ayaz5353
80+
- Katılım
- 20 Kasım 2022
- Mesajlar
- 26
Hepsiburada'dan almış olduğum Redmi Note 13 Pro telefon cihazının yanında hediye olarak gönderilmesi gereken Bluetooth kulaklık veya akıllı saat, taahhüt edildikleri gibi gönderilmediği için bu şikayeti açıyorum.
Ürünü almadan önce sayfalarında olan afişte, 'telefon alana saat ve kulaklık hediye' yazıyordu. Emin olmak için müşteri hizmetlerini aradım ve bana 'evet, bu ürünün yanında ikisi hediye. Eğer hediyeleriniz gönderilmezse talep oluşturup isteyebilirsiniz. Sonrasında size hediyelerinizi göndeririz' dediler. Bunun üzerine siparişi verdim ve telefon geldi ama hediyeler gelmedi. Talep oluşturdum ve bu durumu belirttim. Oluşturduğum talebi onayladılar, yani ürünleri göndereceklerini kabul ettiler. Ancak sonrasında müşteri hizmetleri bana mesaj atarak, 'telefonu alırken hediye ürünleri de sepete eklemeniz gerekiyordu' dedi. Buna itiraz ettim çünkü hediye olan ürünü neden sepete ekleyeyim?
Ayrıca, müşteri hizmetlerini aradığımda bu konuda beni neden bilgilendirmedi? Eğer sepete eklemem gerekiyorsa neden bana bu söylenmedi? Bütün bunların ses kayıtları da mevcut. Tüketiciyi mağdur etmek için uğraşıyorlar. Ve ekstra olarak şunu da ekleyeyim, başka bir gün yine bir telefonun yanında kulaklık hediyeli kampanyaya rastladım ve o telefonu sepete eklediğim zaman kulaklıkta otomatik sepete eklendi. Madem otomatik ekleniyor, benim siparişimde neden eklenmedi? Kendisi ile çelişen bir firma.
Ürünü almadan önce sayfalarında olan afişte, 'telefon alana saat ve kulaklık hediye' yazıyordu. Emin olmak için müşteri hizmetlerini aradım ve bana 'evet, bu ürünün yanında ikisi hediye. Eğer hediyeleriniz gönderilmezse talep oluşturup isteyebilirsiniz. Sonrasında size hediyelerinizi göndeririz' dediler. Bunun üzerine siparişi verdim ve telefon geldi ama hediyeler gelmedi. Talep oluşturdum ve bu durumu belirttim. Oluşturduğum talebi onayladılar, yani ürünleri göndereceklerini kabul ettiler. Ancak sonrasında müşteri hizmetleri bana mesaj atarak, 'telefonu alırken hediye ürünleri de sepete eklemeniz gerekiyordu' dedi. Buna itiraz ettim çünkü hediye olan ürünü neden sepete ekleyeyim?
Ayrıca, müşteri hizmetlerini aradığımda bu konuda beni neden bilgilendirmedi? Eğer sepete eklemem gerekiyorsa neden bana bu söylenmedi? Bütün bunların ses kayıtları da mevcut. Tüketiciyi mağdur etmek için uğraşıyorlar. Ve ekstra olarak şunu da ekleyeyim, başka bir gün yine bir telefonun yanında kulaklık hediyeli kampanyaya rastladım ve o telefonu sepete eklediğim zaman kulaklıkta otomatik sepete eklendi. Madem otomatik ekleniyor, benim siparişimde neden eklenmedi? Kendisi ile çelişen bir firma.