Neler Yeni

Toplanın Çabuk Hepsiburada 2. Rezilliği Ahahahaha

sontoxic

80+
Katılım
1 Temmuz 2024
Mesajlar
343
Dahası  
Reaksiyon skoru
123
İsim
Semih Nas
hepsiburadada bir sorun göremedim olması gerekeni uyguluyorlar
aynı şekilde alıcı da bunu yapabilirdi(belki de yaptınız?) o zaman satıcılar her zaman arka plana mı atılsın
 

ozgurbey1

80+
Katılım
30 Mayıs 2024
Mesajlar
240
Dahası  
Reaksiyon skoru
108
İsim
Özgür
hepsiburadada bir sorun göremedim olması gerekeni uyguluyorlar
aynı şekilde alıcı da bunu yapabilirdi(belki de yaptınız?) o zaman satıcılar her zaman arka plana mı atılsın
Hocam adam çok bariz bir şekilde kendini ifşalamış, Gönderdiğini söylediği ürünü ( 2. ve 3. fotoğrafta önceden kutusunu açmış ) Ama ürünün kutusunun açılmadığını bandrolün olmamasının sebebi yurtdışı ürünü olduğunu belirtmiş ama kutusunu açıp içinin fotoğrafını EV ortamında çekip atmış halıdan belli. Kurumsal bir yerde açsa ve içine garanti belgesi koysa ki kurumsal yer olsa yurtiçi cihazı derlerdi çünkü garanti belgesi fotoğrafı var Türkiye ye ait.
Benim ona yolladığımı söylediği ürünün qr kodu vs iç kısmını çekmemiş asla.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca satıcı arka plana atılmasın ama ben video atıyorum adam sadece beyanda bulunuyor. Müşteri hizmetlerinin ismi hani "MÜŞTERİ HİZMETLERİ" ya beni savunacak satıcıyı değil. 10 Tane kanıtla geliyorum daha ne yapabilirim?
 

sontoxic

80+
Katılım
1 Temmuz 2024
Mesajlar
343
Dahası  
Reaksiyon skoru
123
İsim
Semih Nas
Hocam adam çok bariz bir şekilde kendini ifşalamış, Gönderdiğini söylediği ürünü ( 2. ve 3. fotoğrafta önceden kutusunu açmış ) Ama ürünün kutusunun açılmadığını bandrolün olmamasının sebebi yurtdışı ürünü olduğunu belirtmiş ama kutusunu açıp içinin fotoğrafını EV ortamında çekip atmış halıdan belli. Kurumsal bir yerde açsa ve içine garanti belgesi koysa ki kurumsal yer olsa yurtiçi cihazı derlerdi çünkü garanti belgesi fotoğrafı var Türkiye ye ait.
Benim ona yolladığımı söylediği ürünün qr kodu vs iç kısmını çekmemiş asla.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca satıcı arka plana atılmasın ama ben video atıyorum adam sadece beyanda bulunuyor. Müşteri hizmetlerinin ismi hani "MÜŞTERİ HİZMETLERİ" ya beni savunacak satıcıyı değil. 10 Tane kanıtla geliyorum daha ne yapabilirim?
hocam başlıkta hepsiburadaya öyle dediğiniz için bende bunu söyledim müşteri hizmetlerinin yardımcı olamadığı konularda THH devreye girer.
belki satıcı da hepsiburadayla iletişime geçip kanıtlar yolluyordur bilemezsiniz benim demek istediğim ''hepsiburada rezilliği'' adı altında konuyu abartmanız onu belirtmek istedim kimseye suç attığım yok zaten yok
 

ozgurbey1

80+
Katılım
30 Mayıs 2024
Mesajlar
240
Dahası  
Reaksiyon skoru
108
İsim
Özgür
hocam başlıkta hepsiburadaya öyle dediğiniz için bende bunu söyledim müşteri hizmetlerinin yardımcı olamadığı konularda THH devreye girer.
belki satıcı da hepsiburadayla iletişime geçip kanıtlar yolluyordur bilemezsiniz benim demek istediğim ''hepsiburada rezilliği'' adı altında konuyu abartmanız onu belirtmek istedim kimseye suç attığım yok zaten yok
Hocam satıcının attığı fotoğrafları size ilettim zaten satıcının her cevabını talepten takip edebiliyorum.
 
