Neler Yeni

Hepsiburada xxxxxxx satıcı iade kabul etmiyor

SorryImSoBussy

80+ Silver
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
3,247
En İyi Cevap
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,986
İsim
HBE
Dediğim gibi kargocuya teslim ederken bile kutuyu kontrol ettim yırtık vs bişey yoktu
Anladığım kadarıyla kargoya verdiğinde hasarsız kutu, satıcıya gidene kadar hasar alıyor ve satıcı iade almıyor.
Bu senaryoyu kanıtlayabilir misin?
 

Banxtre

80+ Gold
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
9,633
En İyi Cevap
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
18,046
Konum
İstanbul
İsim
Batuhan
İlgilendiği Kategoriler
E-Ticaret
Bu gibi durumlarda kargoya vermeden önce ürünlerin fotoğrafını çekip yollayın.
Satıcıların klasik taktiğidir bu kutuya zarar verip daha sonrasında alamayız iade diyorlar.
İşlerine gelmiyor çünkü iade ,geri satarken ürünü ucuza satmak durumunda kalıyor açıldığı için.
 

Emirhandkee

80+ Titanium
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
22,711
En İyi Cevap
45

LordHasan

80+ Platinum
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
10,702
En İyi Cevap
9
Keşke fotoğrafını çekseydiniz kutunun. Şu anda müşteri hizmetlerinin şansına kaldınız galiba. Biraz zorlayın ısrar edin belki yardımcı olabilirler
 

Azexxes

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,819
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,886
İsim
Okan Aslantaș
Merhabalar arkadaşlar size başımdan geçen olayları anlatacağım ve sizden yardım isteyeceğim. 6 Haziran pazar günü Hepsiburada üzerinden Logitech G PRO X 7.1 kulaklığını sipariş ettim tabii sipariş etmeden forumlarda kulaklığı kullanan arkadaşların yorumlarını okudum. Boğuk ses gelme sorununu yaşayanlar çok olmuş bende aynı durumu yaşarsam iade hakkım var mıdır diye satıcıya sordum ne de olsa kulaklık bu pandemiden dolayı iade almayabilirler. Satıcı evet iade vardır 30 gündür yanıtını verdi. Bende siparişimi verdim ama temkinliyim bende de boğuk ses olursa iade edebilmek için kutuyu öyle narin bir şekilde açıyorum ki. Kutuyu açtım kulaklığı denedim bana da sesler kötü geliyordu belki PC'den dolayı olabilir biraz eski bir PC zamanında 1500TL'ye topladığım PC'den. Her neyse kargonun geldiği aynı gün iade talebi oluşturdum kulaklığı deneme sürem 10-15 dakikadır maksimum tekrar kutusuna koydum ama bakıyorum kutuya yırtık falan var mı diye. Baktım yoktu bende güzel büyük bir poşete koydum yol boyunca kucağımda taşıdım yolda zarar gelmesin diye kargocuya ulaştığımda da kontrol ettim yırtık vsvs var mı diye kutuda. Kargocuya verdim paketledi biz satıcıya ulaştıracağız dedi bende tamam dedim eve geldim. Şu an kalktığımda baktım ve iadem reddedilmiş ve iade sayfasında ürün raporları adı altında böyle bir fotoğraf var. Hepsiburada ile iletişime geçtim size yazdıklarımı aynı şekil anlattım sonrasında satıcı ile konuşmamı istediler. Satıcıya da yazdım ve aldığım cevap şu şekilde. Ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz ? Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Benzer durum daha bugün benim bașıma geldi bende normal küçük kulaklıklardan almıștım satıcı ürünün kutusu deforme olduğu için satışa uygun değildir deyip reddeddi iadeyi. Bende müşteri hizmetlerini aradım yeni kayıt olușturdular. 5 gun icinde sonuçlanır dediler. Şikayet vara vs. De şikayet oluşturdum. Umarım senin sorunun da çözülür. Bu arada satıcının koyduğu resim bu bende herhangi bir yırtık deforme felan da yok.
 

Ekler

  • Screenshot_2021-06-15-14-50-07-766_com.pozitron.hepsiburada.png
    Screenshot_2021-06-15-14-50-07-766_com.pozitron.hepsiburada.png
    731.6 KB · Hit: 52
Top Bottom