MSI, Hepsiburada monitör değişimi rezaleti

Hakem heyetine başvur. Garanti süreci içerisinde bozulan ürünün ücret iade, aynı ürün ya da üst model bir ürünü misli ile değiştirme hakkın var. Kararlar çok açık ama ülkemizde uygulanma konusunda sıkıntılar mevcut maalesef.
 
Hepsiburada içerisinde ürünü aldığım Teknorya satıcısı ile numaraları üzerinden görüştüm. Onlara Hepsiburada'dan herhangi bir dönüş olmadığını, konudan haberlerinin olmadığını söylediler. Onlarla görüştüğümde muadil ürün verebileceklerini ancak para iadesi yapıldığından şu an bir şey yapamayacaklarını söylediler. Hepsiburada ile konuyu görüştüm geri döneceklerini söylediler ancak bir şey yapacaklarına inanmıyorum.
Yani Hepsiburada kafasına göre ürünü iade etmiş satıcıya sormamış bile.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


İade istemediğimi defalarca belirtmiştim zaten, kendileri parayı yatırdı ancak paraya dokunmayacağım. Ben iadeyi kabul etmediğimi de belirttim. Dediğiniz gibi bugün veya yarın THH ye başvuruda bulunacağım.
keşke direkt satıcı ile görüşme sağlasaydın
 
Geçmiş olsun, malesef her şey ürün satılana kadar bizim piyasada. Satış sonrası destek ve garanti bizde kötü . Hepsi burada çakallığa yatmış o zamanki piyasaya göre ücret ödemiş. Sormak lazım o zamanki parayla şimdi aynı ürünü alabiliyormusun diye ? 3 yıl önce 1800 TL ye alınan ürün şu an en az 5500/6000 TL. Ve dediğinize göre H.burada Teknoryaya sormamış bile :( .Hepsi Burada birde güya büyük bir kurum müşteri memnuniyetine daha çok önem vermeli. Normalde böyle bir şeyi küçük esnaf yapar hatta çoğu yapmıyor bile.

Normalde garanti süreci içinde aynı ürün veya muadilini vermek zorundalar veya piyasaya göre ödeme yapmak zorunda ama işlerine gelmiyor. Veya enflasyon diye bir şey duymamış bunlar.

Gerekli başvuruları yapın çok bir şey kaybetmezsiniz zaten. Gerçi h. burada malesef kaybettirmiş bile tekrar geçmiş olsun.
 
bence satıcıyla görüş durumu anlat kabul etmiyorum thh ye gideceğim de adamlar belki gönderir bi bak bakalım
 
kulaklığım yoktu kararı bekliyordum derken bu indirime girdi https://www.amazon.com.tr/dp/B0C5SBK8GS?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 inancınız olsun ondan daha iyi çok beğendim kablodan da kurtuldum ordan geleni de satarım artık.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


küçük satıcılar için zor bir durum ama büyüklere acımam.
Küçük değiliz ama sonuçta zamanında 1000 1500 kazandığımız üründen şimdi 6000 içeri girerek göndermek insanı soğutuyor.
 
bence satıcıyla görüş durumu anlat kabul etmiyorum thh ye gideceğim de adamlar belki gönderir bi bak bakalım
Satıcaya söyledim ama şuan ücret iadesi sağlandığından bir şey yapamayız dediler. İptal ettirmeye çalışıyorum iadeyi.
keşke direkt satıcı ile görüşme sağlasaydın
Keşke öyle yapsaydım hata yaptım büyük firma ile daha rahat hallederim sandım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Geçmiş olsun, malesef her şey ürün satılana kadar bizim piyasada. Satış sonrası destek ve garanti bizde kötü . Hepsi burada çakallığa yatmış o zamanki piyasaya göre ücret ödemiş. Sormak lazım o zamanki parayla şimdi aynı ürünü alabiliyormusun diye ? 3 yıl önce 1800 TL ye alınan ürün şu an en az 5500/6000 TL. Ve dediğinize göre H.burada Teknoryaya sormamış bile :( .Hepsi Burada birde güya büyük bir kurum müşteri memnuniyetine daha çok önem vermeli. Normalde böyle bir şeyi küçük esnaf yapar hatta çoğu yapmıyor bile.

