Öneri Trendyoldan aldığım monitörler sorunlu geldi.

Trendyoldan @Abdullah Hacıgül'ün Youtube'da video yaptığı Ph.... marka televizyonu Trendyol'dan aldım. Hiç bir sorunla karşılaşmadım. Satıcı sıkıntılı denk gelmiş sana dostum.
trendyol genelde bu sorunlara sesini çıkartmıyor ve trendyolda çok türedi böyle satıcılar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Satıcının suçu değil ürün öyle gelmiş wievsonicten güvenilir satıcı.
aynen knk
 
Satıcının suçu değil ürün öyle gelmiş wievsonicten güvenilir satıcı.
Postu okuduğunda emin misin? Sıfır ürün jelatinli olur. Benim monitörüde Jelatinler yoktu. Kabloları yoktu, kağıtları yoktu. Nasıl sıfır ürün, koli bandı ile sarılmış?
 
Kamera kaydı var, dükkanda açtım zaten.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Satıcı sıkıntılı geldi ama müşteri hizmetleri de yardımcı olmuyor, sorun burada satıcıya koruyor.
O zaman sıkıntı yok, satıcıya video olduğunu söyle sıkıntı çıkartmasınlar, sonrasında gerekirse trendyol ile görüşürsün video varsa istediğin ürünü alamasan da en azından bu yamyamlardan paranı kurtarırsın :)
 
Postu okuduğunda emin misin? Sıfır ürün jelatinli olur. Benim monitörüde Jelatinler yoktu. Kabloları yoktu, kağıtları yoktu. Nasıl sıfır ürün, koli bandı ile sarılmış?
Neden böyle bir ürünü kapıda açmadan teslim aldığınızı anlamadım ben böyle bir sorun yaşamadım doğrudur geçmiş olsun.
 
O zaman sıkıntı yok, satıcıya video olduğunu söyle sıkıntı çıkartmasınlar, sonrasında gerekirse trendyol ile görüşürsün video varsa istediğin ürünü alamasan da en azından bu yamyamlardan paranı kurtarırsın :)
İade ya da değişim yapıcam zaten, kayıt old. İçin rahatım da benim sorunun şu, Trendyol hiç ilgilenmedi ben kurtarırım kendimi de başkası ne yapacak cidden büyük bi sorun.
 
Ben bir firmada bilgisayar bölümünde çalıştım. Bizde ''teşhir'' ürünleri toplayıp merkez depolara gönderiyorduk. Sonra öğrendim ki sıfır ürün gibi müşteriye satıyormuş firma. Sanada öyle bir şey denk gelmiş olabilir. Asus markada bende yanlışlıkla 144hz lik monitor kutusuna 60 hz koyup göndermiştim. Dış görünüşleri aynıysa dalgınlıkla karışabiliyor. :) Ama bana öyle bir şey olsaydı kesin iade ederdim. Sende iade başvurusu yapmışsın zaten mantıklı tercih.
 
Neden böyle bir ürünü kapıda açmadan teslim aldığınızı anlamadım ben böyle bir sorun yaşamadım doğrudur geçmiş olsun.
Teşekkür ederim. Ben dükkan işletiyorum, yeni dükkan açtım, bunlara her zaman vakit ayıramıyorum, monitörü bile 3-4 gün sonra açabildim.
 
Böyle ürünleri kapıda kontrol etmeniz lazım hocam aslın da çok riskli bir şey açmadan almak.
Kesinlikle doğru diyorsun, dediğin gibi yapmak lazım. Hata ben de de var, 10Dk`lık iş normalde.
 
trendyol genelde bu sorunlara sesini çıkartmıyor ve trendyolda çok türedi böyle satıcılar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


aynen knk
satıcıya kendin yapmadığını kanıtlamaya uğraşır durursun inşallah sıkıntı çıkmazda mümkün olduğunca amazondan al daha pahalı bile olsa yada satıcısı hepsiburada olan ürünleri al sinerji iade kabul etmiyor teknobiyotik destekleri kötü, trendyol bu satıcıları hiç denetlemiyor popit falan göndermişler elektronik eşya ya amazon ya mağazadan alınır
 
Aşağıda linkini bıraktığım üründen 2 adet aldım iki üründe de sorunlar var hele birinde kini yazınca neden bu postu açtığım hak vereceksiniz; detaylara geçiyorum.
İlk ürünün paketinden çıkarttım kurulumunu yaptım sonra monitörü kaldırıp masaya götürdüğüm sırada monitörün içinden şıngırtı sesi geldi bende biraz salladım ettim, içerisinde vida var oynuyor, takılıyor kafasına göre. Sıfır üründe ilginç geldi neyse dedim diğer ürünü açtım asıl bomba Kutu orjinal ama Kutu daha önce açılmış sonra koli bandı ile sarılmış. Açtım devam ettim kontrol etmeye, ürün aynı model bile çıkmadı içerisinde kabloları eksikti, Jelatinleri yoktu, kağıtları yoktu hadi o neyse de 2k 165Hz monitör aldım bana gelen 1080p 144hz çıktı. İki üründe de sorun olması normal değil. Ürün yorumları da kötü zaten ama mağaza puanı yüksekti şimdi iade işlemlerine başladım, umarım bi sorun çıkmaz. Özellikle Trendyol benim için artık bitmiştir. Müşteri hizmetlerini arıyorum sanki çok normal bir durummuş gibi servise yollayın diyor, müşteri hizmetlerinde ki kişileri sanırım haplayıp telefon başına koyuyorlar.

Banada servis ile birlikte acmamissiniz yardimci olamayiz diyorlardi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,096,985
Mesajlar
9,865,999
Üyeler
174,474
Son üye
JohnMarston
Geri
Top