Hepsiburada firması mağduriyet

Mr.Cerrah

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
646
Reaksiyon skoru
170
Dün forumdaki arkadaşlar vesilesi ile hepsiburada üzerinden sipariş vermiş olduğum Hawk Gaming Chair Fab V4 Kumaş Oyuncu Koltuğu bugün hepsijetXL sancaktepe şubesinden dağıtıma çıkarıldıktan sonra bana bir mesaj geliyor ürünü teslim edemedik (teslim almadığım öne sürülüyor) ve iade işlemlerini başlatıyoruz konu hakkında hemen müşteri hizmetlerini aradım derdimi anlattım ortada bir hata olduğunu belirttim bana verilen cevap şu şekilde evet sizi çok iyi anlıyorum ortada bir hata var bu hatayı çözümlemek için işlem başlatıyorum dendi bundan birkaç saat sonra bana hepsiburada üzerinden bir mesaj geliyor ve ürünün iade edileceği belirtiliyor çok sinirlenip tekrar müşteri hizmetlerini arıyorum konuyu en baştan izah ediyorum ve o kargonun kargo aracına yüklenmediğine emin olduğumu iletiyorum çünkü ortada bir hile yalan olduğu çok açık ve bana hala deniyor ki kargocu arkadaş adrese gelip sizi bulamadı halbuki sabah 8 den beri evin içinde ayaktayım ki normalde adreste olmasan bile hepsijet firması seni arar elimizden bir şey gelmiyo vs dediler bende bu inceleme sonucu o karar veren kişinin (sözde yetkili departman) beni aramasını talep ettim umarım bu talebimi de reddetmezler ortadaki mağduriyet açık belki de o paket buraya dahi gelmedi param alıkoyulmuş durumda daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?
Okudunuz için teşekkürler iyi forumlar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

up
 
Son düzenleme:
sistemde sipariş iptal olarak mı gözüküyor ve eline para geçti mi?
 
Ben Merve, 856451420 sipariş numaralı Hawk Gaming Chair Fab V4 Kumaş Oyuncu Koltuğu ürününüz 3596799090 takip numarası ile hepsiJET firması ile adresinize teslim edilemediği için Hepsiburada’ya iade olarak yönlendirilmiştir. Ürününüzü teslim almanıza destek olamadığımız için üzgünüm. Paketinizin durumunu ‘’Hesabım’’ menüsünden "Siparişlerim - Kargo takibi” alanından kontrol edebilirsiniz. Yeni bir alışveriş deneyiminde size eşlik etmeyi çok isterim. İyi günler dilerim.
sistemde sipariş iptal olarak mı gözüküyor ve eline para geçti mi?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sistemde sipariş iptal olarak mı gözüküyor ve eline para geçti mi?
hepsijeti aradım kargocu arkadaş asdrese gelmiş ama alıcı ürünü almayıp iade istemiş yazmış açıklamaya o kargocunun bacaklarını kırmak lazım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,162,624
Mesajlar
10,479,065
Üyeler
184,653
Son üye
sedat771
Geri
Top