepsiburada yetkililerine ilettim ve uzman ekip mağduriyetimin giderilmesi için en mantıklı çözümle bana yardım edeceklerini söylediler. 27 Eylülde başlayan süreç 5 Ekimde sonuçlandı ve buldukları çözüm 3.000 TL indirim kuponu. Bekletildiğim süre boyunca ürüne zaten 3.000 Tl den fazla zam geldi. Yine bütün bu saçmalığa rağmen en azından indirim kuponunun fiyatı fahiş şekilde yükselen ürün yerine aynı fiyatta olan ve aynı markanın daha iyi özelliklere sahip bir başka ürün için tanımlanmasını istediğimde aldığım cevap olumsuz oldu. 15 eylülden 5 ekime kadar süren bu süreçte bana yaşatılan stres, müşteri hizmetlerinin alaycı tavrı, not alıyoruz demeleri ama asla notların yazılmaması ya da dikkate alınmaması sorunun bir başka tarafı.
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2024-10-05 at 13.06.00.jpeg
    WhatsApp Image 2024-10-05 at 13.06.00.jpeg
    153.1 KB · Hit: 15
  • WhatsApp Image 2024-10-05 at 13.05.59 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2024-10-05 at 13.05.59 (1).jpeg
    134.8 KB · Hit: 11
  • WhatsApp Image 2024-10-05 at 13.05.59.jpeg
    WhatsApp Image 2024-10-05 at 13.05.59.jpeg
    98.2 KB · Hit: 9
  • WhatsApp Image 2024-10-05 at 13.05.58 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2024-10-05 at 13.05.58 (1).jpeg
    107.9 KB · Hit: 10
  • WhatsApp Image 2024-10-05 at 13.05.58.jpeg
    WhatsApp Image 2024-10-05 at 13.05.58.jpeg
    143.7 KB · Hit: 8
  • Hizmet Fişi - Fiş Yazdırma - Google Chrome 5.10.2024 13_10_48.png
    Hizmet Fişi - Fiş Yazdırma - Google Chrome 5.10.2024 13_10_48.png
    74 KB · Hit: 12

Bukr3j

80+ Bronze
Katılım
15 Haziran 2020
Mesajlar
1,726
Dahası  
Reaksiyon skoru
422
İsim
Ayberk SOKUL
@Abdullah Hacıgül
Mesaj otomatik birleştirildi:

Belki yardımcı olabilir, o kadar fazla yazıyı okumaya üşendim.
 

~helloworld

80+ Bronze
Katılım
10 Mayıs 2023
Mesajlar
964
hiç değişim de yapmayabiliyorlar bir de öyle düşün. Elinde 3 ölü pikselli cihaz da kalabilirdi millet iade etmek için bile bazen nelerini vermiyor ki. Sen yine iade edebilmişsin. Satıcı Hepsiburada değil. Hepsiburada olsaydı belki bir ihtimal işin hallolabilir idi. Satıcı elimde ürün yok der. Değişim yapamam der hepsiburadaya. Onlarda başka sorgu sual yapmadan size iade olarak çevirirler olay bundan ibaret. Sonra bakarsın ki sana öyle yapan satıcı ürünü 2 gün sonra stoğa sokar ve satmaya devam eder ama hiç bir şey yapamazsın :D
 

Bulut3507

80+
Katılım
5 Ekim 2024
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Bulut Dikici
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
hiç değişim de yapmayabiliyorlar bir de öyle düşün. Elinde 3 ölü pikselli cihaz da kalabilirdi millet iade etmek için bile bazen nelerini vermiyor ki. Sen yine iade edebilmişsin. Satıcı Hepsiburada değil. Hepsiburada olsaydı belki bir ihtimal işin hallolabilir idi. Satıcı elimde ürün yok der. Değişim yapamam der hepsiburadaya. Onlarda başka sorgu sual yapmadan size iade olarak çevirirler olay bundan ibaret. Sonra bakarsın ki sana öyle yapan satıcı ürünü 2 gün sonra stoğa sokar ve satmaya devam eder ama hiç bir şey yapamazsın :D
Evet haklısın fakat benim altını çizmek istediğim temel nokta, en az on defa rica etmeme rağmen karar alınma aşamasında aranmamış olmam; senin de dediğin gibi ülkedeki tüketiciyi mağdur işleyin farkındayım. En azından arasalar iade yerine ürünü bana geri yollamalarını isteme şansım olacak. Garantili ürünü servise yollayarak panel değişimi yaptırıp kullanabilirdim. Tabi ki garanti sürecinde yaşanabilecek sorunları da düşünüyorum ama 15.000 TL ye varan fiyat farkını ödemek ya da ürünü garantiye yollamak arasında bir tercih yapmam gerektiğinde ikincisini seçmek daha makul gözüküyor benim için. Üstelik taksitli alışveriş yaptığımdan dolayı kartımın her ay taksit tutarında açılacağını ve kartımın yeni bir ürün almaya olanak sağlayacak kadar yüksek bir limitli olmadığını hem satıcıya hem de hepsiburadaya defalarca ilettim.
 
Top Bottom