Hepsiburada Teknik Sıkıntı için iade edilen ürün de fiyat farkı karşılıyor mu ?

Ekran modlarıyla oynayınca ghosting hala oluyor mu?
Denemediğim şey kalmadı , onedrive strong da , low inputlag filanda açık ama depar etmiyor. 1080p de 3070 e yakışmıyor.
 
Sayın forum , 2020 aralık ayında 2600TL'ye aoc c27g2ze almıştım (hepsiburada satıcısından) ve o zamanlar piyasası bu civarlardadı. Ben bu monitörü günümüz de garanti yolu ile iade etmek istiyorum fakat şuan 2600tl ile iade alsam geri QHD güzel bir monitör alamayacağım.(mesala şuan aoc c27g2ze piyasada 4500tl en ucuz) Hepsiburada başka bir monitör aldırttırıyor mu fiyat farkı karşılayarak ? Yani şu şekilde ben 2600tl ile Hepsiburada'dan 4k civarlarına filan başka bir monitör alabilir miyim ?
2020 Aralık yazmışsınız pardon görmedim olay sadece ghosting ise bir şey yapmazlar garanti kapmasina giren bir olay değil.
 
sen garantiye gönder onlar tamir edilecek birşeyse yapıp gönderecekler teknik servis yapamazsa para iadesi mi yoksa değişim mi istersiniz diye sorar. aynı model ellerinde yoksa benzer model önerirler kabul etmezseniz para iadesi olur fark verirler mi bilmem ama tüketici haklarına verirseniz güncel fiyat üzerinden iade alırsınız. tabi önce iadeye onay vermesi lazım teknik servisin
Uğraşacak zamanım var. Tüketici Hakları 1 ay içinde filan hâlleder mi ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

2020 Aralık yazmışsınız pardon görmedim olay sadece ghosting ise bir şey yapmazlar garanti kapmasina giren bir olay değil.
Ama aşırı rahatsız edici oyunlarda göze batıyor özellikle aaa oyunlarda black smearing yaşıyorum , verdikleri 0.5ms mprt değeri ile göz boyadıklarını filan bahane etsem olmaz mı ?
 
Benim gözlemlediğim genelde hep para iadesi olur bu konularda ,o da gayet firma için güzel çözüm ,zamanın 2600TL’si ile şimdinin 2600TL’si aynı olmadığı için firma kârlı bir yöntem olarak iadeyi seçer.

Ellerinde olsa bile göndermeyip iade eden çok firma gördü bu gözler.Sonuç olarak firma kârlı çıkıyor bu işten.

Zamanında 2600TL örneğin 260 dolar ediyorsa şuan 200 dolar bile etmiyor,firma da bunu bildiğinden iade aldığı üründen bile kâr ediyor.
 
Benim gözlemlediğim genelde hep para iadesi olur bu konularda ,o da gayet firma için güzel çözüm ,zamanın 2600TL’si ile şimdinin 2600TL’si aynı olmadığı için firma kârlı bir yöntem olarak iadeyi seçer.

Ellerinde olsa bile göndermeyip iade eden çok firma gördü bu gözler.Sonuç olarak firma kârlı çıkıyor bu işten.

Zamanında 2600TL örneğin 260 dolar ediyorsa şuan 200 dolar bile etmiyor,firma da bunu bildiğinden iade aldığı üründen bile kâr ediyor.
Yapacak bir şey yok o zaman. Maalesef ülkemizin ekonomik stabiletesi olmadığı için böyle şeylerle karşılaşıyoruz. Galiba 2 çözüm var 2600tl iade alıp üstüne para eklemek ya da bir ümit TL'nin değer kazanmasını beklemek.
 
Zarar etmemek adına iade değil değişim talep ediniz.
 
Değişim talep edip yeni gelen ürünü sıfır kutulu halde satışa koyardım ben olsam. Daha mantıklı duruyor.
Ancak ghosting'in servis kapsamına girip girmediğini bilmiyorum.
 
Değişim alıp kutuyu açmadan sıfır şekilde satmak daha mantıklı gibi alıcı kolay bulunurmu onu bilmiyorum ama bana bu şekilde daha mantıklı gibi geliyor.
 
Dilimizde tüy bitti pahalı ürünleri amazondan alın kafanız rahat olsun Hepsiburada trendyol gibi yerlerden almayın

Bu yerler çoğu zaman kutusunu açmışsın diyip iade bile almıyorlar
 
Yapacak bir şey yok o zaman. Maalesef ülkemizin ekonomik stabiletesi olmadığı için böyle şeylerle karşılaşıyoruz. Galiba 2 çözüm var 2600tl iade alıp üstüne para eklemek ya da bir ümit TL'nin değer kazanmasını beklemek.
İade almanızı önermezdim açıkçası ,onun yerine kusurunu belirterek monitörü satmak daha mantıklı.
 
Uğraşacak zamanım var. Tüketici Hakları 1 ay içinde filan hâlleder mi ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Ama aşırı rahatsız edici oyunlarda göze batıyor özellikle aaa oyunlarda black smearing yaşıyorum , verdikleri 0.5ms mprt değeri ile göz boyadıklarını filan bahane etsem olmaz mı ?
1 yıla kadar sürer thh
 
Geri
Top