Hocam adam çok bariz bir şekilde kendini ifşalamış, Gönderdiğini söylediği ürünü ( 2. ve 3. fotoğrafta önceden kutusunu açmış ) Ama ürünün kutusunun açılmadığını bandrolün olmamasının sebebi yurtdışı ürünü olduğunu belirtmiş ama kutusunu açıp içinin fotoğrafını EV ortamında çekip atmış halıdan belli. Kurumsal bir yerde açsa ve içine garanti belgesi koysa ki kurumsal yer olsa yurtiçi cihazı derlerdi çünkü garanti belgesi fotoğrafı var Türkiye ye ait.hepsiburadada bir sorun göremedim olması gerekeni uyguluyorlar
aynı şekilde alıcı da bunu yapabilirdi(belki de yaptınız?) o zaman satıcılar her zaman arka plana mı atılsın
hocam başlıkta hepsiburadaya öyle dediğiniz için bende bunu söyledim müşteri hizmetlerinin yardımcı olamadığı konularda THH devreye girer.Hocam adam çok bariz bir şekilde kendini ifşalamış, Gönderdiğini söylediği ürünü ( 2. ve 3. fotoğrafta önceden kutusunu açmış ) Ama ürünün kutusunun açılmadığını bandrolün olmamasının sebebi yurtdışı ürünü olduğunu belirtmiş ama kutusunu açıp içinin fotoğrafını EV ortamında çekip atmış halıdan belli. Kurumsal bir yerde açsa ve içine garanti belgesi koysa ki kurumsal yer olsa yurtiçi cihazı derlerdi çünkü garanti belgesi fotoğrafı var Türkiye ye ait.
Benim ona yolladığımı söylediği ürünün qr kodu vs iç kısmını çekmemiş asla.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ayrıca satıcı arka plana atılmasın ama ben video atıyorum adam sadece beyanda bulunuyor. Müşteri hizmetlerinin ismi hani "MÜŞTERİ HİZMETLERİ" ya beni savunacak satıcıyı değil. 10 Tane kanıtla geliyorum daha ne yapabilirim?
Hocam satıcının attığı fotoğrafları size ilettim zaten satıcının her cevabını talepten takip edebiliyorum.hocam başlıkta hepsiburadaya öyle dediğiniz için bende bunu söyledim müşteri hizmetlerinin yardımcı olamadığı konularda THH devreye girer.
belki satıcı da hepsiburadayla iletişime geçip kanıtlar yolluyordur bilemezsiniz benim demek istediğim ''hepsiburada rezilliği'' adı altında konuyu abartmanız onu belirtmek istedim kimseye suç attığım yok zaten yok
Ürün orjinal beyanını veren HepsiburadaHepsiburada'da satış yaparken ürünlerinizin orjinalliğini doğrulamanıza gerek yoktur. Dolayısıyla aldığınız her ürün sahte olma riski taşır. Trendyol'da bu durum olmaz sebebi ise ürünü açtığınız zaman sizlere o markaya uzanan bir fatura talep eder. Bunu geçebilirsiniz herhangi bir apple'a uzanan bir fatura ile. Ancak Hepsiburada'da bu olay bu şekilde doğrulama yapmanıza gerek yok.
Ürünün jelatinsiz olmasının yurtdışı olmasıyla kaynaklandığını ve reddeden Hepsiburada. Mallar mı adamın attığı fotoğrafta Türkiye Distribitör Garanti belgesi var görmüyorlar ayrıca adamın reddettiği talepte ürünün açılmış fotosu var orjinal olduğunu söylediğini ürününKanka Hepsiburada sadece bir aracı. Onlar olması gereken işleyişi uyguluyorlar. Senin problemin satıcı ile. Ürün sağlam olsa bile geri iadesini almak zorunda ya da sana servisini sunmak zorunda. Sen kanıtlarla bile destek alamıyorsan ilgili yerlere başvur, hakkını savun.
