Tüketici hakem heyetine git hocam çatır çatır arayacaklar şikayet var sitesi üzerinden şikayet acınArkadaşlar Hepsiburada (satıcısı Hepsiburada) üzerinden Asus VG24VQ monitör almıştım. Servise göndermelik bi olaylar oldu gönderdim. Servisten bana değişim belgesi gönderdiler. Bende Hepsiburada üzerinden talep açarak raporu Hepsiburadaya gönderdim. Hepsiburada nın raporu alması üzerinden 8 iş günü geçmiş ama hiç bir işlem yapılmamış. Bana 2 iş günü içinde incelenip işlemler başlatılacaktır dendi. Raporu daha incelememişler bile paramı iade etselerde olur ama ilgilenmiyorlar. Sizce 1-2 Hafta beklemeli miyim ne yapmalıyım hiç bilmiyorum. Müşteri hizmetlerini arasak da yazsak da boş hiç yardımcı olmuyorlar.
Tüketici hakem heyetine gidin hocam siz haklısınız çünküHocam whatsapptan yazdığımda kendileri kafalarına göre talep malep filan oluşturuyolar kendi kendilerine iş yapıyorlar karışmasın diye şikayet var a filan yazmıyorum hiç. Sıkıştım kaldım ya ortada paramızla rezil oluyoruz
Haklısınız şikayetvar a yazıp 2-3 gün beklicem sonrasında thh ye giderim olumsuz cevap alırsam. Önümüzdeki ayın 3 ünde raporun geçerliliği biticekTüketici hakem heyetine gidin hocam siz haklısınız çünkü
Milyon tane işleri var karışamam bişey demiyorum ama müşteri hizmetleri memnuniyeti sıfır. Daha ben raporu hepsiburadaya göndermeden önce bana "2 İş Gününde İncelenecektir Ve İşlemler Başlatılacaktır" dendi. Daha ne kadar beklemem lazım onu anlamadımTamam 8 gün geçmişte adama nedne yanlıs yönlendiriyorsunuz malum kampanya haftası adamların allah bilir kafalarında kaç milyon tane iş var. Servis rapor yazdı ise zaten değişir ama malum hem korona hem kampanya haftası biraz bekliceksin mecbur.
Doğru hacım o konuda bişi diyemiyorum ne desen haklısın baj bir alış veriş yaptım 8 günde elim ulastı itopya hespiburayyı sen hesap et işte.Milyon tane işleri var karışamam bişey demiyorum ama müşteri hizmetleri memnuniyeti sıfır. Daha ben raporu hepsiburadaya göndermeden önce bana "2 İş Gününde İncelenecektir Ve İşlemler Başlatılacaktır" dendi. Daha ne kadar beklemem lazım onu anlamadım
Mesaj otomatik birleştirildi:
8 iş gününde bari raporu açsalardı o bile yeterdi benim için. Ama hiç dokunmamışlar bile rapora. Öylece duruyor
Bu arada bide raporun bitmesine 1.5 hafta filan kaldı bunun süresi biterse daha çook uğraşmak zorunda kalcamTamam 8 gün geçmişte adama nedne yanlıs yönlendiriyorsunuz malum kampanya haftası adamların allah bilir kafalarında kaç milyon tane iş var. Servis rapor yazdı ise zaten değişir ama malum hem korona hem kampanya haftası biraz bekliceksin mecbur.
O yüzden yarın git tüüketici heyetine ver dilekceni 2hafta içerisnde sonuclanıyor.Bu arada bide raporun bitmesine 1.5 hafta filan kaldı bunun süresi biterse daha çook uğraşmak zorunda kalcam
Geç ulaşmasına bişey demiyorum da hocam bu adamlar hiç gelişmeden filan haberdar etmiyorlar. Şikayet var a yazmayı düşünüyorum sonra thh ile uğraşmayı düşünüyorumDoğru hacım o konuda bişi diyemiyorum ne desen haklısın baj bir alış veriş yaptım 8 günde elim ulastı itopya hespiburayyı sen hesap et işte.
Ha sana şu akılı verem al raporu git tüketici hakemine git bırak onlar ugrasssın sen nedne kafanı agrıtıyorsun ki.
Sonuç istiyorsan şikayet var ugrasma th ver yarın otur koltugunda bakın bu işler resmiyetle yürür.Geç ulaşmasına bişey demiyorum da hocam bu adamlar hiç gelişmeden filan haberdar etmiyorlar. Şikayet var a yazmayı düşünüyorum sonra thh ile uğraşmayı düşünüyorum