Katılım
12 Ağustos 2024
Mesajlar
93
Dahası  
Reaksiyon skoru
49
Konum
İstanbul
İsim
Harun Berke Gürek
Instagram
www.instagram.com/harunberkegurek
Steam
https://steamcommunity.com/id/berkegbi/
Twitter
berkegbi
Discord
berkegbi
Kanka Hepsiburada sadece bir aracı. Onlar olması gereken işleyişi uyguluyorlar. Senin problemin satıcı ile. Ürün sağlam olsa bile geri iadesini almak zorunda ya da sana servisini sunmak zorunda. Sen kanıtlarla bile destek alamıyorsan ilgili yerlere başvur, hakkını savun.
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,585
Dahası  
Reaksiyon skoru
747
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Hepsiburada'da satış yaparken ürünlerinizin orjinalliğini doğrulamanıza gerek yoktur. Dolayısıyla aldığınız her ürün sahte olma riski taşır. Trendyol'da bu durum olmaz sebebi ise ürünü açtığınız zaman sizlere o markaya uzanan bir fatura talep eder. Bunu geçebilirsiniz herhangi bir apple'a uzanan bir fatura ile. Ancak Hepsiburada'da bu olay bu şekilde doğrulama yapmanıza gerek yok.
 

ozgurbey1

80+
Katılım
30 Mayıs 2024
Mesajlar
240
Dahası  
Reaksiyon skoru
108
İsim
Özgür
Hepsiburada'da satış yaparken ürünlerinizin orjinalliğini doğrulamanıza gerek yoktur. Dolayısıyla aldığınız her ürün sahte olma riski taşır. Trendyol'da bu durum olmaz sebebi ise ürünü açtığınız zaman sizlere o markaya uzanan bir fatura talep eder. Bunu geçebilirsiniz herhangi bir apple'a uzanan bir fatura ile. Ancak Hepsiburada'da bu olay bu şekilde doğrulama yapmanıza gerek yok.
Ürün orjinal beyanını veren Hepsiburada
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kanka Hepsiburada sadece bir aracı. Onlar olması gereken işleyişi uyguluyorlar. Senin problemin satıcı ile. Ürün sağlam olsa bile geri iadesini almak zorunda ya da sana servisini sunmak zorunda. Sen kanıtlarla bile destek alamıyorsan ilgili yerlere başvur, hakkını savun.
Ürünün jelatinsiz olmasının yurtdışı olmasıyla kaynaklandığını ve reddeden Hepsiburada. Mallar mı adamın attığı fotoğrafta Türkiye Distribitör Garanti belgesi var görmüyorlar ayrıca adamın reddettiği talepte ürünün açılmış fotosu var orjinal olduğunu söylediğini ürünün :D
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,585
Dahası  
Reaksiyon skoru
747
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Ürün orjinal beyanını veren Hepsiburada
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ürünün jelatinsiz olmasının yurtdışı olmasıyla kaynaklandığını ve reddeden Hepsiburada. Mallar mı adamın attığı fotoğrafta Türkiye Distribitör Garanti belgesi var görmüyorlar ayrıca adamın reddettiği talepte ürünün açılmış fotosu var orjinal olduğunu söylediğini ürünün :D
Neye dayanarak vermiş acaba :D Kaç yıldır satış yapıyorum hepsiburada'da hiç orjinallik teyiti için bir şey istemediler bizden. Sahte ürün satmıyorum sadece hiç istemediler.
 