Neye dayanarak vermiş acaba Kaç yıldır satış yapıyorum hepsiburada'da hiç orjinallik teyiti için bir şey istemediler bizden. Sahte ürün satmıyorum sadece hiç istemediler.Ürün orjinal beyanını veren Hepsiburada
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ürünün jelatinsiz olmasının yurtdışı olmasıyla kaynaklandığını ve reddeden Hepsiburada. Mallar mı adamın attığı fotoğrafta Türkiye Distribitör Garanti belgesi var görmüyorlar ayrıca adamın reddettiği talepte ürünün açılmış fotosu var orjinal olduğunu söylediğini ürünün
Valla bende anlamadım büyük fiyasko bu arada, hepsiburada da son 90 günde 100 BİN TL üzeri alışverişim var. Sırf bunda sorun çıkarırlarsa uygulamasını silerim kalan tek uygulama amazondan devam.Neye dayanarak vermiş acaba Kaç yıldır satış yapıyorum hepsiburada'da hiç orjinallik teyiti için bir şey istemediler bizden. Sahte ürün satmıyorum sadece hiç istemediler.
Açıkcası hepsinin bir sıkıntısı var. Özellikle bu pazaryerlerinin kendi satıcı mağazasından sipariş oluşturmanız en mantıklısı. Örneğin amazonda amazon.com.tr göndericili satıcılı. Hepsiburada'da Hepsiburada mağazası gibi mağazalardan sipariş oluşturmanız daha iyi olacaktır. Amazonun bir çok saçma şeyini sayabilirim ama onuda silme gerek yok .dValla bende anlamadım büyük fiyasko bu arada, hepsiburada da son 90 günde 100 BİN TL üzeri alışverişim var. Sırf bunda sorun çıkarırlarsa uygulamasını silerim kalan tek uygulama amazondan devam.
Amazonu ilk çıktığı zamandan belli kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. Pazaryeri ya da kendisi farketmiyor. Her türlü desteği en ufak kanıtla alabiliyorsunuz. Ben trendyoldan 3 yıl önce 2x8 3600 cl 16 diye ürün almıştım paketi açtığımda cl 18 çıkmıştı geri gönderdim ürün açıklamasını gösterdim ve hala öyleydi ona rağmen almadılar 3 yıldır trendyol kullanmıyorum.Açıkcası hepsinin bir sıkıntısı var. Özellikle bu pazaryerlerinin kendi satıcı mağazasından sipariş oluşturmanız en mantıklısı. Örneğin amazonda amazon.com.tr göndericili satıcılı. Hepsiburada'da Hepsiburada mağazası gibi mağazalardan sipariş oluşturmanız daha iyi olacaktır. Amazonun bir çok saçma şeyini sayabilirim ama onuda silme gerek yok .d
THH başvur arkana yaslan izle. THH evraklarına savunma yazıyorum bu kadar Müşteri Odaklı bir kurum görmedim. Yeni bir satıcıysanız bu THH yüzünden batmanız olası. Evet THH'nin müşteri tarafında tek sıkıntı yanı zamanın geçmesi ve o ürünün bedelinin o fiyatının Türkiye şartlarında aynı kalmaması. 10 THH talebi evrağından 7'sini Müşteri kazanıyor olasılık bu şekilde. THH Müşteri için mükemmel bir seçenek.Amazonu ilk çıktığı zamandan belli kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. Pazaryeri ya da kendisi farketmiyor. Her türlü desteği en ufak kanıtla alabiliyorsunuz. Ben trendyoldan 3 yıl önce 2x8 3600 cl 16 diye ürün almıştım paketi açtığımda cl 18 çıkmıştı geri gönderdim ürün açıklamasını gösterdim ve hala öyleydi ona rağmen almadılar 3 yıldır trendyol kullanmıyorum.
Evet ama 7K para muhtemelen yılbaşından sonra çerez parası olacak. Bi anlamı kalmıyor. Her şey ortada adam resmen kutuyu açmış çekmiş gelen ürününde düzgün bir fotoğrafını bile çekmemiş ve yurtdışı olayı da yalan Türkiye garanti belgesi falan var. Hepsiburada bu kadar *ptal olamaz ya.THH başvur arkana yaslan izle. THH evraklarına savunma yazıyorum bu kadar Müşteri Odaklı bir kurum görmedim. Yeni bir satıcıysanız bu THH yüzünden batmanız olası. Evet THH'nin müşteri tarafında tek sıkıntı yanı zamanın geçmesi ve o ürünün bedelinin o fiyatının Türkiye şartlarında aynı kalmaması. Ama 10 THH talebi evrağından 7'sini Müşteri kazanıyor olasılık bu şekilde. THH Müşteri için mükemmel bir seçenek.