Merhabalar dostlar,
Bugün beni kahkaya boğan bir olay yaşadım.
Piyasada çok fazla çakması olduğunu bildiğimiz Xiaomi Redmi Airdots kulaklığı sipariş verdim.
Hepsiburada'dan almıştım ve satıcının ismi "İste Senin Olsun" idi.
'Hepsiburada' satıcısı hariç çoğu satıcı çakma gönderdiğinden, yeni çıkan Basic 2 modelini satın aldım.
Bunun nedeni de yeni çıkmış bir modelin çakmasını henüz yapamamış olacaklarını düşünmemdi.
Tahminlerim doğru çıktı, Basic 2'nin çakması gelmedi.
Lakin ilk çıkan model olan Airdots'un çakması geldi.
Bunu göze alarak deneme amaçlı farklı bir satıcıdan almıştım ve beklenen sonuç gerçekleşti.
Bütün bunlardan daha komik olanı ise,
Hepsiburada müşteri temsilcisinin bana gelen ürünün %100 orjinal olduğunu söylerek,
Ürünün orjinal kutusu için sahte demesiydi.
Gizlilik gereği bu konuşmaları paylaşmayacağım.
İade talebini oluşturduğumu belirtmek isterim, paramı alana kadar peşini bırakmam merak etmeyin.
Bu da hepimize ders olsun.
Fotoğraflar;
Alıntıyı görüntüle
Sağdaki elime ulaşması gerek orjinal ürün, soldaki bana gelen çakma ürün.
(Fotoğraf Reddit'ten alınmıştır.)
Alıntıyı görüntüle
Bu orjinal kutunun altında bulunan bandrol.
Alıntıyı görüntüle
Bu da ne altında bandrol, ne de arkasında damga bulunan bana gelen ürünün kutusu.
Alıntıyı görüntüle
Kendi kadrajımdan bana gelen ürünün ön tarafı.
Reddit'ten aldığım çakma fotoğrafı ile tamamen aynı.
Keşke şurdan alsaydın, ordan niye aldın falan demeyin boşuna.
Bu olay hem çakma ürün hakkında iyice bilgi edinmemi sağladı,
Hem de iade süreçleri ile ilgili tecrübe kazanmama yaradı.
İyi yönlerinden bakmak lazım, bu sayede sizleri de bilgilendirmiş oldum.
Son durum;
İade talebim üzere verilen kargo kodu ile Sürat Kargo aracılığıyla ürünü gönderdim.
Alıntıyı görüntüle