ozgurbey1

80+
Katılım
30 Mayıs 2024
Mesajlar
240
Dahası  
Reaksiyon skoru
108
İsim
Özgür
Neye dayanarak vermiş acaba :D Kaç yıldır satış yapıyorum hepsiburada'da hiç orjinallik teyiti için bir şey istemediler bizden. Sahte ürün satmıyorum sadece hiç istemediler.
Valla bende anlamadım büyük fiyasko bu arada, hepsiburada da son 90 günde 100 BİN TL üzeri alışverişim var. Sırf bunda sorun çıkarırlarsa uygulamasını silerim kalan tek uygulama amazondan devam.
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,585
Dahası  
Reaksiyon skoru
747
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Valla bende anlamadım büyük fiyasko bu arada, hepsiburada da son 90 günde 100 BİN TL üzeri alışverişim var. Sırf bunda sorun çıkarırlarsa uygulamasını silerim kalan tek uygulama amazondan devam.
Açıkcası hepsinin bir sıkıntısı var. Özellikle bu pazaryerlerinin kendi satıcı mağazasından sipariş oluşturmanız en mantıklısı. Örneğin amazonda amazon.com.tr göndericili satıcılı. Hepsiburada'da Hepsiburada mağazası gibi mağazalardan sipariş oluşturmanız daha iyi olacaktır. Amazonun bir çok saçma şeyini sayabilirim ama onuda silme gerek yok .d
 

ozgurbey1

80+
Katılım
30 Mayıs 2024
Mesajlar
240
Dahası  
Reaksiyon skoru
108
İsim
Özgür
Açıkcası hepsinin bir sıkıntısı var. Özellikle bu pazaryerlerinin kendi satıcı mağazasından sipariş oluşturmanız en mantıklısı. Örneğin amazonda amazon.com.tr göndericili satıcılı. Hepsiburada'da Hepsiburada mağazası gibi mağazalardan sipariş oluşturmanız daha iyi olacaktır. Amazonun bir çok saçma şeyini sayabilirim ama onuda silme gerek yok .d
Amazonu ilk çıktığı zamandan belli kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. Pazaryeri ya da kendisi farketmiyor. Her türlü desteği en ufak kanıtla alabiliyorsunuz. Ben trendyoldan 3 yıl önce 2x8 3600 cl 16 diye ürün almıştım paketi açtığımda cl 18 çıkmıştı geri gönderdim ürün açıklamasını gösterdim ve hala öyleydi ona rağmen almadılar 3 yıldır trendyol kullanmıyorum.
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,585
Dahası  
Reaksiyon skoru
747
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Amazonu ilk çıktığı zamandan belli kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. Pazaryeri ya da kendisi farketmiyor. Her türlü desteği en ufak kanıtla alabiliyorsunuz. Ben trendyoldan 3 yıl önce 2x8 3600 cl 16 diye ürün almıştım paketi açtığımda cl 18 çıkmıştı geri gönderdim ürün açıklamasını gösterdim ve hala öyleydi ona rağmen almadılar 3 yıldır trendyol kullanmıyorum.
THH başvur arkana yaslan izle. THH evraklarına savunma yazıyorum bu kadar Müşteri Odaklı bir kurum görmedim. Yeni bir satıcıysanız bu THH yüzünden batmanız olası. Evet THH'nin müşteri tarafında tek sıkıntı yanı zamanın geçmesi ve o ürünün bedelinin o fiyatının Türkiye şartlarında aynı kalmaması. 10 THH talebi evrağından 7'sini Müşteri kazanıyor olasılık bu şekilde. THH Müşteri için mükemmel bir seçenek.
 

ozgurbey1

80+
Katılım
30 Mayıs 2024
Mesajlar
240
Dahası  
Reaksiyon skoru
108
İsim
Özgür
THH başvur arkana yaslan izle. THH evraklarına savunma yazıyorum bu kadar Müşteri Odaklı bir kurum görmedim. Yeni bir satıcıysanız bu THH yüzünden batmanız olası. Evet THH'nin müşteri tarafında tek sıkıntı yanı zamanın geçmesi ve o ürünün bedelinin o fiyatının Türkiye şartlarında aynı kalmaması. Ama 10 THH talebi evrağından 7'sini Müşteri kazanıyor olasılık bu şekilde. THH Müşteri için mükemmel bir seçenek.
Evet ama 7K para muhtemelen yılbaşından sonra çerez parası olacak. Bi anlamı kalmıyor. Her şey ortada adam resmen kutuyu açmış çekmiş gelen ürününde düzgün bir fotoğrafını bile çekmemiş ve yurtdışı olayı da yalan Türkiye garanti belgesi falan var. Hepsiburada bu kadar *ptal olamaz ya.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,241
Mesajlar
9,185,517
Üyeler
161,257
Son üye
Kangal denen eleman
Top Bottom