Hepsiburada mağduriyet

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
teşekkürler hepsiburada çok rezil bir firma alışveriş yapmayın bunlardan.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar tüketici hakem heyetine detaylı fotoğraf ve fatura bilgileri girerek başvuruda bulundum hayırlı uğurlu olsun
Thh iş giderse ki gitmiş 6 ay bekleyeceksin paranın iadesini alsan bile enflasyon karşısında paranız eriyip gidecek azıcık dişli olsan ses yükseltsen yakınsa mağazalarına azıcık sinirle gitsen tamam abi çekiyorlar düzgün dille konuşursan suistimal ederler.
 
Geçmiş olsun, umarım en yakın zamanda olumlu dönüş alırsın.
Tavsiyem adı sanı bilinmeyen mağazalardan uzak durulmalı, illa satın alacaksanız bile mağazayı internette, forumlarda araştırın.
 
Arkadaşlar.
 
Son düzenleme:
Ben bu fiyatlarda mağdur edilmedim ama bir bisiklet firmasından lazer kesim sertleştirilmiş polikarbon çamurluk almıştım, gelen ürün düz plastik geldi, neyse dedim bi baktım verilen ebatlarda değil, aynı paket aynı malzeme geri gönderdim, ertesi gün ürünün aparatları içinde yok diyerek iade reddi verildi, ben de çektiğim fotoğrafları ürünü ve satıcıyı oylayacak şekilde paylaşıp 1 yıldız verdim, ürünü aldım bisikletime olmadı sertleştirilmiş karbon değil düz plastik yolladılar, iade etmeye çalıştığımda iade almamak için yıldırma politikası uygulandı, alacakların dikkatine yazdım, yorumum yayınlanır yayınlanmaz, iade talebim kabul edildi
tek yıldız ve 5 yıldızlara bakıyor insanlar, oraya bıraktığınız yaşadığınız deneyimi yazmak korkutur satıcıyı, kullanmadım ama iademi almadı demeniz bile 100 müşteriden 20 sini kaçırır, insanlar güvenle alışveriş yapmak istiyor
 
Ben bu fiyatlarda mağdur edilmedim ama bir bisiklet firmasından lazer kesim sertleştirilmiş polikarbon çamurluk almıştım, gelen ürün düz plastik geldi, neyse dedim bi baktım verilen ebatlarda değil, aynı paket aynı malzeme geri gönderdim, ertesi gün ürünün aparatları içinde yok diyerek iade reddi verildi, ben de çektiğim fotoğrafları ürünü ve satıcıyı oylayacak şekilde paylaşıp 1 yıldız verdim, ürünü aldım bisikletime olmadı sertleştirilmiş karbon değil düz plastik yolladılar, iade etmeye çalıştığımda iade almamak için yıldırma politikası uygulandı, alacakların dikkatine yazdım, yorumum yayınlanır yayınlanmaz, iade talebim kabul edildi
tek yıldız ve 5 yıldızlara bakıyor insanlar, oraya bıraktığınız yaşadığınız deneyimi yazmak korkutur satıcıyı, kullanmadım ama iademi almadı demeniz bile 100 müşteriden 20 sini kaçırır, insanlar güvenle alışveriş yapmak istiyor
anladım
 
Son düzenleme:
satıcı il ve ilçe yanlış girmişim şikayetten vazgeç diyip tekrardan başvurdum ama savunma istendi diyip vazgeçilen başvurudan yapılan başvuruya döndü.
şikayet iptal olacak mı devam mı ediyor yeni başvuruyu iptal edeyim mi?
Abi nasıl yanlış girdin ALLAH aşkına
 
Merhaba arkadaşlar geçen 10 günlük sürede kvk tarafından ekran değişimi yapılacağına dair onay için arandım ve DOA raporu talebimi üretici firma uygun görmemiş veya ekran değişimi yeterli bulmuş.
Realme firmasına sürekli mail attım ancak ilgilenmediler ve bir kez bile aramadılar bir daha asla Realme marka telefon almayacağım.
Tüketici hakem heyyeti raporuna kadar cihazı kutusuyla muhafaza edeceğim.
 
Merhaba arkadaşlar Hepsiburada üzerinden 25.Eylül. 2023 tarihinde satın aldığım Realme C55 8/256 modeli cihazın SIM kart takmadan önce kurulumunu yapıp fabrikasyon hata mevcut mudur diye test edecekken ekranında kusur olduğunu fark etmem üzerine 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanuna istinaden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederek 27 Eylül. 2023 tarihinde cihaz HepsiJet kargo tarafından satıcıya iade edilmek üzere teslim alındı.

Realme C55 8/256 model cihazın ekranı kusurlu ayıplı, cihaza SIM kart takılmadan 14 günlük yasa süre içerisinde 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanuna istinaden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.
Realme müşteri hizmetleri ile görüşmem sonucunda ürünün ayıplı olması ve SIM kart takılmadığı için rapor alınmadan 14 günlük cayma hakkımı kullanabileceğimi ilettiler.

Satıcı iade onaylamadı ve sebep olarak " ürün, paket içindeki aksesuarlar ve/veya ambalajında hasar/aşınma tespit edildiği için talebiniz olumsuz sonuçlandırılmıştır. " cevabını vermiştir bunun üzerine Hepsiburada müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım tekrardan satıcı ile iletişime geçtiler bugün içinde hızlıca mağduriyetimi gidereceklerini ilettiler bekliyorum konuyu güncelleyeceğim.
Sorun olmaz Hepsiburada "sen hayırdır satıcı?" Dedikten sonra direkt alırlar
 
Güncel durum.<

KVK tarafından arandılar cihazın onarılması için Tüketici Hakem Heyeti kararımın geri çekilmesini istediler, Ben de iade/değişim kararı çıkmadığı için şikayetimi geri çekmeyeceğimi ilettim üretici firmaya değişim veya iade talebinde bulunacaklarını söylediler tekrardan.
 
Son durum
KVK ve Üretici firma Realme para iadesi kararı aldı, gerekli evrakları hazırlayıp elden teslim ettim çarşamba günü iademin ödeneceğini söylediler bu zaman zarfında THH başvurumu çekmemi istediler. 19 ekim de satıcı savunma yaptı ancak içeriğini bilmiyorum büyük ihtimal para iadesi yapıldığı yönündedir. iade hesabıma yansıyınca şikayetimi çekeceğim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Realme ve Xiaomi bulaşmam artık Samsung m14 satın aldım.

Güçlü işlemci olması
5G ve NFC olması
Gorilla glass 5
25w
6000 mah
13mp selfie
UFS 2.2
 
açıkçası iadenin onaylandığına sevindim hocam. Hayırlısı olsun
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top