Normalde garanti süreci içinde aynı ürün veya muadilini vermek zorundalar veya piyasaya göre ödeme yapmak zorunda ama işlerine gelmiyor. Veya enflasyon diye bir şey duymamış bunlar.

Gerekli başvuruları yapın çok bir şey kaybetmezsiniz zaten. Gerçi h. burada malesef kaybettirmiş bile tekrar geçmiş olsun.
İadeyi iptal etmeye çalışacağım olmazsa THH ne gideceğim dediğiniz gibi.
 
Muhtemelen iptal yapmazlar. THH başvur muadil ürünle değişimini istediğini söyle, bu stokta olmayabilir evet ama yasal olarak muadil ürün isteme hakkına sahipsin.
 
Satıcaya söyledim ama şuan ücret iadesi sağlandığından bir şey yapamayız dediler. İptal ettirmeye çalışıyorum iadeyi.

Keşke öyle yapsaydım hata yaptım büyük firma ile daha rahat hallederim sandım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


İadeyi iptal etmeye çalışacağım olmazsa THH ne gideceğim dediğiniz gibi.
THH başvur kral ama satıcıyla konuşsanda tahminimce aynı şey olurdu
 
Yorumları fazla okumadan direk başlıgı okudum ve konuya yorum atmak istedim çünkü bir kaç yorumda haksızlıgı savunan avukatlar gördüm.

Garantin devam ettigi müddetçe kanunen bozulan ürünün aynısını yada mislini degişim olarak talep edebilirsin ve öyle yapmışsın. Senin yaptıgın bu talep dogrultusunda ya ürünün aynısını yada mislini sana kanunen vermek zorundalar.

Yapılan para iadesi hukuka aykırı kanunları görmezden gelmektir. THH başvurursanız 3-6 ay sonra mutlaka size iyi bir monitör vermek zorunda kalacaklar.

Ve size kanunsuzluk yaptıkları için bu firmalar cezada alacaklar. THH yolu ile.
 
Yapmazlarsa THH ye başvuracağım dediğiniz gibi.
Daha THH basvurmadin mi? Ne icin ugrasiyosun?
Servis raporunu al, servisin karar kagidini al, bankadan sana yatirilan paranin da dekontunu alarak THH 'e basvur. 2 gune zaten Hepsiburada'dan savunma isteyecekler.

Ayrica servisin sana verdigi degisim raporunun yalnizca 1 ay gecerliligi var. Sure gecmeden isleme koydurtman gerekiyor, hic arastirmadan direkt buraya konu mu aciyorsunuz? Simdiye coktan basvurman gerekiyordu.
 
Daha THH basvurmadin mi? Ne icin ugrasiyosun?
Servis raporunu al, servisin karar kagidini al, bankadan sana yatirilan paranin da dekontunu alarak THH 'e basvur. 2 gune zaten Hepsiburada'dan savunma isteyecekler.

Ayrica servisin sana verdigi degisim raporunun yalnizca 1 ay gecerliligi var. Sure gecmeden isleme koydurtman gerekiyor, hic arastirmadan direkt buraya konu mu aciyorsunuz? Simdiye coktan basvurman gerekiyordu.
Servis raporunu alalı 1 hafta yeni oldu, işleri kolay yoldan halletmeye çalışıyorum sadece. THH uzun süreceği ve yeni bir monitör almak zorunda kalacağım için kısa yoldan halletmeye çalışıyorum. Yarın veya en geç perşembe günü THH ye başvuracağım.
 
konu sahibine oncelikle geçmiş olsun..
bu sebeplerden dolayı TR den hiç parca almıyorum.
geçiyorum bg ye oradan alıyorum..
buradan alsamda corsair ve evga..
kanunlar maalesef son tüketicinin yanında degil maalesef.
yd dan 30eu sınırı gelince iyice satıcıların eline düştü son tüketici..
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,100,751
Mesajlar
9,900,429
Üyeler
175,102
Son üye
Burakkz
Geri
Top