"Amazon" anakart siparişi konusunda yaşadığım sorun!

Katılım
2 Kasım 2024
Mesajlar
374
Reaksiyon skoru
139
Arkadaşlar merhaba,

Öncelikle bu konuyu buraya taşımamak için çok bekledim ama sorun çözülmediği için buradan sipariş verecek arkadaşlara bilgilendirme olması amacıyla benim yaşadığım sorunu yaşamamaları adına bu durumu paylaşma gereği duydum.

Yaklaşık 75 gün önce 21.03.2025 tarihinde amazon sitesinden satıcı amazon.com.tr olacak şekilde bir Asrock x870 steel legend wifi anakart alışverişi yaptım. Bahar fırsatları adı altında bir kampanya vardı ve ürünü yaklaşık 11.866 liraya 3 taksitle çok uygun bir fiyata satın aldım. Ürün bir gün sonra elime ulaştı. Paketi açtığımda gelen ürünün Asrock x870 steel legend wifi değil Asrock x870 pro rs wifi modeli olduğunu gördüm. Hemen müşteri temsilcisiyle iletişime geçtim. Müşteri temsilcisi stokta ürün kalmadığından istersem para iadesi yapılabileceğini veya stok talebinde bulunarak yaklaşık 15 gün civarı içerisinde ürün stok yenilemesi yapılıp tarafıma ulaştırılabileceği söylendi. Ürünün o an fiyatı yaklaşık 14.000-15.000 tl civarıydı. O yüzden aynı fiyatlara hemen bulamayacağımdan değişim talep ettim.

08.04.2025 tarihinde ürün 1 adet olarak stoklara girince hemen iletişime geçtim ve değişimi başlattılar. Bendeki ürünü gönderdim. 1 hafta ürün incelemede kaldıktan sonra değişim onaylandı. 16.04.2025 tarihinde yeni ürün elime ulaştı. Kutuyu açarken ne olur ne olmaz diye video kaydı aldım. Kutuyu açtığımda gördüğüm ürün yine Asrock x870 pro rs wifi ürünüydü. Müşteri temsilcisiyle tekrar iletişime geçtim. Böyle şey mi olur, tamam sizin bir suçunuz yok ama depodaki görevli hiç mi faturadaki ürünle kutu üzerindeki koskoca Pro rs yazısını görmüyor diyerek veryansın ettim. Kusura bakmayın falan dendi ama bakıyorum kusura. Tekrar isterseniz para iadesi yapalım falan dendi ama dedim hayır bari misli ile değişim veya ürünün fiyatı kadar bir kupon tanımlayın bunu kullanayım dedim. Maalesef böyle bir politikamız yok dendi. 300 liralık bir kupon tanımlandı. Dedim 300 lirayı kapmak için ısrar etmiyorum, ürünümün doğru bir şekilde elime ulaşması için ısrar ediyorum. Lütfen geri alın kuponu dedim, tanımlandığını geri alınmayacağını belirtti müşteri temsilcisi ki bu arkadaşa tekrar teşekkür ederim sorunumu çözmek için uğraştığına bayağı inanıyorum. Dedim o zaman tekrar stok oluşturun lütfen değişim istiyorum. Tekrar stok talebinde bulunuldu.

Gelelim zurnanın zırt dediği ve sorunun neyden kaynaklandığını saptadığımız yere.

21.04.2025 tarihinde farklı bir müşteri temsilci ile iletişime geçtim. Süreçte herhangi bir gelişme var mı yok mu diye. Müşteri temsilcisi dedi ki ürünün yanlış gelmesi normal. Bir önceki temsilciler nasıl fark etmemiş. Ürünün model numarası farklı. Ürünün adı steel legend wifi ama model numarası pro rs wifi. Ürün model numarasından stok açıldığı için tarafınıza yanlış gönderiliyor dedi. Ben dedi hemen depoyu bilgilendiriyorum. Siz de dilerseniz ilan ile ilgili şikayet bildiriminde bulunun, stok numarasının yanlış olduğunu belirtin ki hızlı çözümlensin. Tamam dedim onu da yapalım. Ben dedi şimdi sizin istediğiniz ürünün model numarası ile stok talebinde bulunuyorum. Tahmini stok yenilenmesi 3 ile 30 gün arasında sürecektir, dilerseniz iade başlatalım. Dedim içimden sizin yapacağınız işin. Yok dedim ürünü istiyorum. Bu müşteri temsilcisine de teşekkür edeyim en azından sorunun ne olduğunu buldu.

Beni kızdıran ve alacak kişileri ilgilendiren konu şu ki bugün 03.06.2025 tarihiyle 3-30 gün arası denen aralık çoktan 45 günü bulmuş olup ürün model numarası hala düzeltilmemiş ve 75 gün geçmesine rağmen hala değişimim yapılmamıştır. Yani buradan, bu ürünü alacak arkadaşların, benim yaşadığım durumu yaşama olasılığı var. Bu sebeple diğer satıcı firmalardan kalite olarak önde gördüğüm amazona bir çift lafım var. Sen de mi başladın Brütüs?

Alta ilgili güncel görüntüleri ve linki ekledim.

 

Ekler

  • asrock-x870-steel-legend-wifi.webp
    asrock-x870-steel-legend-wifi.webp
    121 KB · Hit: 31
  • asrock-x870-steel-legend-wifi-2.webp
    asrock-x870-steel-legend-wifi-2.webp
    124.3 KB · Hit: 27
"...tamam sizin bir suçunuz yok ama depodaki görevli hiç mi faturadaki ürünle kutu üzerindeki koskoca Pro rs yazısını görmüyor diyerek veryansın ettim".

Burada bir arkadaşa dizüstü yerine çay gönderilmişti. Amazon bundan ne kadar sorumlu onu hatırlamıyorum. Sürekli işin rengi değişiyordu çünkü.
 
Geri
Top